abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 22:00:38 #51
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53914797
Ze zong Glennis Grace en Jamai écht niet weg hoor.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_53915501
Floortje was wel erg goed bij SYWBAP
  zondag 14 oktober 2007 @ 12:02:19 #53
134538 chansadres
Black & White
pi_53922331
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 22:00 schreef BVO het volgende:
Ze zong Glennis Grace en Jamai écht niet weg hoor.
Eigenlijk toch wel!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_53923102
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 12:02 schreef chansadres het volgende:

[..]

Eigenlijk toch wel!
Kom op nou zeg... Ok Floortje was wel goed. Maar Glennis IS en BLIJFT beter dan Floortje. Niemand kan tippen aan Glennis... nou misschien Trijntje...

Jamai vond ik trouwens veel beter geworden sinds Idols. Maar wel overdreven.
  zondag 14 oktober 2007 @ 15:01:33 #55
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_53925322
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 12:49 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Kom op nou zeg... Ok Floortje was wel goed. Maar Glennis IS en BLIJFT beter dan Floortje. Niemand kan tippen aan Glennis... nou misschien Trijntje...
Zelfs Trijntje niet hoor
pi_53925377
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 22:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Floortje was wel erg goed bij SYWBAP
Dat zeg ik !
  zondag 14 oktober 2007 @ 16:53:54 #57
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_53927394
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 12:49 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Jamai vond ik trouwens veel beter geworden sinds Idols. Maar wel overdreven.
. Ik vond die Glennis helemaal niet zo goed, ze heeft niets speciaals.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_53927548
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 16:53 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

. Ik vond die Glennis helemaal niet zo goed, ze heeft niets speciaals.
Ze is toch echt één van de betere zangeressen van Nederland. Je zou haar album Secrets of my soul eens moeten horen (zal niet meevallen om daar aan te komen want dit album is uit de handel, maar dat doet niets af aan de klasse).
  zondag 14 oktober 2007 @ 17:28:49 #59
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53928068
Ze is goed, maar vind haar de laatste tijd een beetje hees e.d., een uitgeleefde stem lijkt het. Maar dan nog, ze werd écht nit weggezongen door Flora, of het nu je stijl is of niet.

Maareh ontopic... binnenkort het nieuwe album van Hind .
pi_53928278
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 17:28 schreef BVO het volgende:
Ze is goed, maar vind haar de laatste tijd een beetje hees e.d., een uitgeleefde stem lijkt het. Maar dan nog, ze werd écht nit weggezongen door Flora, of het nu je stijl is of niet.

Maareh ontopic... binnenkort het nieuwe album van Hind .
Nee, Flora en Glennis waren allebei super vrijdagavond bij SYWBAP, en Flora zong haar duetpartner Willem helemaal weg. Jamai met de kleine Sherilyn (die zaterdag overigens afviel) was aandoenlijk, maar Jamai droeg wel het duet. En Tessa hield prima stand in het duet met Glennis, maar dat terzijde.

Is er al een releasedatum of een titel voor het nieuwe album van Hind bekend? Kan zelf nog niets vinden hierover.
pi_53929598
Mijn alltime-favourites blijven toch Ellen en Hind

Boris was ook geweldig maar die jongen heeft echt een beetje de verkeerde attitude

Iemand nog nieuws over Ellen?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_53929880
Toch is er wel heel veel talent uit die eerste 3 Idols voortgekomen, misschien niet de charts-artiesten die werden gedacht maar of je dat nog moet willen tegenwoordig.... Ik zie nu weer dat Yuli, Joel en Dewi mee gaan doen in Hair

Idols 1 heeft opgeleverd: Jamai, Jim, Hind, Dewi, Yuli en Joel
Idols 2 heeft opgeleverd: Boris, Maud, Ron, Erik (presentatie), Meike en Robin (acteren)
Idols 3 heeft opgeleverd: Raffaela, Floortje en Ellen (al is dat nog niet echt van de grond gekomen)
  zondag 14 oktober 2007 @ 19:06:31 #63
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53930106
Dat bedoel ik, zó slecht doen ze het dus niet. Je kan nu eenmaal niet verwachten dat al die 33 finalisten een grote carrière krijgen. Oud-Idols kunnen nog steeds gerankt worden trouwens: All Time FOK! Idols TOP 14!
pi_53931148
En dan zouden we bijna Nick Schilder vergeten die bij Idols 2 11e werd... die heeft eigenlijk de beste charts-carriere van iedereen
  zondag 14 oktober 2007 @ 21:19:12 #65
109180 Woelli
pi_53933159
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 18:39 schreef TheVulture het volgende:
Mijn alltime-favourites blijven toch Ellen en Hind

Boris was ook geweldig maar die jongen heeft echt een beetje de verkeerde attitude

Ellen is bezig met soloprojecten.
Ze treed nog op op verschillende festivals.
En ze is docente op de Babette Labeij School
pi_53933337
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 21:19 schreef Woelli het volgende:

[..]

Ellen is bezig met soloprojecten.
Ze treed nog op op verschillende festivals.
En ze is docente op de Babette Labeij School
Thanks
  zondag 14 oktober 2007 @ 21:27:55 #67
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_53933369
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 19:50 schreef TheVulture het volgende:
En dan zouden we bijna Nick Schilder vergeten die bij Idols 2 11e werd... die heeft eigenlijk de beste charts-carriere van iedereen
Wie
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 14 oktober 2007 @ 21:33:14 #68
88233 Steve
Still the best.
pi_53933501
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 21:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wie
Van het duo Nick & Simon, behoorlijk populair toch.

En dit is meer X Factor gerelateerd, maar ik zag gisteravond Sasja van het heerlijke duo Eric & Sasja en de ster van de show die ook hier op FOK! haar gal kwam spuwen en lekker meepostte op een of ander debiel nachtprogramma langskomen. Ze heeft net een single uit.

[ Bericht 13% gewijzigd door Steve op 14-10-2007 21:41:10 ]
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_53937258
Marescha gaat trouwen met haar vriend. Ze is ten huwelijk gevraagd in een luchtballon.

pi_53940089
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 21:33 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Van het duo Nick & Simon, behoorlijk populair toch.

En dit is meer X Factor gerelateerd, maar ik zag gisteravond Sasja van het heerlijke duo Eric & Sasja en de ster van de show die ook hier op FOK! haar gal kwam spuwen en lekker meepostte op een of ander debiel nachtprogramma langskomen. Ze heeft net een single uit.
Om een leuk rondje te maken. Sasja heeft ook backing vocals verzorgd op een album van Henk de Jager. Henk de Jager was finalist van So You Wanna Be A Popstar. Wat is de wereld klein.
Steppin out tonight
  maandag 15 oktober 2007 @ 10:10:06 #71
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53943154
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 23:47 schreef Together het volgende:
Marescha gaat trouwen met haar vriend. Ze is ten huwelijk gevraagd in een luchtballon.

[ afbeelding ]
Nog steeds die verdwaasde blik .
pi_53943329
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 10:10 schreef BVO het volgende:

[..]

Nog steeds die verdwaasde blik .
hahaha jij zegt wat ik dacht.. rabbit in the headlights!

ik ben nu ff so you wanna be a popstar aan het terugkijken, voor de duetten.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_53945363
quote:
Nick en Simon
pi_53947415
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 18:39 schreef TheVulture het volgende:

www.elleneeftink.nl
pi_53959328
Editie NL had een item over de oud-Idolsfinalisten die zijn doorgebroken in de musicalwereld.
pi_53960428
quote:
Zie de eerste pagina.
pi_53962239
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 00:10 schreef Together het volgende:
Editie NL had een item over de oud-Idolsfinalisten die zijn doorgebroken in de musicalwereld.
Leuk stukje
Steppin out tonight
pi_54009754
Maud is vrijdag te gast in SYWBAP (SBS6, 20:30 uur). Ze zingt daar met Erik Hulzebosch het duet Zo Zijn Wij. Dit nummer is een voorproefje van het nog te verschijnen album van Erik Hulzebosch en zal volgende week op single uitkomen.

(Bron: www.maudmusic.nl)
pi_54009939
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 11:35 schreef BVO het volgende:
Boris is in de race voor een jazzaward:
[..]
Boris heeft trouwens gisteren die jazzaward ontvangen. Publieksprijs voor beste Jazzalbum met Holy Pleasures. Maar ja, tegen een verouderde Laura Fygi en een commercieel onbekende Wouter Hamel maak je bij een publieksjury meer kans. Ik vind het album van Wouter Hamel trouwens wel beter en was voor mij de winnaar bij uitstek.

[ Bericht 0% gewijzigd door chansadres op 18-10-2007 14:00:43 (Die verduvelde Y en I) ]
Steppin out tonight
pi_54010096
Verouderd hoeft niet slechter te betekenen hoor. Maar het stempubliek heeft er veel minder mee...
Steppin out tonight
pi_54014878
O ja, Maud speelt volgende week dinsdag de finale van de Party Poker Dutch Open op Veronica (rond elf uur/ half twaalf). In de voorronde won ze in haar heat van 5 professionele pokerspelers.
That's all folks!
pi_54021734
Ze zei ook laatstdat ze best zingen als hobby kon zien omdat ze veel meer geld verdiend met pokeren
Steppin out tonight
pi_54030081
Waar zei ze dat?
That's all folks!
pi_54030212
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar zei ze dat?
o.a. in de B4 uitzending
Steppin out tonight
pi_54030283
Heb ik dat helemaal gemist. Straks blijkt dat ze de finale gewonnen heeft en 50.000 euro rijker is.
That's all folks!
pi_54040920
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb ik dat helemaal gemist. Straks blijkt dat ze de finale gewonnen heeft en 50.000 euro rijker is.
Maar even in een spoiler-tagje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_54053706
Ik zie dat Bas en Charlotte uit Idols 1 nu in de volgende coverband zitten:
http://www.jetsetonline.nl/jetset.htm
  ESF Reporter zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:25:50 #89
87554 Cee
Welluk?
pi_54056032
Charlotte, had die niet tijdens de Idols1 voorrondes iets met Jim?
Uit haar vragenlijst:
quote:
Wat zijn je favoriete nummers van JetSet om te doen?
Come on eileen (No Doubt)
pi_54056318
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 19:25 schreef Cee het volgende:
Charlotte, had die niet tijdens de Idols1 voorrondes iets met Jim?
(eigenlijk tijdens de liveshows en enkele maanden daarna)

Maud gaat trouwens een hockey programma presenteren op Net5 (stond dat hier al??)
  donderdag 25 oktober 2007 @ 08:58:01 #91
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54153176
Idols finalisten stonden vorige week in de Micro/KRO gids. Hij komt er duidelijk het beste vanaf van allemaal:

Gouden toekomst of gouden bergen?

Jim kan alles
Wie vroeger alleen de voornaam Jim hoorde, dacht direct aan de legendarische zanger van The Doors. Tegenwoordig denkt iedereen – in Nederland althans – aan Jimmy Johannes Bakkum (20), de nummer twee van Idols 1. De blonde Egmonder bestormt na het succes in de talentenjacht direct de hitlijsten met zijn debuutsingle ‘Tell her’. Meer dan 80.000 verkochte exemplaren en in no time nummer één. Zijn debuutalbum Impressed is in een paar weken ‘goud’. Intussen komt-ie tussen de sterren in Madame Tussauds te staan en ontvangt hij de Mega Top 50 Award voor ‘populairste artiest van 2003’. Het kan niet op. Jim krijgt gastrollen in tv-series (onder andere Baantjer) en wint het succesvolle tv-programma Dancing with the stars, wat hem indirect ook een hoofdrol in de musical Grease oplevert. Én een rol in de familiefilm Afblijven. (eigen toevoeging heeft een platencontract bij CMM nadat hij zijn platencontract bij BMG was kwijtgeraakt)

Musicalster Jamai
Heel Nederland weet wie Jamai Loman (21) is, de winnaar van Idols 1. Hij kent ook al een komeetachtige start, want zijn eerste single ‘Step right up’ belandt meteen op één. Daarna volgt een bergafwaartse beweging. Zijn single ‘Wango tango’ flopt en bij World Idol wordt hij laatste.
Jamai gooit het roer om en stort zich op de musical. In 2004 vertolkt hij de rol van Jonathan in Doornroosje. Niet veel later staat hij met Jos Brink en Willeke Alberti in Hello Dolly. Zijn rol van winkelbediende levert Jamai de John Kraaijkamp Musical Award op voor ‘aanstormend talent’. In 2005 is hij te zien in Jesus Christ Superstar en een jaar later in The Wiz. Ook is hij op tv te bewonderen: als presentator van kinderzender Jetix. (vraag... heeft hij nog een platencontract?)

Hind blijft zichzelf trouw
Vriend én vijand én juryvoorzitter Henkjan Smits waren het erover eens dat de Goudse nachtegaal het mooiste stemgeluid had van alle deelnemers aan Idols 1. Ze werd uiteindelijk derde. Toch bestormde zij, in tegenstelling tot Jim en Jamai, niet direct de hitlijsten. Hind (22) werkte in alle rust aan haar debuutalbum Around the world. Met haar eerste single bereikte ze in september 2003 de negende plaats. De nummers die volgden flopten. Haar album had meer succes: ze kreeg er een Edison voor. Enige tijd na het uitkomen van haar tweede plaat werd het contract met platenlabel Sony/BMG ontbonden. De slechte verkoop zou hiervan de oorzaak zijn geweest. Hind treedt wel veelvuldig op tijdens festivals en in tv-programma’s, maar het grote succes laat op zich wachten.

Boris: ‘uitgemolken’
Boris Titulaer (27), winnaar van Idols 2, heeft ook flink meegelift op zijn triomftocht op tv. Zijn eerste single ‘When you think of me’, bereikt al snel nummer één. Zijn tweede hit blijft steken op nummer twaalf en zijn derde nummer flopt. Voor zijn albums geldt hetzelfde: van de eerste worden er meer dan 70.000 verkocht, daarna daalt de belangstelling. Zelf zit hij daar niet zo mee. ‘Achter de eerste plaat zat een enorme druk. Ik was een product en aan mij moest geld verdiend worden. Uitmelken, die handel. Je zult me niet horen zeggen dat Idols een vloek is geweest, want het heeft me heel snel op de kaart gezet. Maar het duurde een tijdje voordat ik eindelijk mijn eigen pad kon gaan.’ ( eigen toevoeging ook Boris is inmiddels zijn platencontract kwijt)

Troostprijzen voor Maud
Vlak achter Boris werd tophockeyster Maud Mulder (25) tweede in Idols 2. Ze scoort vervolgens in 2004 een nummer-3-hit met het liedje ‘Zoals je naar me kijkt’, uit de film Floris. Ook bij het Nationale songfestival wacht haar een troostprijs: derde achter Treble en Behave. Bij Sterren dansen op het ijs wordt ze ook derde, achter Hein Vergeer en Jody Bernal. Na het verschijnen van haar eerste album neemt ook voor haar de publieke belangstelling af en bovendien raakt ze haar platencontract kwijt.

Moeder Raffaëla
Raffaëla Paton (24) was de eerste vrouwelijke Idols-winnaar en raakte zwanger tijdens de reeks. Jurylid Henkjan Smits twijfelde hierdoor aan haar professionaliteit. Vorig jaar beviel ze van dochter Beautifull Hope. Haar eerste single ‘Right here, right now’ en haar debuutalbum Raffaëla werden beide nummer één.

Floortje heet weer Floor
Het lijkt erop dat Idols-sterren die uit beeld raken, via de tv-schaatsfestijnen weer in de schijnwerpers proberen te komen. Na Maud gaat nu ook Floortje (24), de nummer twee van Idols 3, meedoen aan Sterren dansen op het ijs. Toch zag het er aanvankelijk redelijk uit met de carrière van Floor. Nadat Sony, de platenmaatschappij achter Idols, haar geen contract wilde aanbieden, ging The Entertainment Group wel met haar in zee. Haar debuut-album en de drie singles die daarvan werden geplukt, bereikten slechts bescheiden posities in de hitlijsten.
Thomas Braun

Hier nog een linkje waar een verkorte versie staat, maar toch weer net even anders
http://www.mikrogids.nl/pagina/?identifier=IDG_42_Idols
  donderdag 25 oktober 2007 @ 10:27:18 #92
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54154454
Jimmyboy zakte tijdens Spuiten&Slikken wel door het ijs zeg, wat een saaie lul .
  donderdag 25 oktober 2007 @ 10:49:33 #93
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54154815
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 10:27 schreef BVO het volgende:
Jimmyboy zakte tijdens Spuiten&Slikken wel door het ijs zeg, wat een saaie lul .
Ik kan me herinneren dat hij bij de brutale meiden een van de meiden heeft staan aflebberen. Je moet jezelf natuurlijk nooit herhalen
pi_54159960
De auteur van dat artikel in de Mikro gids is wel een typische Idols basher, die elke Idol die niet Jim heet in een zo slecht mogelijk daglicht probeert te plaatsen. En laat nu uitgerekend Jim op zanggebied wel zo'n beetje de grootste minkukel mét platencontract zijn die Idols heeft opgeleverd... Ik denk nog steeds dat Jim alleen een platencontract voor 3 CD's bij Sony/BMG kreeg omdat men Hind absoluut niet wilde laten schieten: als je namelijk de nummer 1 én de nummer 3 beiden een volwaardig platencontract geeft, dan kun je de nummer 2 natuurlijk niet passeren, en dus 'moest' Jim ook een volwaardig platencontract.

Over Hind had de auteur wel eventjes mogen melden dat zij de enige Idol is met een eigen theatertour, die volgend jaar wordt geprolongeerd. Overigens is het niet duidelijk of haar platencontract met Sony/BMG nu inderdaad is ontbonden. Dit werd destijds gemeld door SBS Shownieuws, maar het bericht was gebaseerd op een transcript van een chatsessie en is nooit bevestigd, noch door Sony/BMG, noch door Hind zelf of door haar management.

En of de publieke belangstelling voor Maud is afgenomen? Ik dacht het niet. Maud speelt het ondanks haar tegenslagen heel handig doordat zij sinds haar deelname aan Idols juist voordurend in the picture is gebleven. Ze heeft ervoor gezorgd (en doet dat nog steeds) dat ze ook na afloop van haar deelname aan Idols (nu al weer meer dan 3 jaar geleden) zeer regelmatig op televisie bleef te zien. Ze staat nog steeds volop in de belangstelling, nu weer door haar duet met Erik Hulzebosch, door haar overwinning bij het pokeren en doordat ze binnenkort voor Net5 een hockeyprogramma gaat presenteren. En ondertussen werkt ze ook nog aan een nieuw album.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 15:10:14 #95
109180 Woelli
pi_54160375
Hoezo Boris zijn platencontract kwijt?
Hij heeft inmiddels ergens anders een contract
pi_54160517
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 15:10 schreef Woelli het volgende:
best jammer

Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 25 oktober 2007 @ 15:21:39 #97
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_54160579
'Mariah Carey' uit Idols 1 kwam ik nog tegen in het theaterinstituut afgelopen zaterdag.
KuikenGuppy
pi_54160682
*weggejorist*

[ Bericht 37% gewijzigd door roburt op 25-10-2007 15:46:17 ]
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  donderdag 25 oktober 2007 @ 16:16:38 #99
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54161776
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 14:48 schreef Riparius het volgende:
De auteur van dat artikel in de Mikro gids is wel een typische Idols basher, die elke Idol die niet Jim heet in een zo slecht mogelijk daglicht probeert te plaatsen. En laat nu uitgerekend Jim op zanggebied wel zo'n beetje de grootste minkukel mét platencontract zijn die Idols heeft opgeleverd... Ik denk nog steeds dat Jim alleen een platencontract voor 3 CD's bij Sony/BMG kreeg omdat men Hind absoluut niet wilde laten schieten: als je namelijk de nummer 1 én de nummer 3 beiden een volwaardig platencontract geeft, dan kun je de nummer 2 natuurlijk niet passeren, en dus 'moest' Jim ook een volwaardig platencontract.
Volledig onzin wat je hier schrijft. Het eerste album van Jim heeft het net zo goed gedaan en eigenlijk beter dan dat van Hind. Het tweede album van Jim bij BMG heeft het beter gedaan dan dat van Hind. Jim zit over het algemeen in het hoekje waar de klapjes vallen want als er stukjes geschreven worden dan is het meestal Jim die wordt afgebrand. Ga je werkelijk na wie van die gasten daadwerkelijk erg succesvol zijn geweest dan dan kan je niet om Jim heen. Ik vermoed zomaar dat hij er de dikst belegde boterham aan over heeft gehouden.
quote:
Over Hind had de auteur wel eventjes mogen melden dat zij de enige Idol is met een eigen theatertour, die volgend jaar wordt geprolongeerd. Overigens is het niet duidelijk of haar platencontract met Sony/BMG nu inderdaad is ontbonden. Dit werd destijds gemeld door SBS Shownieuws, maar het bericht was gebaseerd op een transcript van een chatsessie en is nooit bevestigd, noch door Sony/BMG, noch door Hind zelf of door haar management.
Jim is momenteel bezig met een theatertour. En Hind is momenteel bezig met een derde album maar is nog niet bekend wie het gaat uitbrengen.
quote:
En of de publieke belangstelling voor Maud is afgenomen? Ik dacht het niet. Maud speelt het ondanks haar tegenslagen heel handig doordat zij sinds haar deelname aan Idols juist voordurend in the picture is gebleven. Ze heeft ervoor gezorgd (en doet dat nog steeds) dat ze ook na afloop van haar deelname aan Idols (nu al weer meer dan 3 jaar geleden) zeer regelmatig op televisie bleef te zien. Ze staat nog steeds volop in de belangstelling, nu weer door haar duet met Erik Hulzebosch, door haar overwinning bij het pokeren en doordat ze binnenkort voor Net5 een hockeyprogramma gaat presenteren. En ondertussen werkt ze ook nog aan een nieuw album.
Goh en dan doe jij zo raar over Jim die al sinds idols 1 nog steeds bezig is in de muziek/musical/film/TV. Volgens mij heeft Maud heel goed gekeken hoe Jim dat heeft gedaan.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 16:17:17 #100
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54161787
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 15:10 schreef Woelli het volgende:
Waar?
Voorzover mij bekend wil hij nu een album uitbrengen in eigen beheer omdat hij nu eindelijk vrij is om te maken wat hij wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')