Beter tevreden met deze kaaklijn?quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:33 schreef Chanty het volgende:
Over die eerste (wat een lekker wijf ook): als je de foto wat meer van links neemt of het hoofd een tikkeltje naar rechts laat draaien, dan heb ik wat meer vorm
Kin en nek lopen nu een beetje in elkaar over, waardoor het lijkt alsof ik een hele dikke nek heb. De kaaklijn valt weg door het licht zeg maar
Maar als je dat truukje bij mijn neus kunt
dan mag t
die laatste vind ik wel wat hebbenquote:Op donderdag 15 november 2007 15:18 schreef Ynske het volgende:
Van de week bezig geweest met 1 lichtbron en af en toe een reflectiescherm erbij...
paar resultaatjes zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens, die vind ik ook het leukst om naar te kijken. Leuke uitsnede van het hoofd en netjes belicht. Bij de tweede foto lijkt het scherptegebied teveel rond de ogen te liggen. De mond lijkt niet scherp en dat stoort. De eerste foto heb ik niks op aan te merken. Lijkt mij ook goed belicht. De houding doet mij dan weer weinig.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:19 schreef LoggedIn het volgende:
die laatste vind ik wel wat hebben
Ik had al even zitten gluren in je EXIF, maar qua sluitertijd heb je niet echt veel ruimte meer om met een kleiner diafragma te werken. Ik ga er even vanuit dat je zonder statief hebt geschoten.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:47 schreef Ynske het volgende:
@airwin, wat die scherpte op de ogen betreft, klopt, maar jah wat wil je ogen moeten scherp zijn. zit nu weer te klooien met de gewone 1 punts focus en de meerdere punts focus.
En terecht, je staat er mooi op. Persoonlijk zou ik er liever niet iets meer kleur in zien, zoals bij die vierde!quote:
Goed idee en topic Ynskequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:14 schreef Ynske het volgende:
in die eerste heb je geloof ik bij het oor zitten shoppen, op mijn beeldscherm is het iig heel erg duidelijk te zien dat je er met een brush overheen bent geweest. ik vind overigens die foto en die laatste echt prachtigquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:09 schreef Ynske het volgende:
Yeps alle foto's worden klassikaal besproken, ander leer er er ook niets van.
Hier nog een paar van de opbrengst waar ze over te spreken waren tijdens de les gister.
Tuurlijk zitten er nog verbeterpunten in, maar toch wel trots erop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
overigens haat ik t verkleinen... hier zijn ze gewoon scherp op de ogen. maar nu op fok lijken ze weer onscherp te zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |