Die kwam in een kinderprogramma met een Belgische pedoquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:20 schreef zoalshetis het volgende:
je weet wat er met samson gebeurde.
Dat zeg ik jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:26 schreef n0r het volgende:
Oh mijn god
Korter, korter, waar is je haar?
En een beetje op renesitequote:
Hij heeft vast nog geen baardhaar, hij is wel cute zo hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:25 schreef zoalshetis het volgende:
je lijkt wel 11.
of geen goede kapperquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:28 schreef n0r het volgende:
Volgens mij is die kapper gewoon een rechtse hippie-hater
Ik kom er al een jaaf of 7, en nooit wat te klagen. Dezelfde leuke dame als altijd, maar blijkbaar communiceerden wel wat langs elkaar heenquote:
Nu zit je me gewoon te stangen.quote:
RIP krullen.quote:
Komt omdat de krullen weg zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik had gedacht dat je altijd veel ouder was, maar je lijkt wel een puber van 12..
Dat ik er jong uitzie wist ik al (ik bespaar veel tijd met scherenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
22?Je komt over als iemand van 18... en je ziet eruit als iemand van 12?
Toch nog een compliment gekregen![]()
laten we het zo zeggen...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat ik er jong uitzie wist ik al (ik bespaar veel tijd met scheren) maar hoezo kom ik over als iemand van 18?
hmm. dat wel. wordt alleen lastig bier halen voor hem. steeds weer indentificeren. en meisjes die denken dat hij een 'vrouwenpiemel' heeft.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij heeft vast nog geen baardhaar, hij is wel cute zo hoor![]()
Oyquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:28 schreef Dagonet het volgende:
Taggie, jij bent'em.
Ja en dan nog langer wachten tot het weer fatsoenlijk lang isquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja dit is geen porum zo. Eraf ermee.
OMGquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hmm. dat wel. wordt alleen lastig bier halen voor hem. steeds weer indentificeren. en meisjes die denken dat hij een 'vrouwenpiemel' heeft.
OH NOEZ!!! Nooooooh!!quote:
Okeeeeeeequote:
En bedankt!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hebt zojuist m'n libido vermoord en begraven.
Ik vermoord dat wijf.
Als ik stoer wilde zijn zou ik wel meer reageren als zoalshetis. Gelukkig heb ik waardigheid, zelfs zónder krullen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:08 schreef Misstique het volgende:
Stoer, bedoel ik! STOER!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Als ik stoer wilde zijn zou ik wel meer reageren als zoalshetis. Gelukkig heb ik waardigheid, zelfs zónder krullen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:25 schreef zoalshetis het volgende:
je lijkt wel 11.
Zelfs díe lijkt op dit moment ouder!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:49 schreef Slarioux het volgende:
We kunnen hier wel een rene_site bashtopic van maken. Veel leuker.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:17 schreef shmoopy het volgende:
Past er nog wel een DOORNkrans op, Lits, of glijdt dat er steeds af?
Hier met Henk Jan Smits bril:quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:25 schreef zoalshetis het volgende:
ik vindhem nu lijken op dat vervelende kutschrijvertje dat ook er uitziet als een selfproclaimed intellectueel. het jonge broertje van a. grunberg, u hier?
Ik ben benieuwd wanneer Sjeen erachter komtquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:38 schreef flugeltje het volgende:
Litso je krullen
* dramatisch huilend op de grond neervalt
Jij gaat de Lucille van deze crewmeet zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:40 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer Sjeen erachter komt
Dat is vast niet goedkoop.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:56 schreef zoalshetis het volgende:
litso ga volgende keer naar amsterdam en naar 'check your head'.
een kapper die rekening houdt met je gezicht en daar naar knipt. haarkunstenaar die luistert naar de naam jony.
niet duur in ieder geval. euro of 30-35. hij is echt heel gaaf. net zo gaaf als een hippe bar of popgroep. heel apart, ga maar eens. je haar zit als gegoten.quote:
Zo duur is dat nog niet eens inderdaad. Het overwegen waard voor als het weer wat langer isquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niet duur in ieder geval. euro of 30-35. hij is echt heel gaaf. net zo gaaf als een hippe bar of popgroep. heel apart, ga maar eens. je haar zit als gegoten.
Niet heul duur, iig niet voor een speciale kapper zoals zoalshetis beschrijft.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:33 schreef ehqo het volgende:
Dertig á vijfendertig niet duur? Ben ik er zo lang niet geweest?
Hoezo hoe oud is hij danquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:25 schreef zoalshetis het volgende:
je lijkt wel 11.
Jankbal, btje huilen om je haartjesquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:16 schreef Litso het volgende:
"Hoe wil je het?"
"Korter"
"Hoe kort?"
"Wacht, ik heb er een foto van"
*laat foto zien van krullend haar tot rond mijn oren, zie fotoboek.
En nu zijn al mijn krullen eraf en is het kortMisschien dat ik iets te resoluut 'korter' zei, maar de foto was wel een goede indicatie, leek me. Jammer, misverstand en het groeit wel weer aan, maar de komende tijd heb ik geen krullen meer
Daar gaat mijn hele hippie-imago
Gebruik dan eenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
Volgende keer doe ik het wel
[afbeelding]
Zo zag ik er zelfs op m'n 15e niet uit.quote:
Zal ik het voor jou doen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:42 schreef MissHobje het volgende:
Om half 11 heb ik een afspraak staan.
Ik durf niet meer... na het zien van Litso zijn haar![]()
Euuhmm,die kans is aanwezig jaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
gegarandeerd mijn krullen kwijt zeker
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:09 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Jahoor, we gaan voorzichtig te werk [afbeelding]
[afbeelding]
Tis wel een stuk makkelijker qua onderhoud enzoquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:28 schreef Litso het volgende:
Ach, het is ondertussen al wat langer.
Een beetje
Das echt zo'n een argument voor kalende mannen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:35 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Tis wel een stuk makkelijker qua onderhoud enzo
Nou, Nou maar het is wel zo..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Das echt zo'n een argument voor kalende mannen.
Ik ben niet kalend...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Das echt zo'n een argument voor kalende mannen.
quote:
Pas maar op dat ik jou niet mijn kapsel aanmeetquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, laten we over DD's kapsel beginnen.
Echt heerlijk makkelijkquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:35 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Tis wel een stuk makkelijker qua onderhoud enzo
Johnny.quote:
Was het maar zo'n feest, dan had ik er een stuk beter uitgezien nuquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, dan had ik er een stuk beter uitgezien nu
Ja, behalve z'n eigen coupequote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen maar hij knipt goed in de film
Ach, ik hoef mijn garnalenpiemeltje gelukkig niet te compenseren door als een dolle te schreeuwen hoe goed mijn muzieksmaak wel niet is. Dan maar een homokapselquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:16 schreef OFfSprngr het volgende:
HOMOwned!
Oeh, zat ik in de goede richting?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:26 schreef OFfSprngr het volgende:
Ga maar weer Marilyn Manson luisteren en in je polsen snijden.
wat vinden je vrienden en familie van je coup?quote:
Ik weiger gewoon langs te komen zolang hij z'n krullen niet terug heeft.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat vinden je vrienden en familie van je coup?
ooi. een dat terwijl krullen eeuwen duren om aan te groeien.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik weiger gewoon langs te komen zolang hij z'n krullen niet terug heeft.
De meesten zeggen dat het leuk staat. Ik geloof ze nietquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:01 schreef Florian_ het volgende:
ey heb jij niet toevallig een Oink invite voor mij?
aangezien je zo'n avatar hebt
Het is een nostalgisch kapsel en dat is wel weer leuk.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:38 schreef Litso het volgende:
[..]
De meesten zeggen dat het leuk staat. Ik geloof ze niet
Zal ik het maar meteen weer groen/roze doen?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:12 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het is een nostalgisch kapsel en dat is wel weer leuk.
Doe ik het weer rood/geelquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Zal ik het maar meteen weer groen/roze doen?
Mijn moeder lachte me uit vandaagquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Ik zie nu pas je tagjequote:
We hebben dezelfde kapper.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:16 schreef Litso het volgende:
En nu zijn al mijn krullen eraf en is het kortMisschien dat ik iets te resoluut 'korter' zei, maar de foto was wel een goede indicatie, leek me. Jammer, misverstand en het groeit wel weer aan, maar de komende tijd heb ik geen krullen meer
Daar gaat mijn hele hippie-imago
Je bent vanuit Groningen helemaal naar Arnhem gekomen voor een knipbeurt?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
We hebben dezelfde kapper.
Ik heb een 'lekker vlot' en 'heerlijk praktisch' kapsel
Het is een complot zeg ik je, een COMPLOT!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Je bent vanuit Groningen helemaal naar Arnhem gekomen voor een knipbeurt?
Ach welnee. Het komende halfjaar ga ik gewoon niet naar de kapper. Ze bekijken het maarquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het is een complot zeg ik je, een COMPLOT!![]()
Je haar is nu kort en dan zit het sneller niet goed meer waardoor je vaker naar de kapper moet.
Er is vast een kapperskartel dat hierover afspraken heeft gemaakt en wij zijn het slachtoffer.![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:40 schreef Litso het volgende:
[..]
Ach welnee. Het komende anderhalfjaar ga ik gewoon niet naar de kapper. Ze bekijken het maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |