Laatste reactie op DVDK voordat ik een mailtje naar de modjes ga tikken:
- Welk briefgeheim?
- Ik geloof je wel maar als jij een nette verkoper was had jij niet moeilijk gedaan en even een convertertje gehaald en opgestuurd om zo het aangeboden product compleet te maken.
- Die 17 euro had ik van een site die ik had meegestuurd dus niet echt uit mijn duim gezogen. Op computerland kan ik die converter trouwens ook niet vinden dus een bron/site wou erg welkom zijn. Daarnaast heb ik je nog 2 andere mijn inziens redelijke aanbiedingen gedaan en ben ik in mijn mails altijd erg correct gebleven ondanks dat ik het pakketje pas een WEEK nadat jij het zou hebben verstuurd binnen kreeg terwijl de postzegels op de 29ste waren afgestempeld i.p.v. de 23ste
- Dat ik je adres hebt klopt maar nergens blijkt uit mijn mail of reactie hier op het forum dat je dat als bedreiging zou moeten zien. Ik bood het aan om zo gelijk over te kunnen steken (Ik mijn geld terug jij jouw spullen) Dat leek me wel zo netjes als ik dan toch in de buurt was. Ik heb vaak genoeg zaken gedaan op Fok! Dus iedereen (ook in het ervaringen topic) kan beamen dat ik gewoon een gerespecteerd koper en verkoper ben.
- Ik kan met die Sitecom alleen SATA schijven en laptop schijven (2.5") aansluiten en dus geen gewone IDE schijven (3.5") Hiermee komt 1/3 van de functionaliteit te vervallen. Je kunt zonder converter geen
3.5" zoals je in je OP wel aangeeft aansluiten.
- Je hoeft niet te waarschuwen. Jij biedt gewoon een product COMPLEET aan. Het convertertje staat zelfs op de foto! Jij hoort te zeggen als er iets niet bij zit wat er volgens de verpakking wel bij hoort te zitten. Het zou wel gek worden als je zelf moet gaan vragen of er iets misschien niet bij zit.
![]()
- Het feit dat jij aangeeft geen contact meer met me te willen terwijl ik nog maar 1 oplossing zie (Jij je spullen terug en ik mijn geld terug aangezien je op het aanbod om zelf met een oplossing te komen ook niet ingaat) betekend niets anders dan dat ik nu een modje moet gaan lastig vallen met iets wat we makkelijk onderling hadden kunnen oplossen. Volgens de regels is jouw gedrag namelijk niet toegestaan en valt het onder "oplichting" waarmee je dus een permban riskeert.
Sorry, maar je laat me dus geen andere keus al had ik dat graag anders gezien....
[ Bericht 1% gewijzigd door HellRaver op 01-11-2007 00:36:04 ]