abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 15:39:30 #1
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_53642465
Hiermee kan je SATA of IDE harde schijf (2.5" of 3.5") verbinden met je pc via usb.

Je kan ook tegelijkertijd een SATA en IDE HD aansluiten en zo data tussen de 2 HD's en je pc uitwisselen.

Ik vraag er 30 euro voor (inclusief verzendkst.)

email is: dvdk@chello.nl

mvg!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 10:32:38 #2
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_53687388
kcik
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:24:56 #3
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_53973060
smakkie
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:43:48 #4
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_54028164
toetje
pi_54030897
10-tje incl.
Zolang je niet beweegt kun je nog alle kanten op
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:25:36 #6
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_54031129
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:11 schreef joeltje het volgende:
10-tje incl.

Dank je voor je bod, ik vind 20 inclusief als minimaal bod nog wel iets redelijker.

http://tweakers.net/price(...)sb-ide-sata-ii).html

voor 20 euro inc. mag je hem hebben.
pi_54031981
Is de verpakking open/is de set gebruikt?
GRAAG VERWIJDEREN
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:49:58 #8
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
  zondag 21 oktober 2007 @ 13:44:49 #9
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_54069896
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 14:13 schreef div-er het volgende:
Is de verpakking open/is de set gebruikt?

Ik heb hem gebruikt om data van een laptop harde schijf over te zetten ja.
quote:

Die link op tweakers is wel leuk, maar met mijn combo adapter kan je 2 hd's tegelijk aansluiten en data kopieren naar elkaar toe of naar je pc/laptop via usb
pi_54072828
zit daar nou ook een stroom-adapter bij voor de ide en sata-schijven?
GRAAG VERWIJDEREN
pi_54073245
Bij dezen wil ik hem wel hebben voor die 20 Euri
Mail maar op maikel.lodewijk [AT] wanadoo.nl voor de afhandeling...

Zat de verpakking en de bon e.d. er nog wel bij?
  maandag 22 oktober 2007 @ 14:56:05 #12
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_54089916
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 17:41 schreef HellRaver het volgende:
Bij dezen wil ik hem wel hebben voor die 20 Euri
Mail maar op maikel.lodewijk [AT] wanadoo.nl voor de afhandeling...

Zat de verpakking en de bon e.d. er nog wel bij?

Ik kocht hem bij 4launch.nl en die geven 1 jaar garantie, maar wat zij doen bij defect is, doorsturen naar de fabrikant. Wel kosteloos verder. Verpakking heb ik weggegooid.

ik mail je even.
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 17:10 schreef div-er het volgende:
zit daar nou ook een stroom-adapter bij voor de ide en sata-schijven?

Ja de usb adapter zorgt voor zowel de ide/sata connectie en ook voor de stroom van beide hd's.

De usb adapter heeft namelijk z'n eigen stroom adapter.
pi_54090443
Betaling is gedaan en de gegevens zijn gemaild

Alvast bedankt voor het prettig zaken doen
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:17:05 #14
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_54110989
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 15:23 schreef HellRaver het volgende:
Betaling is gedaan en de gegevens zijn gemaild

Alvast bedankt voor het prettig zaken doen

hoi! adapter is idd. verkocht, hij mag op slot modjes
pi_54149607
Hou nog maar even open tot ik alles binnen heb
pi_54228738
Helaas nog steeds niets ontvangen
  maandag 29 oktober 2007 @ 12:21:12 #17
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_54241939
tvp
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_54266490
Eindelijk ontvangen, kan dicht

Edit: Oops, laat nog maar even open want er ontbreekt een gedeelte

Ik mis de volgende onderdelen:

• 2,5” naar 3,5” omzetter
• CD-ROM
• Installatiehandleiding

[ Bericht 41% gewijzigd door HellRaver op 30-10-2007 17:40:52 ]
pi_54269060
TS mailt terug dat de converter voor ¤ 1,- te verkrijgen zou zijn.

Helaas kan ik hem voor dat bedrag nergens op internet vinden mede omdat dit geen standaard converter is maar Male -> Female wat omgekeerd is aan de standaard.

Deze converter is wel noodzakelijk aangezien je anders geen "normale" harddisks kan aansluiten.
Mede doordat het een week duurde voordat ik alles binnen had heb ik er niet zoveel vertrouwen meer in en heb ik hem de volgende 3 keuzes gegeven:

- Hij stuurt de converter alsnog op (Desnoods degene die hij zogenaamd voor ¤1 euro kan kopen)
- Hij stort een aanzienlijk bedrag terug zodat ik zelf een converter kan aanschaffen.
- Hij stort het volledige bedrag terug, ik stuur de boel netjes terug op en we maken de koop ongedaan.

to be continued......

[ Bericht 0% gewijzigd door HellRaver op 30-10-2007 20:20:40 ]
pi_54269149
- ramptouristen hebben we hier niet nodig

[ Bericht 57% gewijzigd door buzzer op 01-11-2007 11:39:43 ]
Ezekiel 25:17. The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness. For he is
pi_54288731
De TS vind het flauw dat ik hem hier uit zit te schelden terwijl ik slechts de mailwisseling post.
Het staat hem uiteraard vrij om hier op te reageren indien dit niet klopt.

Hij vindt dat ik niet moet zeuren dat het verloopstekkertje er niet bij zit omdat het product gewoon werkt.
Zo kan ik er ook nog wel een paar verzinnen..... je koopt een auto en deze wordt zonder deuren geleverd.... maar hij rijdt toch!?

Zonder dit verloopstekkertje kan ik helaas geen IDE apparatuur aansluiten en vervalt al een derde van de functionaliteit die hij normaal zou moeten hebben. Dit heeft hij er tenslotte ook niet vooraf bij verteld terwijl hij dondersgoed weet wat er bij hoort te zitten aangezien hij het netjes in de winkel (4launch) gekocht zou hebben

Hij vindt 1 van de 3 geboden oplossingen geen optie. Helaas gaat hij niet in op de andere 2. Evenmin bied hij zelf een andere oplossing.

Aangezien ik dit weekend in Eindhoven ben heb ik ook nog aangeboden de boel terug te komen brengen.
pi_54288863
doei

[ Bericht 47% gewijzigd door buzzer op 01-11-2007 11:41:46 ]
Ezekiel 25:17. The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness. For he is
pi_54290791
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 19:44 schreef chillthemniggas het volgende:
Ik vind dit echt uitermate schandalig, hij koopt die set omdat ie hem nodig heeft met z'n laptop hardeschijf

nu verkoopt ie die set, maar geeft ie de converter voor normale schijven er niet bij

Dit is echt te schandalig voor woorden gewoon

-edit: waar in dit topic zit jij hem uit te schelden dan, ik kan er niks over vinden
maar persoonlijke mening: TS probeerd iemand op te lichten................................
Naar mijn weten scheld ik hem nergens uit.... althans dat is niet mijn bedoeling.
Ik wil gewoon een product wat aan mijn verwachtingen voldoet en als ik geen IDE schijven aan kan sluiten dan doet het dat dus niet. Hij zegt ook nergens dat dit er niet bij zou zitten alleen dat hij het netjes compleet in de winkel heeft gekocht.

Dat ik hier de mailwisseling post is alleen om het inzichtelijk te houden voor de modjes indien het uit de hand dreigt te lopen en om toekomstige kopers te waarschuwen.

Mijn inziens is het niet meer dan redelijk om mijn geld terug te vragen en de boel netjes terug te sturen zodat hij het incl. de informatie dat er geen omvormer bij zit opnieuw kan verkopen.

Ik hou jullie op de hoogte....
  woensdag 31 oktober 2007 @ 22:33:32 #24
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_54291644
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 17:33 schreef HellRaver het volgende:
Edit: Oops, laat nog maar even open want er ontbreekt een gedeelte

Ik mis de volgende onderdelen:

• 2,5” naar 3,5” omzetter
• CD-ROM
• Installatiehandleiding
Die converter is een paar euro bij de computerland...ik meen 2-3 euro.
Desalnietteplus erg lullig!
  woensdag 31 oktober 2007 @ 22:49:31 #25
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_54292001
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 22:33 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Die converter is een paar euro bij de computerland...ik meen 2-3 euro.
Desalnietteplus erg lullig!

- erg lullig dat hellreaver het briefgeheim niet respecteert
- en ook erg lullig dat ie 17 euro uit m'n broek probeert te kloppen omdat ie een ander product wil kopen waarvan ik ook nog eens de volle verzendkosten voor van m'n rekening zou moeten houden

- en ook erg lullig als ie me niet gelooft als ik zeg dat je zo'n convertertje voor een paar euro kan kopen.

- en ook die suggestie van je dat je m'n adres hebt ontvangen en van't weekend wel even langs kan komen is ook heel leuk

- je kan met die sitecom gewoon ide HD's en ook SATA HD's aansluiten.
Ik kan toch niet ruiken dat je per se 3.5 IDE hd's wou gaan aansluiten, anders had ik je wel gewaarschuwd dat je er een opzetstukje moest bij kopen van een paar euro.

Ik verslijt m'n toetsenbord niet meer aan je, feit dat je onze mails hier op fok zit uit te smeren is voor mij reden genoeg om geen contact meer te willen met je.

mvg.
pi_54292499
doei

[ Bericht 71% gewijzigd door buzzer op 01-11-2007 11:45:14 ]
pi_54294053
Laatste reactie op DVDK voordat ik een mailtje naar de modjes ga tikken:

- Welk briefgeheim?

- Ik geloof je wel maar als jij een nette verkoper was had jij niet moeilijk gedaan en even een convertertje gehaald en opgestuurd om zo het aangeboden product compleet te maken.

- Die 17 euro had ik van een site die ik had meegestuurd dus niet echt uit mijn duim gezogen. Op computerland kan ik die converter trouwens ook niet vinden dus een bron/site wou erg welkom zijn. Daarnaast heb ik je nog 2 andere mijn inziens redelijke aanbiedingen gedaan en ben ik in mijn mails altijd erg correct gebleven ondanks dat ik het pakketje pas een WEEK nadat jij het zou hebben verstuurd binnen kreeg terwijl de postzegels op de 29ste waren afgestempeld i.p.v. de 23ste

- Dat ik je adres hebt klopt maar nergens blijkt uit mijn mail of reactie hier op het forum dat je dat als bedreiging zou moeten zien. Ik bood het aan om zo gelijk over te kunnen steken (Ik mijn geld terug jij jouw spullen) Dat leek me wel zo netjes als ik dan toch in de buurt was. Ik heb vaak genoeg zaken gedaan op Fok! Dus iedereen (ook in het ervaringen topic) kan beamen dat ik gewoon een gerespecteerd koper en verkoper ben.

- Ik kan met die Sitecom alleen SATA schijven en laptop schijven (2.5") aansluiten en dus geen gewone IDE schijven (3.5") Hiermee komt 1/3 van de functionaliteit te vervallen. Je kunt zonder converter geen 3.5" zoals je in je OP wel aangeeft aansluiten.

- Je hoeft niet te waarschuwen. Jij biedt gewoon een product COMPLEET aan. Het convertertje staat zelfs op de foto! Jij hoort te zeggen als er iets niet bij zit wat er volgens de verpakking wel bij hoort te zitten. Het zou wel gek worden als je zelf moet gaan vragen of er iets misschien niet bij zit.

- Het feit dat jij aangeeft geen contact meer met me te willen terwijl ik nog maar 1 oplossing zie (Jij je spullen terug en ik mijn geld terug aangezien je op het aanbod om zelf met een oplossing te komen ook niet ingaat) betekend niets anders dan dat ik nu een modje moet gaan lastig vallen met iets wat we makkelijk onderling hadden kunnen oplossen. Volgens de regels is jouw gedrag namelijk niet toegestaan en valt het onder "oplichting" waarmee je dus een permban riskeert.

Sorry, maar je laat me dus geen andere keus al had ik dat graag anders gezien....

[ Bericht 1% gewijzigd door HellRaver op 01-11-2007 00:36:04 ]
pi_54294116
Oops foutje
pi_54295734
Die gast probeerd van alles te verzinnen om er onder uit te komen (een kenmerkende tactiek die alleen door oplichters gebruikt word), ik had gelijk aangifte gedaan.
  donderdag 1 november 2007 @ 08:30:39 #30
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_54295968
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 15:39 schreef dvdk het volgende:
Hiermee kan je SATA of IDE harde schijf (2.5" of 3.5") verbinden met je pc via usb.
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 22:49 schreef dvdk het volgende:
- je kan met die sitecom gewoon ide HD's en ook SATA HD's aansluiten.
Ik kan toch niet ruiken dat je per se 3.5 IDE hd's wou gaan aansluiten, anders had ik je wel gewaarschuwd dat je er een opzetstukje moest bij kopen van een paar euro.
Je suggereert in de OP anders wel dat de bewuste converter erbij zit.

dvdk, HellRaver, stuur mij beiden eens een mail met een uitleg waarom je denkt dat jij gelijk hebt. Graag met voorstel om dit op te lossen.

Van dit heen en weer schreeuwen wordt niemand wijzer.
So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')