Liever niet zeg. Als ik zie wat hij soms oproept, ik moet er niet aan denken dat hij het aankoopbeleid doet.quote:
Hou je ook van SM?quote:
Misschien wel beter dan hetgeen MvG dit seizoen heeft gepresteerd.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Liever niet zeg. Als ik zie wat hij soms oproept, ik moet er niet aan denken dat hij het aankoopbeleid doet.
Morgen verliezen en de komende weken ook wat puntjes verspelen en van Gaal is vrij man.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Van Gaal krijg je nooit weg bij az man![]()
Groenendijk ja, die degradeerde al bijna met Katwijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:33 schreef BoNi het volgende:
Spijkerman en Groenendijk voor de groep tot en met april!![]()
Rijkaard degradeerde zelfs met Sparta, what's your point...?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Groenendijk ja, die degradeerde al bijna met Katwijk.
quote:Nóg meer geruchten over Ten Cate en Chelsea
Eerder vandaag berichtte VI al dat Henk ten Cate zou hebben onderhandeld met Chelsea over een positie als veldtrainer. Sportweek weet te melden dat Chelsea Ten Cate zo snel mogelijk in Londen wil hebben. Peter Kenyon, algemeen directeur van Chelsea zou volgende week naar Nederland komen om te onderzoeken of Ajax het contract van Ten Cate wil laten afkopen.
Er doen nog steeds allemaal verschillende verhalen de ronde. Ik heb dus geen idee. Ik ga uit van zo'n 2000 nazi's.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:56 schreef Bullebak het volgende:
Wooot, gelukkig 2 uurtjes vrij gekregen morgen. Kan ik wat eerder de stad in.
Al bekend hoeveel uitsupporters we kunnen verwachten?
In het stadion 1350, waarvan 1150 uitvak en zo'n 200 hoofdtribune.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:56 schreef Bullebak het volgende:
Wooot, gelukkig 2 uurtjes vrij gekregen morgen. Kan ik wat eerder de stad in.
Al bekend hoeveel uitsupporters we kunnen verwachten?
Bron?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
In het stadion 1350, waarvan 1150 uitvak en zo'n 200 hoofdtribune.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |