voorbeeld van tangbelichtingquote:
Ooooh, ik snap het. Lijkt me helemaal niet mooi bij portret maar goedquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
voorbeeld van tangbelichting
voorbeeld van klassieke belichting (niet helemaal, ik had ook nog 1 flitser die de achtergrond belichtte)
och..ehm..misschien meer voor mannen dan...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ooooh, ik snap het. Lijkt me helemaal niet mooi bij portret maar goed
ik heb het aangepast, maar geen idee, ik heb de foto gegoogled, en ik zie hem gewoon. Zelfs na ctrl+F5quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:48 schreef Xilantof het volgende:
Euhm... Shark.Bait... ImageShack werkt niet hè...
da's wel een mooie fotoquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
och..ehm..misschien meer voor mannen dan...
[afbeelding]
grote versie
nog meer mooie klassieke portretten by the way
Het licht is nu toch mooi en egaal? Grootste softbox ter wereldquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:42 schreef Ynske het volgende:
Zelf vandaag eens aan het rondklooien met die opdracht, maar echt makkelijk met een bewolkte regenachtige dag is lastig om dan voor het raam een goede foto te maken
een raam met regendruppels leent zich wel goed voor een dramatische shot natuurlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:42 schreef Ynske het volgende:
Zelf vandaag eens aan het rondklooien met die opdracht, maar echt makkelijk met een bewolkte regenachtige dag is lastig om dan voor het raam een goede foto te maken
tanglicht is meestal een big no-no bij portretfotografie. waarom bestaat de eerste les daaruitquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:18 schreef Ynske het volgende:
Eerst oefening:
Maak twee foto's bij het raam. Eén kant van het gezicht opgelicht door daglicht, andere kant opgelicht door:foto 1 met reflectiescherm van wit papier/karton/bouwmarkt-piepschuim foto 2 met een lamp (bouwlamp of huislamp bv)
Er moet een tanglicht uitkomen, kijk of het er mooi en plastisch uitziet
Doel:
Model 3-dimensionaal maken met licht.
ben vandaag aan de slag gegaan, gister was echt geen doen hier.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
tanglicht is meestal een big no-no bij portretfotografie. waarom bestaat de eerste les daaruit
persoonlijk vind ik het soms wel mooi (zie foto Shark).
De dagen worden ietsje beter Ynske, maar het is wel wat Shark zegt. de grootste softbox ter wereld ter je beschikking. Als het zonnig is zit je meteen met uitgebeten plekken te kijken. wacht desnoods heel even tot het mooi warm avondlicht is.
zitten een paar nuttige tussen, maar 10 en 12 zouden bij mij linea recta in de prullenbak belanden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:00 schreef tim2308 het volgende:
Uit een Frans blad een hele serie opstellingen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |