abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204170
Rond een uur of twaalf vannacht zitten Bianca, Bart en Sabine in de woonkamer. “Er staat een enge vent in de tuin!” Sabine schrikt zich een ongeluk en schreeuwt het uit. Bianca loopt naar het raam. “Je mag niet binnenkomen!”, zegt ze kordaat. De indringer zet een vuilniszak bij de tuindeur. Bianca pakt de zak op. Even snel als de onbekende het terrein is binnengedrongen, is hij weer verdwenen. “Ik snap niet dat je gewoon bent blijven liggen”, zegt Sabine bijna beschuldigend tegen Bart. Als de rest van de bewoners erbij komt, wordt de zak uitgepakt. Er zitten allerlei lekkere dingen in. “Kijk nou, we worden verwend.” De bewoners zijn er blij mee. “Wat een lekkere dingen.” Sabine lijkt weer helemaal bijgekomen van de schok. Dan klinkt de stem van Big Brother, met de dringende oproep om de spullen in te leveren. Het is voor hun eigen bestwil. Misschien was het wel iemand met kwade bedoelingen. Ruud snapt het. Hij pakt kordaat de spullen bij elkaar en brengt ze naar de dagboekkamer.

woensdag 20 oktober 1999 @ 11:32:00 #2
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_204171
Zou V bang zijn dat men vergiftigd wordt?
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  woensdag 20 oktober 1999 @ 12:47:00 #3
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_204172
Misschien. Maar ik vond het wel sympathiek gezien hun lage budget. Overigens is Ruud weer onze vriendelijk NSB-er. Altijd bereid om de leiding een handje toe te steken. So much voor zijn 'Silverback' status.
Live young, die fast.
pi_204173
Ik heb dit voorval helaas moeten missen, slaap dan meestal al of in ieder gaval... zit ik dan niet te BB'en.

Kan iemand dit niet even op het net zetten met beeld en geluid zomaar ergens voor de nieuwsgierigen???

(Ben benieuwd hoe de bewoners hendelen als ze met zoiets moeten dealen...emotioneel gezien dan he)

fake a dream
  FOK!fossiel woensdag 20 oktober 1999 @ 15:11:00 #5
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_204174
Sorry, maar kan je dit weer ff hier posten http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/001126.html

Uiteindelijk gaat de discussie toch weer over ut zelfde..

Greetz RemCOW

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')