hee superschaapquote:
Leukquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Donderdag is een memorabele avond, mijn vader wordt 69 en ik ga met hem, met kaarten van de zaak, naar AZ. Dus eerst eten in de businessloge en daarna in superdeluxe lederen stoelen onder een gaskachel de wedstrijd kijken. Hij is nog nooit van zijn leven in een voetbalstadion geweestSuper veel zin in. Hij ook, was helemaal te blij toen ik hem belde.
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=lDx5PP-t3QIquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Donderdag is een memorabele avond, mijn vader wordt 69 en ik ga met hem, met kaarten van de zaak, naar AZ. Dus eerst eten in de businessloge en daarna in superdeluxe lederen stoelen onder een gaskachel de wedstrijd kijken. Hij is nog nooit van zijn leven in een voetbalstadion geweestSuper veel zin in. Hij ook, was helemaal te blij toen ik hem belde.
![]()
waarom deed je dat dan ook?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:45 schreef Supersheep het volgende:
Ik bezoek net voor het eerst de Telegraaf site. Niet te lezen gewoon![]()
het is ook niet minder geworden imo... gewoon even wennen dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het kan aan mij liggen, en jullie hebben het er al vast al over gehad, maar ik vind die nieuwe opmaak nou niet echt duidelijker
De meesten zijn alweer terug op silverquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het kan aan mij liggen, en jullie hebben het er al vast al over gehad, maar ik vind die nieuwe opmaak nou niet echt duidelijker
Nee, ik ook niet echt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
welke extra's vind je zoveel ebter dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik niet, ik hou stug vol met de nieuwe layout, de extra's zijn me te dierbaar.
de nieuwe quickreact vind ik wel handig bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
welke extra's vind je zoveel ebter dan?
Ik vind er niks belangrijks tussen zitten?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik niet, ik hou stug vol met de nieuwe layout, de extra's zijn me te dierbaar.
Die ging bij mij steeds naar onder op de pagina als ik daarop klikte. Daarnaast heb ik er weinig aan als ik meerdere pagina's door wil lezen en op meerdere dingen wil reageren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
de nieuwe quickreact vind ik wel handig bijvoorbeeld
Was die anders dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
de nieuwe quickreact vind ik wel handig bijvoorbeeld
Brave schaapquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik moest iets zoeken over films.
Maar het spijt me, zal het nóóit meer doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |