Ja toch? Als daar The ballad stond zou ik dat ook aanvullen met (of John and Yoko)quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:25 schreef Olmo het volgende:
O, gaan we nu alle namen aanvullen met de gedeeltes tussen haakjes
Ik ben al lang blij dat de meeste typfouten uit de lijst zijn.
Hoe vollediger, hoe beter. Ben ik met je eens.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:57 schreef warpozio het volgende:
[..]
Ja toch? Als daar The ballad stond zou ik dat ook aanvullen met (of John and Yoko)![]()
Het is geen kritiek hé! Ik ben zeer blij met je initiatief
Ik stem niet op Real love om dat het niet echt een Beatlesnummer is en dat de versie van The Beatles denk ik ook niet de mooiste is die er in omloop is. Luister eens naar de onthutsende versie van Regina Spector.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:06 schreef Olmo het volgende:
[..]
Hoe vollediger, hoe beter. Ben ik met je eens.
Waarom wordt er toch weer zo onthutsend weinig op Real Love gestemd? Ik vrees omdat het nummer niet bekend genoeg is.
Het is een demo van John Lennon, die Paul, George en Ringo voor Anthology hebben opgewerkt. In tegenstelling tot Free as a bird is dit nummer niet afkomstig uit de Beatles-periode (ergens eind jaren 70) en was de demo al eerder uitgegeven (op de Imagine soundtrack). Dus niet echt 'Beatles'.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:03 schreef Olmo het volgende:
Relaxed dat 'ie sticky staat, thanks
Maar Real Love niet echt een Beatles nummer, kan je dat uitleggen?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:09 schreef belsen het volgende:
Ik lees trouwens dat Free as a bird ook niet uit de Beatles-periode komt (1977).
Hier ook het artikel over Real love...
Ik dacht altijd dat Free as a bird een oude Beatles demo was, die gevonden was tijdens de Anthology-sessies...quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:56 schreef mindgames het volgende:
[..]
Zie ook deze post uit het Beatles-topic!
Foutje zie ik nu.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:03 schreef ralfseltje het volgende:
Poule 5
If I needed someone
I wanna be your Man
Because
I've Just Seen A Face
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |