Heerlijkquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://www.brennanheart.c(...)brennanheart.com.mp3
16. Brennan & Heart - We Are Possessed (Headhunterz Remix)
Enige minpunt aan dat nummer is dat de opbouw iets langer had gemogen, zodat het alleen maar nog meer knalt met de kick erin!quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:58 schreef 16meter het volgende:
Wat vinden mensen zo geweldig aan Immeasurably... al met al een heel middelmatig nummer naar mijn mening.
zo dat lijkt me idd zeer vet jaquote:Op zondag 7 oktober 2007 15:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En op het laatst ff Phillipe rochard -mash up gehoord maar dan bmp +15
Kies maarquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:32 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Godver, ik zit echt al heel lang te zoeken naar een volgens mij redelijk oud nummer die je ongeveer rond de 43:00 minuten hoort op de liveset van AlphaTwins qlimax 2006.
Je hoort een meisjesstem ongeveer het volgende zeggen: Be quiet, they're damned.. forever. Try to imagine.. Pain forever en dan komt de melodie erin. Iemand die mij kan helpen?
Wat is dat een lekkere beukplaat zeg!quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
11. Dj Syro - No More Hardtraxx (Qlimax 2006 edit)
Zou best kunnen dat ie fake is maar lekker is ie zekerquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
dat is Pain van DHHD 100% zeker
maar sinds wanneer is de officiele liveset van de Alpha twins op QLimax 2006 uit, ik dacht dat daar alleen een fake versie van was..
Zeker het linkje van Boy bekeken..sherlockquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:07 schreef LeonH het volgende:
Trouwens luister eens naar Noir - All about house music (Peter Gelderblom remix) en daarna nog eens naar Words from the gang, weten jullie meteen waar de tekst gedeeltelijk vandaan komt
Dit past dus echt onder het motto beter goed gejat, dan slecht bedacht!
jeweettoghquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zeker het linkje van Boy bekeken..sherlock![]()
![]()
kerel, voel jij eens ff aan je voorhoofd!!quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:58 schreef 16meter het volgende:
Wat vinden mensen zo geweldig aan Immeasurably... al met al een heel middelmatig nummer naar mijn mening.
kameraad van mij heeft dat ooit opgestart, het is nu ook een soort van discussie topic gewordenquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ook leuk om altijd even naar te kijken
http://partyflock.nl/topic/892671:Hardstyle_dag_top_5.html
Welke van de 2?quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Moeilijk om een lijst van 10 stuks te maken, maar deze zullen er bij mij instaan. Allemaal een vette opbouw en een top Climax om erop los te gaan.
HardHeadz -Wreck the Rmx
Tuurlijk van de beholder en Maxquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:22 schreef mstx het volgende:
[..]
Welke van de 2?Ik hoop dat je de Beholder & Max Enforcer Remix bedoelt en niet die van Showtek.
![]()
Het origineel daarvan (Wreck Thiz Place) vind ik persoonlijk beter.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Tuurlijk van de beholder en Max
Ennuh , voor de mensen die mee willen blerren :p
How do you say, Delicious?
How do you say, Lovely?
How do you say, Delectible?
How do you say, Divine?
How do you say, Delicious?
How do you say, Gorgeous?
How do you say, Groovy?
How do you say, Divine?
Aaaaangeli,
capita a volte sai si sporcano,
ma la sofferenza tocca il limite,
e così cancella tutto
e rinasce un fiore sopra un faaaatto brutto.
siamo aaangeli,
con le rughe un po' feroooci sugli ziiiigomi,
forse un po' più stanchi ma più liiiiberi,
urgenti di un amore
che raggiunge chi lo vuole reeeespirare.
Ja.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:13 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Iemand het setje van blackmail al gevonden...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |