Ik heb het in het vorige topic al gevraagd, maar kun je een nieuwe banner maken?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:39 schreef Beschouw het volgende:
Lukt het niet meer?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:38 schreef VoreG het volgende:
Wat een kutcompetitie.
Alstublieft.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het in het vorige topic al gevraagd, maar kun je een nieuwe banner maken?
Amsterdammertje113 speelt nu met Schalke 04.
Ik heb geen voorspelling van je gezien helaas.quote:
Nee hoor 5-6 in het voordeel van BliksemSchigtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 07:49 schreef amsterdammertje113 het volgende:
gelijk tegen Bliksemschigt.
Sorry, je hebt helemaal gelijk. Balen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor 5-6 in het voordeel van BliksemSchigt
update komt over een paar uurtjes
Lijkt me toch ook niet echt de bedoelingquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sinds wanneer mag je tussendoor wisselen?
Dan moet ik ook m'n punten hebben uit de Eredivisie toto, daar werd een wijziging (die totaal onbedoeld was!) ook goed gekeurd!quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:36 schreef Bos81 het volgende:
Ja, daar hebben jullie wel gelijk in.
In het vervolg zal het zeker ook niet meer gebeuren. Ik wacht eerst af of dit consequenties heeft voor zijn onderlinge duel of ik kijk of ik terugkan komen op mijn besluit.
Dat is anders. Dat was nog voor de aanvang van de wedstrijden en ook nog een ander systeem en dit topic is niet bedoeld voor deze onzinnige discussie die ik toch niet met je aangaquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan moet ik ook m'n punten hebben uit de Eredivisie toto, daar werd een wijziging (die totaal onbedoeld was!) ook goed gekeurd!
Ik ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:14 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben ook al zeker van winst.
Dat zal wel weerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:14 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben ook al zeker van winst.
Gelukkig was hij dit weekend nog mijn tegenstander. Goedkope zege gehaald zoquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:44 schreef Bos81 het volgende:
Zjroentje heeft drie keer achter elkaar niks ingevuld. Dus komt de plaats van Energie Cottbus vrij.
Vitessezuid113 is momenteel reserve, dus de plaats zal in eerste instantie naar hem gaat.
Mooi dat de banner er al is. Nu alleen nog de toezegging van de deelnemer zelfquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:50 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Gelukkig was hij dit weekend nog mijn tegenstander. Goedkope zege gehaald zo![]()
[ afbeelding ]
Bij deze danquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi dat de banner er al is. Nu alleen nog de toezegging van de deelnemer zelf
quote:
o ja ik speel nu voor het eerst een club.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:27 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Mooi de drie punten zijn in de pocket. 5 - 2 voor met nog 2 wedstrijden te gaan.
Verdammt. Te vroeg victorie gekraaid.quote:
dat is Duitslandquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:08 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Verloren van Borisz 4-2 achter. Kan nog 1 punt in lopen. Drama dit weekend. Zo onvoorspelbaar allemaal.
7 goede voorspellingen is toch goed. Je had gewoon de pech deze keer dat je tegenstander net iets beter had voorspeldquote:Op zondag 25 november 2007 19:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ai, ik moet de vorm snel terug zien te vinden. Opnieuw een nederlaag.
En weg naar boven weer gestoptquote:Op zondag 9 december 2007 23:50 schreef VoreG het volgende:
Weg naar boven is ingzet, beetje laat maar toch.
oowjaquote:Op maandag 17 december 2007 17:34 schreef the_legend_killer het volgende:
en winterstop
Je was ruim op tijdquote:
Ja dat zag ik pas na het versturen van de PMquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:36 schreef stevengerrard het volgende:
Bos ik heb bovenaan deze pagina al een voorstelling gedaan
Niet in de Bundesligatoto volgens mijquote:Op maandag 4 februari 2008 17:05 schreef VoreG het volgende:
2 goed...
Maar ik heb wel een keer alles goed gehad! Beat that
Tuurlijk in de Bundesliga toto, dat is wat een kampioen behoort te doen.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet in de Bundesligatoto volgens mij
EDIT toch wel. Keek er even overheen
Twee keer is toch ook niet zo bijzonder?quote:Op maandag 4 februari 2008 19:34 schreef methodmich het volgende:
Grappig, sta best laag, maar wel 2 x weekwinnaar al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |