Want?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet he. Wat een wanbeleid.
die moet ik onthouden voor donderdagquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:28 schreef Roflbroek het volgende:
Urzaiz wie kent hem niet.
Urzaiz Urzaiz is een echte Ajaciez.
VAMOS DE SEVILLA, VAMOS CAMPEOOOOONquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Die kop van Zlatan bij die doelpunten. GENIAAL.
Samen met Sneijder en VDVquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:53 schreef zjroentje het volgende:
Als dat trio van Inter nou eens over een jaartje of 4/5 terug naar Amsterdam zou komen.![]()
quote:3/10/2007 - Luque twee tot vier weken out
(Gepost door RvN)
BRON: De Telegraaf
Ajax zal aanvaller Albert Luque ongeveer twee tot vier weken moeten missen. Een mri-scan toonde gisteren aan dat Luque zondag bij het maken van een doelpunt tegen VVV een verrekking in zijn lies heeft opgelopen. In het meest gunstige geval mist hij maximaal drie duels.
quote:2/10/2007 - Beker: Ajax op 31 oktober tegen Heerenveen
(Gepost door P.)
BRON: Ajax.nl
De KNVB heeft bekendgemaakt dat de bekerwedstrijd tussen Ajax en sc Heerenveen op woensdag 31 oktober om 20.45 zal worden gespeeld.
quote:2/10/2007 - Stam mogelijk inzetbaar tegen Dinamo Zagreb
(Gepost door P.)
BRON: Ajax.nl
Ajax kan donderdag in de thuiswedtsrijd tegen Dinamo Zagreb wellicht weer beschikken over Jaap Stam. De aanvoerder kon vandaag (dinsdag) weer voluit met de groep mee trainen. ,,Het ging erg goed. Ik had tijdens de training nergens last meer van en kan zoals het er nu naar uitziet donderdag meedoen.”, aldus Stam op de officiële clubsite.
Niet echt Lucky Luque dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:45 schreef Sethje het volgende:
Wel kut voor Luque.....
neej die komt niet.. die zit nog beter bij AC dan Chrisje bij Interquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:34 schreef Nashje het volgende:
Chivu komt echt nog niet hoor. Zit dan net een jaar in Milaan. Denk dat ie rond z'n 31e terugkomt.
Lopen er eigenlijk nog een stel Nederlandse routiniers rond die 'haalbaar' zijn voor volgend jaar? Ik kom alleen bij Seedorf.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Maar even serieus.. het zou toch wel het informeren waard zijn bij Chrisje! Met oog op het feit dat zowel Jaap als Sjonnie er niet meer zijn volgend jaar..
Anders hebben we een centrum met vd Wiel - Vermaelen..
Ik zie Seedorf op dit moment nog eerder komen dan Chivu hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
neej die komt niet.. die zit nog beter bij AC dan Chrisje bij Inter![]()
Clarence Seedorf moet helemaal niet terugkomen naar Ajax, dat kan alleen maar tegenvallen. Als ik hem was zou ik lekker bij AC Milan blijven totdat daar geen plaats meer voor hem is, daarna gewoon lekker met voetbal-pensioen!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zie Seedorf op dit moment nog eerder komen dan Chivu hoor.
Over een speler met een rood wit hartquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:50 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
Gast! Serieus! Chivu is 26, de top van z'n carriere moet nog komen! Heeft net een nieuw contract bij Inter!
Waar hebben we het over zeg....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |