Ga je nog iets leuks doen deze week?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Vraag mij ook maar eens wat, ik ken toch geen schaamte
Ja, zondag rondrit met de Citroën Visa club door Drenthe!quote:
Je snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:30 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb standaard een kaasschaaf daar, dus ik ben wel wat gewend
Ik ben wel het gespreksonderwerp zeg
Genoeg vrijwilligers hier.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:32 schreef TheSorrow het volgende:
Wie stopt die kaasschaaf in mn schaamstreek trouwens?
Klopt. Geld ook voor Do2 hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:38 schreef TheSorrow het volgende:
Stel;
Er gebeurd wat naars, dat wordt gepost, dan word ik gelijk door iedereen geflamed, dreigmailtjes krijgen, en dat zelfs mn ruiten ingegooid worden?
Kijk ik echt naar vooruit![]()
Maarja, dat gaat toch niet gebeuren, aangezien er van mijn kant veel gevoelens in het spel zijnEn dat mag iedereen weten
Mooi hoekje in je tuin.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:19 schreef maok het volgende:
5 Wat vinden jullie van mijn nieuwe lees/thee-hoekje in m'n tuin?![]()
[afbeelding]
Na 1 uurtje maar weggegaan, omdat ik er geen zin meer in had. Daarna maar even een ommetje gemaakt op mijn fiets. Dan kom je tot de ontdekking dat sommige stukjes aan de rand van de stad best wel mooi zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:55 schreef Peterselieman het volgende:
Ben weer naar college
3 uren zelfs![]()
Vriend van DevilsAndDustquote:
Als ze vechten gaan help ik je wel hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:38 schreef TheSorrow het volgende:
Stel;
Er gebeurd wat naars, dat wordt gepost, dan word ik gelijk door iedereen geflamed, dreigmailtjes krijgen, en dat zelfs mn ruiten ingegooid worden?
Kijk ik echt naar vooruit![]()
Maarja, dat gaat toch niet gebeuren, aangezien er van mijn kant veel gevoelens in het spel zijnEn dat mag iedereen weten
Wat willie nog meerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als ze vechten gaan help ik je wel hoor.
M'n vuist.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar nu weet ik nog steeds niet wat ik moet eten
Boontjes?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar nu weet ik nog steeds niet wat ik moet eten
Dan zonder saté. ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met pindasaus
[..]
bruine bonen met saté!![]()
te weinig staé in huis
mja, maar ik wil wel saus bij mn bruine bonen... ik zou bruine bonen met knakwort en appelmoes kunnen doen op zich....quote:
Doe dat dan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, maar ik wil wel saus bij mn bruine bonen... ik zou bruine bonen met knakwort en appelmoes kunnen doen op zich....
Ken je ook doen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar ik eet die dingen per blik, dus dat kan eigenlijk alleen als ik heel erg hiongerheb, en dat heb ik niet
Ik zet de frituurpan wel weer op of zo
Ja !quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
wat ben ik ook een zeurkous als het om eten gaat
pannenkoek met spek en banaan zou er ook wel in gaan btwvan het pannenkoekenschip
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
pannenkoekschipmeet in groningen om 8 uur, wie komt?
Aight, chill!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als ze vechten gaan help ik je wel hoor.
Pannenkoekenverkrachtster!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja !
En dan ik en Tom met een naturel pannekoek ( en fristi)
![]()
Mooi, jij komt om 8 uur ook maar... Moak, jij kunt je een ritje naar de winkel besparen door ook te komen... Wie komt nog meer?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:12 schreef Bob. het volgende:
Ik eet vanavond voor de 100ste keer spinazie feta schotel, die zooi komt me ook mijn neus uit.Maarja, dinsdag huiseten en de rest van de dames zijn blijkbaar niet zo van de variatie.
Ik heb zin om te doen of ik er gewoon niet ben.
Verder helemaal geen rothumeur ofzo.![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:12 schreef Bob. het volgende:
Ik eet vanavond voor de 100ste keer spinazie feta schotel, die zooi komt me ook mijn neus uit.Maarja, dinsdag huiseten en de rest van de dames zijn blijkbaar niet zo van de variatie.
Ik heb zin om te doen of ik er gewoon niet ben.
Verder helemaal geen rothumeur ofzo.![]()
Ja nou sorry hoorquote:
Maar ik heb nu al zo'n hongerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mooi, jij komt om 8 uur ook maar... Moak, jij kunt je een ritje naar de winkel besparen door ook te komen... Wie komt nog meer?
Pannekoeken!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
hoi, wij weten ook niets om te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |