het niveau is al eens erger geweestquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:40 schreef Lienekien het volgende:
't Is maar goed dat dit topic geen lang leven meer beschoren is.
Wat, seks?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Heb je het ook gehad Lien?
Uhuh I know, maar denk dat er weinig goed te maken valt...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:38 schreef RoofingBurner het volgende:
Wiedergutmachungssex is ook lekker hoor.
Daar heb ik vrede meequote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:43 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil d'r liever niet over praten.
Mijn vraagstelling was dusdanig dat ik een ontboezeming verwacht.quote:
Ach jongen. Seks.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:48 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Mijn vraagstelling was dusdanig dat ik een ontboezeming verwacht.![]()
overratedquote:
aantal posts in dit topic:quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
Het niveau van dit topic
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
Het niveau van dit topic
[afbeelding]
Nog nooit gezien volgens mijquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:16 schreef Etcetera het volgende:
weten jullie nog dat er iemand in de AKQ was die stills van videoclips (geloof ik) nam, die bewerkte in photoshop en dan vroeg welke clip/band/nummer whatever was. het zag er erg leuk uit, en ik wil graag weten wie dat was en/of hoe die dat gedaan heeft
en ik weiger om 1000+ akqtopic door te zoeken
ja, dat weet ik ook nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:16 schreef Etcetera het volgende:
weten jullie nog dat er iemand in de AKQ was die stills van videoclips (geloof ik) nam, die bewerkte in photoshop en dan vroeg welke clip/band/nummer whatever was. het zag er erg leuk uit, en ik wil graag weten wie dat was en/of hoe die dat gedaan heeft
en ik weiger om 1000+ akqtopic door te zoeken
helpfullquote:
jammerquote:
ja zo zit ik ook een beetjequote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik weet precies wat je bedoelt, maar wie deed dat nou ook alweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |