quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:01 schreef Tokay het volgende:
Zoek het vooral niet in de hoek van de alcoholische versnaperingen, jongens.
Overmatige drankconsumptie leidt doorgaans alleen maar tot verloedering van hetgeen meneer predikt.
Hmmmmmmmm ... ik dacht aanvankelijk aan seks in plaats van aan een herder (hoe dan ook niet aan seks met een herder), zo in de trant van "alcohol provokes the desire but it takes away the performance", of zoiets.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:03 schreef Gellius het volgende:
Ah, een herder. Dat is meer pyl zijn terrein.
- Dat 'prediken' deed (en doet) meneer overigens niet vanaf de kansel hoor, hij was geen geestelijke.quote:Overmatige drankconsumptie leidt doorgaans alleen maar tot verloedering van hetgeen meneer predikt.
Bah. Jij kunt ook maar aan één ding denken, hè pyl?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:20 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmm ... ik dacht aanvankelijk aan seks in plaats van aan een herder (hoe dan ook niet aan seks met een herder), zo in de trant van "alcohol provokes the desire but it takes away the performance", of zoiets.
Juist. Niet te verwarren met een archiveerdr.quote:Maar nu zie ik dat we met een - in het peacemanniaans - archiveerder van doen hebben ...
Neuh, eerder perfectie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:26 schreef pyl het volgende:
Meneer predikte matiging?
Welnee, daar is niets engs aan, Z. Het is juist goed. De wereld wordt er alleen maar mooier door.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:29 schreef Z het volgende:
Dat klinkt eng.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:38 schreef pyl het volgende:
Ik ga het maar eens heel basaal aanpakken (dat is altijd raadzaam bij Tokay, mensen, niet te moeilijk doen): schreef meneer in het Nederlands?
Dat duurde best nog lang, zeg!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:44 schreef pyl het volgende:
Hmmmm. .. is het meneer Van Dale?
quote:Johan Hendrik van Dale
Johan Hendrik van Dale (Sluis, 15 februari 1828 – aldaar, 19 mei 1872) was hoofdonderwijzer, archivaris in Sluis en woordenboekenmaker. Zijn ouders waren afkomstig uit het Oost-Vlaamse Eeklo, maar omdat er net een pokkenepidemie in het Meetjesland was uitgebroken, vluchtte vader Van Dale met zijn zwangere vrouw weg, de grens over naar Sluis. Hendrik van Dale is vooral bekend als naamgever van het Groot woordenboek der Nederlandse taal, beter bekend als de Dikke Van Dale.
Van Dale behaalde op zijn zestiende zijn eerste onderwijsbevoegdheid. Op 23 mei 1854 werd hij aangesteld als hoofdonderwijzer aan de openbare school in zijn geboorteplaats. Vanaf 1855 was hij er ook stadsarchivaris. Tussendoor schreef hij leerboeken over taalzuiverheid, spraakkunst en zinsontleding, geschiedkundige artikels en brochures over Sluis en richtte hij de oude rederijkerskamer 'De Oranjebloem' weer op.
In 1867 kreeg hij het verzoek om de eerste druk van het Nieuw woordenboek der Nederlandsche taal uit 1864 van I.M. Calisch en N.S. Calisch te herzien. Hij accepteerde en klaarde de klus in vier jaar tijd. Omdat hij zelf vaak ontstemd was geweest over de vage, te algemene of onduidelijke informatie die hij in bestaande woordenboeken had aangetroffen, stelde hij hoge eisen aan de exacte omschrijving van de begrippen: de onderwijzer van Dale had onveranderlijk de leerling voor ogen, die een duidelijk, precies en volledig antwoord moest vinden op zijn vraag: ‘Wat betekent dat?’ Hij schrijft zelf, in het voorbericht bij de druk van 1871: '(..) Het schrijven van een Woordenboek is een ondankbaar en verdrietig werk. Is er veel dat men heeft opgenomen of verbeterd, er is nog veel meer dat men is vergeten.
De werkzaamheden verkeerden in de laatste fase - de eerste afleveringen waren al verschenen - toen hij in 1872 overleed aan de pokken. Het werk werd voltooid door zijn leerling Jan Manhave, die ook de redactie van de volgende drukken van dit woordenboek op zich nam.
In Sluis wordt Van Dale geëerd met onder meer een borstbeeld, vervaardigd door de beeldhouwer Pieter Puijpe en onthuld op 4 september 1924, een herdenkingszuil op het kerkhof, een Van Daleschool en een Van Dalestraat. Een voormalig klooster aan de rand van de stad is tegenwoordig het viersterren-hotel De Dikke Van Dale.
Ja-haa, nu weten we het wel, hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:47 schreef pyl het volgende:
Zie je wel, als je het maar simpel houdt bij Tokay.![]()
Ik ken ze natuurlijk niet allemaal!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:05 schreef pyl het volgende:
Die staan ook in dat rijtje, inderdaad.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:09 schreef pyl het volgende:
Natuurlijk niet. Daaraan twijfelt niemand.
Umm Kulthum (أم كلثوم, Oum Kalsoum)quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:42 schreef pyl het volgende:
Oum Kalsoum?
Tja, jij woont natuurlijk in het rijkenreservaat Oud-Zuid. In de Baarsjes en de rest van Fout-West hoor je haar nog regelmatig.quote:
Had ik ook kunnen zeggen, maar dan had Tokay het niet meer kunnen volgen.quote:
Nope. Ik ben ook niet tevreden over het resultaat. Wat wel gelukt is: het repareren van de aanjager van de kachel van m'n auto. Daar ben ik best trots opquote:
Je had het ook moeten be-te-ge-len.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nope. Ik ben ook niet tevreden over het resultaat. Wat wel gelukt is: het repareren van de aanjager van de kachel van m'n auto. Daar ben ik best trots op![]()
Vast wel. Arabische opera.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:54 schreef Gellius het volgende:
Jawel, maar ik heb ook een hele tijd in de Indische Buurt vak YY gewoond. Draaien ze haar daar niet?
Nee-hee, ik moet het gewoon nog een keer schil-de-ren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:59 schreef Gellius het volgende:
[..]
Je had het ook moeten be-te-ge-len.
Hind kennende zal ze het zelf fantastisch en ongeëvenaard gevonden hebben.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:58 schreef pyl het volgende:
Ik hoorde laatst Hind iets van haar zingen. Dat was best aardig.
Maar dan krijg je helemaal geen stoere verfvlekken op je kleren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:03 schreef Gellius het volgende:
Je kan het ook laten doen.
[insertTreinhomograp]Mwoah, kwestie van zelfbevlekking.[/insertTreinhomograp]quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar dan krijg je helemaal geen stoere verfvlekken op je kleren.
[zurewyccie]Woordgrapjesquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:19 schreef Tokay het volgende:
[..]
[insertTreinhomograp]Mwoah, kwestie van zelfbevlekking.[/insertTreinhomograp]
[insertfotologica]Toestanden![/insertfotologica]quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[zurewyccie]Woordgrapjes[/zurewyccie]
Tsssss, niets mis met de Baarsjes!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, jij woont natuurlijk in het rijkenreservaat Oud-Zuid. In de Baarsjes en de rest van Fout-West hoor je haar nog regelmatig.
O, zaterdag heb ik last van m'n rug. Ik kan dan dus niet meehelpen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, a.s. zaterdag is de grote verhuisdag!!
Hmmm zonde, beterschap alvast!!!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, zaterdag heb ik last van m'n rug. Ik kan dan dus niet meehelpen.
[pylmodus]Sssssst!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pyl heeft wel een hele handige verhuiswagen![]()
Eerst deze klapjosti raden en dan heb ik nog een mooi zwart-wit plaatjequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:28 schreef Gellius het volgende:
In dit geval had je het ook kunnen laten.
Nee, ik ga zo zelfs de makelaar bellen. Maar ik zie ons eerder is west blijven dan dat we naar Oost gaan, alhoewel er niks mis is met Oost.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:19 schreef Gellius het volgende:
[..]
Zijn de verhuisplannen weer van de baan?
Tokay weet het wel maar durft er waarschijnlijk niet voor uit te komen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:32 schreef Gellius het volgende:
Ik heb geen idee. Is-ie wel helemaal 100%?
Ik beveel het 's-Gravesandeplein aan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:32 schreef Z het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo zelfs de makelaar bellen. Maar ik zie ons eerder is west blijven dan dat we naar Oost gaan, alhoewel er niks mis is met Oost.
Keessie, Keenoo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Tokay weet het wel maar durft er waarschijnlijk niet voor uit te komen.
De veiligste plek van Oost, naast het politiebureau en het OLVG.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:39 schreef Gellius het volgende:
Waarom nu uitgerekend het 's-Gravesandeplein?
Dapper?quote:
In de dame rechts herken ik Charlene Tilton.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:29 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dapper?Ik kan je met trots melden dat ik van 1997 tot 2000 voorzitter ben geweest van The Dutch Jody Bernal Fanclub.
![]()
Nee-hee, de dame LINKS komt uit Dallas. Overigens lijkt de naam van de dame aan de rechterkant wel op de door jouw geopperde naam.quote:[..]
In de dame rechts herken ik Charlene Tilton.
In de dame links herken ik niemand.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:32 schreef Gellius het volgende:
Ik heb geen idee. Is-ie wel helemaal 100%?
Jaloers?quote:
Ik bedoelde natuurlijk Charlize Theron.quote:Nee-hee, de dame LINKS komt uit Dallas. Overigens lijkt de naam van de dame aan de rechterkant wel op de door jouw geopperde naam.
Stilton is een Engels kaasje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:33 schreef Gellius het volgende:
Tilton... is dat niet een Zuidafrikaanse kaasje?
Nu ja, hij kijkt een beetje merkwaardig uit zijn ogen, vind je niet? Alsof hij er... niet... helemaal bij is. Dat het hem allemaal net een beetje te vlug gaat. En dat 'ie dan besloten heeft om er een beetje stompzinnig bij te lachen, omdat dat in de meeste gevallen maar het beste is wat je kan doen.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:36 schreef Tokay het volgende:
[..]
Stilton is een Engels kaasje.
Je hebt ook een actrice (uit The Beach met Leonardo DiCaprio) en die heet Tilda Swinton.
Die is alvast goedquote:
Daar heeft mevrouw links een mooi liedje over gezongen. My eyes are green, because I eat a lot of vegetables.quote:Jaloers?![]()
Even voor de zekerheid: je denkt toch zeker niet dat dat waar is, hè?quote:
Niet?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:41 schreef Tokay het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid: je denkt toch zeker niet dat dat waar is, hè?![]()
Voor alle zekerheid, ja.quote:
Nee-hee!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet?
Dat niet, maar in gedachten vaak genoeg een linkse directe.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar je hebt vast wel eens een knuffelbeertje naar hem gestuurd, geef maar toe.
Jaja...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:52 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat niet, maar in gedachten vaak genoeg een linkse directe.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:00 schreef Tokay het volgende:
Is mevrouw vooral zangeres?
quote:Dan waag ik een gokje op Erykah Badu.
Die vinnik maar zozoquote:Subgokje op India.Arie.
Die vinnik zoquote:Subgokje twee: Lisa Bonet.
Ze is 39. Een jonge blom dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:08 schreef Gellius het volgende:
Maar Scrutinizer, Lisa Bonet is inmiddels toch al wel dik in de véért... - o wacht.
Nee.
Ja, maar tegenwoordig is ze vegetariër.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:17 schreef Gellius het volgende:
Heeft zij het niet een tijdje met Lenny Kravitz gehouden?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah, uit die spin-off van de Cosby Show. Met dat vreselijke southern accent.
Klopt. Ze speelde Whitley. Volgens mij trouwde ze in die serie met die rare Dwayne Wayne.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Jasmine Guy.
Doeweeeejne.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:38 schreef Tokay het volgende:
[..]
Klopt. Ze speelde Whitley. Volgens mij trouwde ze in die serie met die rare Dwayne Wayne.
Owquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
We zijn dicht vanavond.
Nou ja, kom dan maar binnen. Maar alleen jullie twee hoor, anders hadden we net zo goed niet dicht kunnen zijn vanavond.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:25 schreef wyccie het volgende:
Maar de deur was niet op slot.
Miss Teak is er toch ook?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:33 schreef wyccie het volgende:
Ik ben alleen.
Ow! Die is dan snel achter mij aan naar binnen gekropen. Had d'r helemaal niet gezien!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Miss Teak is er toch ook?
Ik hoor je niet, de deur is dicht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:41 schreef pyl het volgende:
Mariska Veres en helemaal rechts Robbie van Leeuwen. Die andere twee ken ik niet.
Als ik ook mag meedoen, tenminste.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:41 schreef pyl het volgende:
Mariska Veres en helemaal rechts Robbie van Leeuwen.
De rest van Shocking Blue, vermoed ik.quote:Die andere twee ken ik niet.
We hadden net zo goed open kunnen blijven vanavondquote:Als ik ook mag meedoen, tenminste.
Dat had gekund als Mariska's ouders Judy Garland en Vincente Minnelli hadden geheten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:52 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat het Liza Minelli was. Had gekund, toch?
Blokhuis vertelt gewoon wat 23 jaar geleden al in de Oor stond. Maar dat zegt-ie er niet bij. Plagiaat, als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
We hadden net zo goed open kunnen blijven vanavond![]()
Linkje
Een hooiberg in een herberg?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:00 schreef wyccie het volgende:
Lekker knus, slapen in een hooiberg.
Ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Een hooiberg in een herberg?
Hmmm..... tjsa.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan zou ik toch eerst het algeheel rookverbod voor de horeca afwachten.
Wil jij 'm nog een keer raden? Ik denk dat ik 'm de vorige keer heb gemist.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:13 schreef Tokay het volgende:
Die is al eens geplaatst.
Oké, zeg dan maar wie het is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:13 schreef Tokay het volgende:
Die is al eens geplaatst.
Hmmmmm ... ik moet zaterdag het gras verticuteren. Ik open er nog een topic over.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh... euh... pyl? Hou je zaterdag even vrij?
Pyl maakt zijn tuin winterklaar! Deel 1quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:18 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmmm ... ik moet zaterdag het gras verticuteren. Ik open er nog een topic over.
Dit is de situatie Voor:quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pyl maakt zijn tuin winterklaar! Deel 1
Nee joh, dat is het bijgebouw van de orangerie van mevrouw pyl.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat gebouwtje links: dat is het fietsenschuurtje?
Ik moest denken aan het Droste-effect.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan bevind je je nu in een time-loop.
Tja, zo kun je een fietsenschuurtje ook noemen natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:33 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee joh, dat is het bijgebouw van de orangerie van mevrouw pyl.
De moderne variant:quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:34 schreef pyl het volgende:
Ik moest denken aan het Droste-effect.
Kijk, die Gellius snapt het.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:45 schreef Tokay het volgende:
[gelliusmode] Haal het weg, Tokae! Haal het weg! [/gelliusmode]
Dat schijnt een rage te zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:43 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een tram gevouwen.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:52 schreef pyl het volgende:
In de reeks "Wat heb jij nu in je huis hangen?"
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:18 schreef Z het volgende:
Zijn het niet gewoon broers? Of laat ik mij dan in de luren leggen.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:15 schreef pyl het volgende:
.... Het zijn drie broers, trouwens.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:54 schreef Z het volgende:
Italianen dan.
Hmmmm ... nee ... eh ... ja .... nee, niet echt. Warm.quote:En uitvinders?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:12 schreef wyccie het volgende:
Fotografen?
quote:Mooie plaatjes. Écht heel erg mooi.![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:28 schreef Tokay het volgende:
Buongiorno RJPvD'ers.
Dat mannetje op de trap... dat is toch in Florence?
Komen de broers daar soms vandaan?
quote:
Ik denk dat pyl het knap vindt dat je Florence aan de trappen herkent. Ik in ieder geval wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:41 schreef Tokay het volgende:
![]()
Je verheugde reactie doet mij vermoeden dat je wérkelijk stomverbaasd bent dat ik eens een keer een juiste suggestie doe.![]()
Nou ja, dat jij, met jouw particuliere reiservaring, toch weet hoe Florence eruitziet (misschien moet je die ene anecdote nog eens onder het stof vandaan halen?).quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:41 schreef Tokay het volgende:
[..]
![]()
Je verheugde reactie doet mij vermoeden dat je wérkelijk stomverbaasd bent dat ik eens een keer een juiste suggestie doe.![]()
Nou, niet zozeer aan die trap, maar aan de dom op de achtergrond.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:44 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat pyl het knap vindt dat je Florence aan de trappen herkent. Ik in ieder geval wel.
Ben er zelf nooit geweest.
Mooie foto's, zeker. Die van de liggende vrouw is prachtig. Met dat miniatuurmannetje, en dat waslijntje...quote:De foto's zijn zo apart. Alsof ze kunst in het museum hebben gefotografeerd.
Het is gewoon de kift omdat jij onlangs Frank Zappa geraden hebt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:41 schreef Tokay het volgende:
[..]
![]()
Als aankomend arts kun je de diagnose toch zelf wel stellen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:04 schreef wyccie het volgende:
Ben een beetje ziekig.![]()
Was vanmorgen opgestaan en klaar voor vertrek, maar voelde me niet zo goed. Weer gaan slapen, en werd toen wakker en liep naar het toilet met een afwijking naar rechts.![]()
quote:Nu heb ik dus hoorcolleges gemist.![]()
De muurtjes zijn prachtig. Er hangt nu een soort van Cubaans sfeertje in de badkamer.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:11 schreef Gellius het volgende:
Hoe staat het met je muurtjes, Scrutinizer?
Dat zou een wat dure en volumineuze oplossing zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:31 schreef pyl het volgende:
Ja, Scrutinizer, hoe zit dat? Of heb je die wasmachine gekocht om je muurtje aan het zicht te onttrekken?
Ja, ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Er hangt nu een soort van Cubaans sfeertje in de badkamer.
Dat is heel fijn douchen, hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:59 schreef Gellius het volgende:
Afgebladderde verf en een hoer op iedere hoek van de badkamer?
Hé dat is shmoopy. Daar heb ik idd wel eens mee gedouched.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is heel fijn douchen, hoor.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ja, ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hé dat is shmoopy. Daar heb ik idd wel eens mee gedouched.
Oud-judoka en vaste commentator van het judo.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:36 schreef Z het volgende:
Een judoka?
Pierre it isquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:40 schreef pyl het volgende:
Ah, is het Pierre Zenden?
Ik heb wel 's een Rover gevouwen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:43 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een tram gevouwen.
Inderdaad, het is hier best een leuk stel, zelfs.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:12 schreef Z het volgende:
Een jonge sjors + ega. Hij ziet er warempel sympathiek uit.
Niet interessant genoeg om er te blijven hangen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:31 schreef Z het volgende:
Het was niks dus?
Dat bedoel ik!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:50 schreef Z het volgende:
Klinkt niet als iets waar ik naar zou kijken.
Toch wat minder handballen wellicht, Z. Je tast volledig mis.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:48 schreef Z het volgende:
Goed, deze Nederlandse mevrouw heeft het één en ander geschreven.
Tja, nee dus.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:53 schreef Tokay het volgende:
Mevrouw (nationaliteit: Nederlandse) zat in de politiek. En was een van de eerste feministes. Of zo. Of niet natuurijk.
Kijk, dat is weliswaar niet goed, maar komt al wel in de richting.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:57 schreef Gellius het volgende:
Omdat ze niet zo knap is wil dat nog niet zeggen dat mevrouw een feministe was, natuurlijk. Frenologisch gezien is mevrouw een operazangeres.
Mogelijk, maar die lieten zich meestal niet zo artistiekerig en profil fotograferen. Noeste werkers voor de goede zaak kijken gewoonlijk priemend in de lens.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:02 schreef Z het volgende:
Frenologisch gezien vind ik het meer een harde werkster voor een nobel doel. Niet dat operazangeressen niet hard zouden werken natuurlijk. En is het wellicht en Italiaanse?
Zo zag ze zichzelf zeker, juist.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:02 schreef Z het volgende:
Frenologisch gezien vind ik het meer een harde werkster voor een nobel doel.
Mevrouw is frenologisch een nogal lastig geval. Een geboren Engelse, maar laat je daardoor niet van de wijs brengen. Dat deed zij immers ook niet.quote:En is het wellicht en Italiaanse?
Nee, ook niet. Maar nog steeds in de goede regionen hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:02 schreef Gellius het volgende:
Mevrouw componeerde?
Dat zou je kunnen zeggen, inderdaad. En ik ben ervan overtuigd dat velen haar zo beschouwden.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:10 schreef Gellius het volgende:
Wat een barbaar!
Nee, ze organiseerde.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:11 schreef Z het volgende:
Musiceerde ze dan?
Niet, dus?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:28 schreef pyl het volgende:
Of zo, ja.
Wat doet zij daar naast A. Hitler?quote:
Zij waren goed bevriend met mekander, Tokay. Er gingen zelfs geruchten dat zij zouden trouwen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:31 schreef Tokay het volgende:
Wat doet zij daar naast A. Hitler?
Wie zijn nou weer peaceman en Diaan?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Het schijnt dat peaceman en Diaan ook willen gaan trouwen. Met wie, weet ik niet.
Ik meende laatst plotseling te zien dat er tussen die twee vonken oversprongen. Maar dat moet zinsbegoocheling zijn geweest, want dat zou van de gekke zijn, inderdaad.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Het schijnt dat peaceman en Diaan ook willen gaan trouwen. Met wie, weet ik niet.
Dat zijn die twee die pyl gaat helpen met een verhuizing.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:40 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wie zijn nou weer peaceman en Diaan?![]()
Yep. Daar is nog eens een film over gemaakt, Het meisje met het blauwe haar.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:42 schreef Gellius het volgende:
Diaan is dat meisje met blauw haar toch?
Statische elektriciteit.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:41 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik meende laatst plotseling te zien dat er tussen die twee vonken oversprongen. Maar dat moet zinsbegoocheling zijn geweest,
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Yep. Daar is nog eens een film over gemaakt, Het meisje met het blauwe haar.
Nog steeds vermist. Ik heb de poltie ingeschakeld aangezien ik onlangs de nieuwe oude bestelbus van de bakker langs de Amstel geparkeerd zag staan. Ik vermoedde dat hij het lichaam wou dumpen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:47 schreef Z het volgende:
Hoe is het eigenlijk met het caramelkleurige meisje met de pronte borstjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |