Psst, Mourinho is al 2 weken wegquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:44 schreef Noshiba het volgende:
HTC naar chelsea? ruilen voor mourinho, alleen al voor de persconferentie tegen az =D
Komen die jongens ook een keer in een echte stad. Ze zullen hun ogen wel uit kijken.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:01 schreef Nashje het volgende:
Zal wel gezellig worden morgen in Amsterdam. Collega van me (zit in de HK van Oss) ging ook al effe met een groepje kijken.
Da Boy Thommie Ajax Songquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:33 schreef Aanvoerder het volgende:
heerlijka ls je de hardcore marsch keihard met volle bass kan aanzetten zonder gezeik.
Alle 3?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:01 schreef Nashje het volgende:
Collega van me (zit in de HK van Oss) ging ook al effe met een groepje kijken.
Van Gaal en Mourinho zijn erg goed met elkaar hoor...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:44 schreef Noshiba het volgende:
HTC naar chelsea? ruilen voor mourinho, alleen al voor de persconferentie tegen az =D
Inderdaad, zelfde hier..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 07:55 schreef pfaf het volgende:
Ik ga het niet kunnen zien.Hoogstens de laatste 5 minuten van een eventuele verlenging. Maar daar gaan we niet van uit.
Balen, want ik heb er best zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |