Zit zelfs in de studio! Maar moet van Roos zeggen dat ze vannacht nog niet op het forum gaat verschijnen. Geef haar ff een paar uitzendingen, ze laat zich vanzelf wel hier zien in de nacht!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:14 schreef Toad het volgende:
Heeey Maricha. Nachtbraker!
* Toad probeert Roos naar het forum te lokken.
Niet meer dan dan logisch dat ze zich nu even volledig op de uitzending richtquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:17 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zit zelfs in de studio! Maar moet van Roos zeggen dat ze vannacht nog niet op het forum gaat verschijnen. Geef haar ff een paar uitzendingen, ze laat zich vanzelf wel hier zien in de nacht!
Ja zie je welquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Roosmarijn werkt al jaren bij 3FM, maar dan achter de schermen als coördinator van grote evenementen en als muziekpolitie.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:17 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zit zelfs in de studio! Maar moet van Roos zeggen dat ze vannacht nog niet op het forum gaat verschijnen. Geef haar ff een paar uitzendingen, ze laat zich vanzelf wel hier zien in de nacht!
Dank voor de tip over de smsquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja zie je wel![]()
Kreeg gewoon ene bekend gevoel bij die stem haha.
(goed teken ook natuurlijk)
nee hoor, ik kan jullie aan!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Trouwens, Maricha,Moet jij niet de komende 38 uur slapen? Om je lichamelijk en geestelijk voor te bereiden op woensdag?
Oke!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:17 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dan ken jij de Hawk nog niet!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
nee hoor, ik kan jullie aan!(en dan heb ik ook weer een normale nacht geslapen)
Agree, de muziek is in ieder geval top! Vormgeving ook al, en de Presentatie ook... Blijft er nog iets over? Niet? Dan concluderen wij bij deze dat Roosmarijn het goed doet!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:30 schreef Againzender het volgende:
lekkere muziek voor de werkende mensch
Dan ken je mij nog nietquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Agree, de muziek is in ieder geval top! Vormgeving ook al, en de Presentatie ook... Blijft er nog iets over? Niet? Dan concluderen wij bij deze dat Roosmarijn het goed doet!
En anders kun je je altijd beroepen op de vvvvvvvvvvvveiligheid gastjes beneden in de halquote:
Daar heb ik nog wel een mooi verhaal over.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
En anders kun je je altijd beroepen op de vvvvvvvvvvvveiligheid gastjes beneden in de hal
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:37 schreef Sirolf het volgende:
(die startte gisteren een plaat dwars door het nieuws heen...).
![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 02:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Iemand nog wakker? (Maricha?)
Gepoogd maricha@3fm.nl in mn msn lijst te mikken. Kans van slagen?quote:
zie het net, en sorry, geen enkele kans van slagen.......(ook niet op mijn echt msn adresquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 03:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Gepoogd maricha@3fm.nl in mn msn lijst te mikken. Kans van slagen?
hahahaha, oke...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 03:05 schreef Maricha het volgende:
[..]
zie het net, en sorry, geen enkele kans van slagen.......(ook niet op mijn echt msn adres)
probeer het, je weet maar nooit!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 03:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
hahahaha, oke...
Is er op het forum misschien ruimte voor een piepklein requestje?
Mesa doet een schot: Madonna - Like a prayerquote:
Mogge; Jawel hoor. Het gaat hem om de trein die er komende woensdag naartoe gaat. Waar half fok in zitquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 03:10 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Vraagje over TT: Bestaat die treinhalte niet meer bij het Mediapark? Is alweer 4 jaar geleden dat ik met Giel Beelen heb staan BBQ'en. (ging met de trein)
Fokmeeting bij MetMichiel. Zijn programma bestaat morgen 2 jaar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 03:14 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Oh, wat is er te doen?
Bestaat dat gebouw nog? (en ligt het betreffende tegeltje er nog?)quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 03:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Lijkt me gezellig. Laatste keer dat ik bij de studio was, zaten ze nog in het oude pand. (met het tegeltje van Pim op de parkeerplaats)
Waren toen met een hele stel van de #gielbeelen chatbox eerst wat wezen drinken bij een chatter die vlakbij woont in een studentenwoning en toen met 30 man het Mediapark op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |