quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:20 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Abject - In Our Memories / My Dome
Catalog Number: [NC005]
Release Date: 2007
Format: Vinyl, 12"
A1. Abject - In Our Memories
B1. Abject - My Dome
T4T4NK4 - Let's Rock
Catalog Number: [DJU Z10]
A1. T4T4NK4 - Let's Rock (Tatanka Remix)
B1. T4T4NK4 - Let's Rock (Zatox Remix)
Tat & Zat - Gold Medley With Strange / Gold
Catalog Number: [DBS 801]
A1. Tat & Zat - Gold Medley With Strange
B1. Tat & Zat - Gold
Bij mij begon het toen er van die reclame voorbij kwam van Hardstyle The Ultimate Collection ofzo, was volgens mij 2003. Vond dat toch wel erg vet klinken, meteen gekocht. Sindsdien addictedquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn hardstyle periode begon ook met Bitte Ein Beat, dacht iets van deel 5 ofzo, en met 16 van Ard Und Jorn... daarna kwam Bomb Squad van Technoboy, Derb - Derb en een beetje Dana... sinds 2003/2004 steeds meer interesse, Qlimax 2004 helaas moeten missen, maar de intentie was er welsindsdien steeds grotere fan, nu ook van de meeste newstyle
ook steeds meer feesten bezoeken en altijd aardig op de hoogte van het nieuwe spul...
voor de rest luister ik eigenlijk geen andere muzieksoort, af en toe een beetje hardcore![]()
Sorry dat ik niet meehelp dat nummer (geheel onterecht) een soort legendarische status toe te schrijven.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kerel, voel jij eens ff aan je voorhoofd!!
dusx 4
[..]
kameraad van mij heeft dat ooit opgestart, het is nu ook een soort van discussie topic geworden
De Brennan Heart remix uiteraard!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:35 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Oh ja, in mijn top 10 mag ook nog Shizzle The Remix, maar vergeet altijd welke van de 2 nou zo godsgruwelijk vet was!
Top voor Scope!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:58 schreef Sethje het volgende:
D-Block & S-Te-Fan, Abject en misschien ook Scope DJ naar scantraxx
http://www.q-dance.nl/main.php?pid=146036
Dat is dan de Brennan Heart mixquote:
Keertje per ongeluk op Keep It Coming gestuit, ervoor hield ik niet echt van wat hardere stijlenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:55 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wat ik me al een tijdje afvraag is het volgende:
Hoe zijn jullie (Fokkers & muziek liefhebbers) op Hardstyle ' gestuit'?
Is het iets van de laatste jaren of luisteren jullie al veel langer naar hardstyle?
En tot slot, naar welke andere muziekstijlen luisteren jullie?
Bij mij is het een jaar of 3 eigenlijk begonnen. Ik en een ander vriend van me maakten steeds compitatiecd's eerst met populaire dancenummers, later met het hardere werk. Ik kan me nog een nummer herinneren: Ik heb het gehad, sterf met ... Hardcore vond ik iets te ruw, en toen kwamen de nummers van zany, duro enzo. De namen zeiden me niet veel. Tijdens mijn vakantie naar Lloret 2005 zag ik Luna draaien en dat vond ik toch erg vet. Voor die tijd luisterde ik iedere woensdag ofzo naar q-dance radio. Nu fulltime liefhebber. Best ironisch omdat ik daarvoor echt punk en hardrock liefhebber was. Nu luister ik nog af en toe punkrock, maar dat terzijde. Hardstyle is my style.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:55 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wat ik me al een tijdje afvraag is het volgende:
Hoe zijn jullie (Fokkers & muziek liefhebbers) op Hardstyle ' gestuit'?
Is het iets van de laatste jaren of luisteren jullie al veel langer naar hardstyle?
En tot slot, naar welke andere muziekstijlen luisteren jullie?
Oe , das ook een lekker nummerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:11 schreef mstx het volgende:
Het allereerste hardstyle nummer dat ik hoorde was volgens mij DHHD - Funky Shit (Deepack Remix)![]()
Hahaha, die track is wel beukenquote:Ik heb het gehad, sterf met een gezwel aan je kontgat!
Dat soort nummers zijn heerlijk in het laatste uurtje qlimax. Kan ik altijd wel waarderen en lekker nog op hakkenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:07 schreef Sethje het volgende:
Gasten zoals wij worden opgepakt voor meer dan alleen geluidsoverlast, We komen hard aan en hebben schijt aan de rest, hardcore verspreid zich sneller dan builenpest !
Heerlijk nummertje van vruger
ik denk niet dat dat gaat gebeuren. ze brengen binnen SAIFAM nu op iets van 6 labels hardstyle uit en volgens mij verkoopt het wel lekekr, dus waarom zouden ze overstappen naar 1 nederlands label?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:45 schreef LeonH het volgende:
[..]
Begin echt zo'n idee te krijgen dat de hardstyle over een tijd alleen nog maar gedomineerd wordt door 2 labels... Had al bijna 3 willen zeggen door dat gedeelte van de Saifam groep etc. maar ben benieuwd wanneer Technoboy met z'n hele aliassen gedoe naar Scantraxx Italy gaat
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |