quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:37 schreef SIRA het volgende:
Falafel (Arabisch: فلافل; Hebreeuws: פלאפל) is een Libanees vegetarisch gerecht bestaande uit gefrituurde balletjes van gestampte kikkererwten en/of tuinbonen. Het wordt vooral gegeten in het Midden-Oosten.
Raar zeg, bloemen komen meestal snel door.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:35 schreef ThomasSlayer het volgende:
ondertussen verschieten mijn bloemen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Lekker he?!![]()
Nu is het me nog niet helemaal duidelijk. Gaan Jaap en Huub vonden tegen Brian of is er ook nog een mogelijkheid dat Huub gaat bonden met Brian??
Ja Beequeen, ik heb écht teruggelezen enzo..maar het is me nog niet duidelijk.![]()
Hadden ze het nét lekker koud!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
Lieke zet een gloeiend hete taart in de koelkast, fijn voor de rest van de spullen die erin staan.![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:42 schreef Jewscky het volgende:
Wat kan die Bwian weer lekker de wijs houden.
De HOER!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:38 schreef noekje het volgende:
Lieke doet trouwens ook steeds meer knoopjes open.
Wat een verrassingen vandaag, eerst Scanman en nu Demins terug in de COS.quote:
De vraag is: zullen zij blijven?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een verrassingen vandaag, eerst Scanman en nu Demins terug in de COS.![]()
Als jij blijft, blijft Scanman niet ál te lang, gok ik.quote:
Daar wil ik ook wel geld op inzetten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Als jij blijft, blijft Scanman niet ál te lang, gok ik.![]()
Ze laat de taart ook in de vorm zitten..als de chocolade straks hard is en de taart moet uit de vorm dan breekt de chocolade..denk ik zo...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:36 schreef Clank het volgende:
Warme chocola op een taart die net uit de oven komt... dat gaat een tijdje duren voor dat dat is uitgehard.
Zeg me hoeveel knoopjes je opendoet en ik vertel je wie je bent! Welke mascara gebruik jullie eigenlijk Gert en Beequeen?quote:
Twee en Dior.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Zeg me hoeveel knoopjes je opendoet en ik vertel je wie je bent! Welke mascara gebruik jullie eigenlijk Gert en Beequeen?
Ik geloof er niks van dat hij aan zijn zetten aan het nadenken is. Hij denkt waarschijnlijk alleen maar aan wat hij straks gaat vreten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:59 schreef SIRA het volgende:
wat denkt Dennis lang na zeg voordat hij een zet maakt,
nou gek worden als ik tegen hem moest schaken
Het liefst duwt hij daarbij ook nog tegen een muur of een kast... stoer ofzo??quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:04 schreef SIRA het volgende:
waarom pakt Dennis Nadia toch altijd bij haar strot als ie een kus geeft ?
Ik heb er meerdere, van Hema eigen merk tot YSL.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Zeg me hoeveel knoopjes je opendoet en ik vertel je wie je bent! Welke mascara gebruik jullie eigenlijk Gert en Beequeen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |