Zo, die ellende ook weer gehadquote:
Spannend!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:01 schreef maok het volgende:
Ik hoor waarschijnlijk morgen of ik ben aangenomen, er waren nog 2 kandidaten, afwachten dus.
Ah, gaat 't goed met je lessen? Hoeveel heb je er nu gehad?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Klopt. Net autorijles gehad. Rijinstructeur: "we gaan nu toewerken naar het examen". Lijkt me prima, morgen gezellig theorie om 9 uur...
iets meer dan een half uur rijden maar het is maar 36 uur/week dus vrijdag middag lekker vrijquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:23 schreef teigan het volgende:
Afwachten dus maok.. Was het een beetje in de buurt?
Klopt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:09 schreef fridiot het volgende:
[..]
ik ook! yay
[..]
Same here, dat nummer is al zoooooo oud. Speel em al eeuwen op mn gitaar, voordat ie hier "hip" werd![]()
Heel veel succes!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:01 schreef maok het volgende:
Ik hoor waarschijnlijk morgen of ik ben aangenomen, er waren nog 2 kandidaten, afwachten dus.
Nu nog nietquote:
Ik was een hele tijd geleden, toen ik nog bij Lasaulec wekrte, eens een middagje fotos maken na werk. Toevallig in Groningen. linkje naar die fotos hier gepost, en het was hier zo gezellig, dat ik ben gebleven. Paar mensen van hier kende ik ook al uit andere topics, zoals PSM, Viking84 en DaD.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik bedacht me net 2 vragen.
1. Alex, hoe ben je in dit topic terecht gekomen?
2.DaD, hoelang heb je nou al met Do2?
Dat ik toen ineens heel goed contact met jou kreeg is idd de reden dat ik ben blijven hangen. Ik kom namelijk in alle STA topics als ik in de plaats in kwestie ben geweest.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
1. Alex is hier omdat ik hier zat.
2. Sinds 1 mei zijn we officieel vriendje en vriendinnetje, al kennen we elkaar sinds 1 april en hebben we elkaar 29 april voor het eerst ontmoet. Dus 5 maanden en een dag nu.
Ik vind mijn antwoord leuker.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:22 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik was een hele tijd geleden, toen ik nog bij Lasaulec wekrte, eens een middagje fotos maken na werk. Toevallig in Groningen. linkje naar die fotos hier gepost, en het was hier zo gezellig, dat ik ben gebleven. Paar mensen van hier kende ik ook al uit andere topics, zoals PSM, Viking84 en DaD.
Oh.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Nope.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh.
Bedankt voor je antwoord.
Ik had zoiets gehoord geloof ik.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Dacht je van wel dan?Net als bijna iedereen
Er kan van alles kloppen wat er gezegd is, maar een stelletje zijn we iig niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had zoiets gehoord geloof ik.
Ik heb iig nooit iets met Sebasser gehadquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:38 schreef Bob. het volgende:
Ik heb zelfs nog even gedacht dat je wat met Sebasser had.![]()
Is dat trouwens nog steeds helemaal geheim, wat er toen aan de hand was?
Japquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk!
Oh, waren er 2? Ik heb weer niet goed op gelet.quote:Ik heb iig nooit iets met Sebasser gehad
En welke bedoel 'toen' bedoel je?
Paar maanden geleden, of ong. 1 maand geleden?
Was alex er duidelijk bij betrokken of niet?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:42 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh, waren er 2? Ik heb weer niet goed op gelet.![]()
Zo'n 25 uur. Echt snel ben ik niet, maar dat verwacht ik ook niet. Ga voor iets meer dan 30 uur.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, gaat 't goed met je lessen? Hoeveel heb je er nu gehad?
Iets meer dan 30 is toch hartstikke netjes?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zo'n 25 uur. Echt snel ben ik niet, maar dat verwacht ik ook niet. Ga voor iets meer dan 30 uur.
Gelukkig is er tegenwoordig roze duct tapequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh neeee! M'n roze haarspeldje is kaput!
Eens. Het gaat goed zoals het nu gaat, laten we het daar op houden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Was alex er duidelijk bij betrokken of niet?
Nouja anywho, ik denk dat we allemaal (of het nou met 2 of 3 mensen was) het niet zo tof vinden als er uitgebreid over gepraat gaat worden.
Mss dat het ooit nog eens verteld wordt, maar nu nog niet.
Dat is niet de reden waaromik hier KWAM maar waarom ik hier BLEEFquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind mijn antwoord leuker..
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:56 schreef nietzman het volgende:
Sebasser had toch gewoon een crush?
Ow leuk vragenuurtjequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nu nog niet
Iemand anders nog vragen aan iemand?![]()
Dit is het vragenuurtje!
Ik voel me een populair onderwerp.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:19 schreef maok het volgende:
[..]
Ow leuk vragenuurtje![]()
1 Wie weet een winkel of webshop waar je baby horloges (of in iedergaval hele kleine) kunt kopen?
2 Gaan ChipsZak. en TheSorrow een stelletje worden?
3 Wat heeft een vlinder in zijn buik als hij verliefd is?
4 Wat zal ik vanavond eens gaan eten?
5 Wat vinden jullie van mijn nieuwe lees/thee-hoekje in m'n tuin?![]()
[afbeelding]
die na de eerste post kun je uitzetten bij de opties, dat scheelt al weer een beetjequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:17 schreef Sebasser het volgende:
Die nieuwe layout, reclame tot over je oren.
1) http://www.prenatal.nl ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:19 schreef maok het volgende:
[..]
Ow leuk vragenuurtje![]()
1 Wie weet een winkel of webshop waar je baby horloges (of in iedergaval hele kleine) kunt kopen?
2 Gaan ChipsZak. en TheSorrow een stelletje worden?
3 Wat heeft een vlinder in zijn buik als hij verliefd is?
4 Wat zal ik vanavond eens gaan eten?
[afbeelding]
Maar ook aan de zijkant, en de onderkant.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:20 schreef maok het volgende:
[..]
die na de eerste post kun je uitzetten bij de opties, dat scheelt al weer een beetje
@ 2:quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
1) http://www.prenatal.nl ?
2) ja. maar TS moet goed op blijven letten met wat ie doet, want een kaasschaaf in je schaamstreek kan best pijnlijk zijn.
3) mensen
4) geen idee, ik weet het ook nog niet
5) tof
Ga je nog iets leuks doen deze week?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Vraag mij ook maar eens wat, ik ken toch geen schaamte
Ja, zondag rondrit met de Citroën Visa club door Drenthe!quote:
Je snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:30 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb standaard een kaasschaaf daar, dus ik ben wel wat gewend
Ik ben wel het gespreksonderwerp zeg
Genoeg vrijwilligers hier.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:32 schreef TheSorrow het volgende:
Wie stopt die kaasschaaf in mn schaamstreek trouwens?
Klopt. Geld ook voor Do2 hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:38 schreef TheSorrow het volgende:
Stel;
Er gebeurd wat naars, dat wordt gepost, dan word ik gelijk door iedereen geflamed, dreigmailtjes krijgen, en dat zelfs mn ruiten ingegooid worden?
Kijk ik echt naar vooruit![]()
Maarja, dat gaat toch niet gebeuren, aangezien er van mijn kant veel gevoelens in het spel zijnEn dat mag iedereen weten
Mooi hoekje in je tuin.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:19 schreef maok het volgende:
[afbeelding]
Na 1 uurtje maar weggegaan, omdat ik er geen zin meer in had. Daarna maar even een ommetje gemaakt op mijn fiets. Dan kom je tot de ontdekking dat sommige stukjes aan de rand van de stad best wel mooi zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:55 schreef Peterselieman het volgende:
Ben weer naar college
3 uren zelfs![]()
Vriend van DevilsAndDustquote:
Als ze vechten gaan help ik je wel hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:38 schreef TheSorrow het volgende:
Stel;
Er gebeurd wat naars, dat wordt gepost, dan word ik gelijk door iedereen geflamed, dreigmailtjes krijgen, en dat zelfs mn ruiten ingegooid worden?
Kijk ik echt naar vooruit![]()
Maarja, dat gaat toch niet gebeuren, aangezien er van mijn kant veel gevoelens in het spel zijnEn dat mag iedereen weten
Wat willie nog meerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als ze vechten gaan help ik je wel hoor.
M'n vuist.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar nu weet ik nog steeds niet wat ik moet eten
Boontjes?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar nu weet ik nog steeds niet wat ik moet eten
Dan zonder saté. ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met pindasaus
[..]
bruine bonen met saté!![]()
te weinig staé in huis
mja, maar ik wil wel saus bij mn bruine bonen... ik zou bruine bonen met knakwort en appelmoes kunnen doen op zich....quote:
Doe dat dan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, maar ik wil wel saus bij mn bruine bonen... ik zou bruine bonen met knakwort en appelmoes kunnen doen op zich....
Ken je ook doen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar ik eet die dingen per blik, dus dat kan eigenlijk alleen als ik heel erg hiongerheb, en dat heb ik niet
Ik zet de frituurpan wel weer op of zo
Ja !quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
wat ben ik ook een zeurkous als het om eten gaat
pannenkoek met spek en banaan zou er ook wel in gaan btwvan het pannenkoekenschip
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
pannenkoekschipmeet in groningen om 8 uur, wie komt?
Aight, chill!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als ze vechten gaan help ik je wel hoor.
Pannenkoekenverkrachtster!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja !
En dan ik en Tom met een naturel pannekoek ( en fristi)
![]()
Mooi, jij komt om 8 uur ook maar... Moak, jij kunt je een ritje naar de winkel besparen door ook te komen... Wie komt nog meer?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:12 schreef Bob. het volgende:
Ik eet vanavond voor de 100ste keer spinazie feta schotel, die zooi komt me ook mijn neus uit.Maarja, dinsdag huiseten en de rest van de dames zijn blijkbaar niet zo van de variatie.
Ik heb zin om te doen of ik er gewoon niet ben.
Verder helemaal geen rothumeur ofzo.![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:12 schreef Bob. het volgende:
Ik eet vanavond voor de 100ste keer spinazie feta schotel, die zooi komt me ook mijn neus uit.Maarja, dinsdag huiseten en de rest van de dames zijn blijkbaar niet zo van de variatie.
Ik heb zin om te doen of ik er gewoon niet ben.
Verder helemaal geen rothumeur ofzo.![]()
Ja nou sorry hoorquote:
Maar ik heb nu al zo'n hongerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mooi, jij komt om 8 uur ook maar... Moak, jij kunt je een ritje naar de winkel besparen door ook te komen... Wie komt nog meer?
Pannekoeken!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
hoi, wij weten ook niets om te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |