Die nog niet toe is aan Amsterdam, over 3 jaar misschien.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Over een speler met een rood wit hart![]()
Hij is iig welkomquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:17 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Die nog niet toe is aan Amsterdam, over 3 jaar misschien.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Luque, paar weken maar.
Fucking prutsers...
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:42 schreef Girth het volgende:
Haha, die Ursaiz verheffen tot cultheld komt wel een beetje gemaakt over. Folkert Velten en Martin Drent; dát zijn culthelden!
hey hallo... we zijn op weg naar de #800quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:25 schreef Blight het volgende:
Zal ik gewoon stiekem elke negatieve post over Urzaiz verwijderen?
Lekker belangrijk hoe die beker heet. Als het morgen maar gezellig wordtquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:47 schreef koningdavid het volgende:
Morgen UEFA Cup!
quote:'Chelsea wil Ten Cate als veldtrainer'
Uitgegeven: 3 oktober 2007 11:39
AMSTERDAM - Henk ten Cate is bij Chelsea in beeld als veldtrainer. De Amsterdammer zou het trainingswerk voor zijn rekening moeten gaan nemen bij de Londense club.
In de papieren versie van Voetbal International is te lezen dat Frank Arnesen, technisch directeur van Chelsea, vorige week met de Ajax-coach gesproken heeft over een dienstverband bij de Blues.
De nieuwe trainer Avram Grant zou in deze constructie de trainer zijn die het team aanstuurt rondom de wedstrijden, Ten Cate's functie ligt dan op de oefenvelden.
Wat een laag niveau!!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:57 schreef Patrick2289 het volgende:
Wat een homotent !!!
Ook nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:00 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Zit je echt te wachten op Van Basten als nieuwe coach dan?
Ik in elk geval niet!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:00 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Zit je echt te wachten op Van Basten als nieuwe coach dan?
Is Chelsea groter dan Barca dan? Bij Barca was hij ook een gewaardeerde en succesvolle veldtrainer. Ik zou niet weten waarom hij na dit seizoen niet naar Chelsea kan gaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:11 schreef Jnk18 het volgende:
Ten cate en Chelseaals hem dat lukt.. nou petje af!
Ik heb ook voorgevoel dat het Van Basten wordt, en anders Rijkaard.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:20 schreef Cordoba32 het volgende:
Ik hou er echt ernstig rekening mee, dat Van Basten de nieuwe coach wordt... Ten Cate is een beetje een huilie, maar helemaal niet zo slecht als coach vind ik. Als je het bij de directie voor elkaar kunt krijgen om Colin te mogen kopen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |