Idee is dat dan elke nummer 3 subcijfers krijgt en dus uiteindelijk 1 eindcijfer. Deze wordt dan meegeomen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:56 schreef Sethje het volgende:
Ik wil opzich wel meedoen, alhoewel me het heel lastig lijkt. Ik denk wel dat we dang ewoon een top 100 moeten doen en niet gaan splitsen tussen bassline, melodie en qlimax want dan duurt het echt superlang...
Ik hoor het wel, ik doe wel mee

Oke dan is dat duidelijkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Idee is dat dan elke nummer 3 subcijfers krijgt en dus uiteindelijk 1 eindcijfer. Deze wordt dan meegeomen.
En ja, ligt eraan. Je hebt dan dik 1,5 maand om de nummers rustig door te nemen. Als er echt 300 nummers genomineerd worden dan doen we het niet en geef je 1 cijfer aan de track....

yhep of gewoon hele getallen, dus 67 en 78 enz.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
cijfers afronden op 1 cijfer achter de komma ?
verder goed idee ga alvast een lijstje maken dan

Als je samenstelt verwacht ik wel dat jij ook nummers (die andere genomineerd hebben) een cijfer geeft, die "in jouw tijd" uitgebracht zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:21 schreef Dylanesque het volgende:
Leuk, ik kan ook nog wel een mooie top 10 samenstellen (hoewel ik al een paar jaar geen hardstyle meer luister)

Uiteraard, alles dat ik kenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Als je samenstelt verwacht ik wel dat jij ook nummers (die andere genomineerd hebben) een cijfer geeft, die "in jouw tijd" uitgebracht zijn

Topquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Uiteraard, alles dat ik kenBeetje alles tot en met 2004 is dat

Hmm kan ookquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:50 schreef PartyAnimal87 het volgende:
We kunnen 't ook zo doen:
We verzamelen een x aantal weken een berg tracks, die we allemaal in een grote lijst zetten waaruit men dan weer 10 kunnen kiezen, like http://gleuvenvullers.nl/fokhardstyle/survey.php?sid=604A92
Kun je aan het einde van de stemperiode met een paar klikken de lijst hebben

Ik vind de hardstyle van nu veel vetter dan die van 2003,2004,2005.... dus dan ga ik dadelijk nummers aanvinken van vroeger die ik niet echt vet vind maar omdat ik er perse 10 moet aanvinken. Dat lijkt me ook niet de bedoeling.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ieder die meedoet nomineert maximaal 10 nummers per jaar. Dus dan moet je de boel verzamelen er per jaar dus je tracks selecteren.

Das natuurlijk ook zoiets. Een aantal van juillie is natuurlijk helemaal "into" de nieuwe hardstyle en zullen deze tracks hogere punten krijgen dan de oudere tracks...... hmmmmquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:14 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vind de hardstyle van nu veel vetter dan die van 2003,2004,2005.... dus dan ga ik dadelijk nummers aanvinken van vroeger die ik niet echt vet vind maar omdat ik er perse 10 moet aanvinken. Dat lijkt me ook niet de bedoeling.
Maar ik zie al wel dat het erg lastig is om dit goed te laten verlopen, veel succes met het bepalen van de keuze strategie

Denk dat de meningen natuurlijk hier anders kunnen liggen, iedereen is in een andere periode ingestroomd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:26 schreef warezguy05 het volgende:
dat was jaren geleden ook bij de Top 20 Hardstyle Platen Allertijden die Qdance Radio toen uitzond. Op nr 1 en 2 stonden toen Ard & Jorn - 16 & Showtek - Controller... platen die op dat moment grote hits waren, of net waren geweest...

Daarom moet er een cijfer aangeven. Dan rekenen we het gemiddelde uit en dat wordt het eindcijfer.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:41 schreef warezguy05 het volgende:
ja ok, ik wil er alleen mee aangeven dat er makkelijk 'vervuiling' kan optreden in zo'n top 10 of top 100, en hun keus baseren op recente producties.
daarnaast.. zitten hier niet wat te weinig mensen om een realistische top100 te maken? volgens mij stemt er misschien 15 man, wat betekent dat een plaat met 3 stemmen al de nr 1 kan worden ;-)

Harde Centrale, Lijmdraad, FTD enzoquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:52 schreef Silaz het volgende:
weet iemand mss ook een site voor mij met HS vinyls enzoowaar je ze gratis kan downloaden enzoo. want heb geen platenspeler ding enzo. en om nou telkens alles te kopen ben ik nou ook niet zo van
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |