Dat kan natuurlijk, maar ik wil(de) het in eerste instantie zelf proberen. Maar nu dit blijkt niet te kunnen zal ik daarvoor binnenkort eens bij de gitarenboer langsgaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:01 schreef Deansensitized het volgende:
Als je zelf al merkt dat het de verkeerde kant op gaat [zoals je nu verteld] zou je ze nu kunnen [laten] vervangen.
Tuurlijk is het een grap... waarom zou onze Cindy anders de stemsleutels vakkundig verwijderen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:05 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
OMG, ik hoop dat het een grap is. Anders zou ik Cindy zelf ook van drie hoog naar beneden sodemieteren.![]()
![]()
Klopt, nog een maand of tweequote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:29 schreef Svyatagor het volgende:
En onze Dean is wel bijna afgesoldeerd als elektrotechneut, geloof ik.
En dan je eigen customshop beginnen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Klopt, nog een maand of twee![]()
Je wou toch dat specifieke rammelende tele geluidquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, m'n Tele.
Geen lullige opmerkingen maken, anders doe ik 't terug
Zeker een Squier?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, m'n Tele.
Geen lullige opmerkingen maken, anders doe ik 't terug
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je wou toch dat specifieke rammelende tele geluid[afbeelding]
quote:
Als je nou eens de plaatjes van de achterkant haalt om te kijken wat er los zit...quote:
Geeft niks hoor, Cindy!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:53 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb d'r niks raars mee gedaan. Ben nog nooit zo zuinig op iets geweest
.
Ik heb de AVT50... normaal zeg maar... wel aardige versterker dacht ik zo... helaas moet je m vrij hard zetten wil ie lekker klinkenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:01 schreef ibaneX het volgende:
MArshall avt 50Xbuisje in voortrap en een heerlijk geluidje (mits goed ingesteld gain ect)
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:54 schreef Gitarist het volgende:
Dan krijgen we zeker ook Dean amps op de markt...? ;-)
Wel het plan ooitquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En dan je eigen customshop beginnen?
Zijn er al, maar ja, dan ga ik ook zelf amps [proberen] te ontwikkelen/bouwenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:54 schreef Gitarist het volgende:
Dan krijgen we zeker ook Dean amps op de markt...? ;-)
Welke Gibson? Iets gemist geloof ikquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:28 schreef Jorikjet het volgende:
oja, gibson komt deze kant op waarschijnlijk, ben iig wel serieus dingen aan het uitchecken
..een Witchfynder signature V-bass met tremolo ontwikkelen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:27 schreef Deansensitized het volgende:
En eigen gitaren, en effecten, en en en... [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |