Oops hoe erg kan het zijn ik zie nu dat Ik Jamai er niet tussen heb gezet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:29 schreef marky het volgende:
1. Jim
Als je veel medestanders hebt dan heb je ook veel tegenstanders maar hij heeft zich meerdere malen bewezen. Hij is en blijft een echt Idool. Hij zal zich steeds opnieuw weer moeten bewijzen maar van alle deelnmers heeft hij er het meest uit weten te halen en is hij nog steeds aanwezig
2. Yuli
Het meest onderschat. Is van alle deelnmers natuurlijk de beste zangeres. Ze blaast ze vokaal allemaal van het podium af. Ze is niet voorniets nu ingehuurd om bij de musical Hair alle registers open te trekken en de zaal te overdonderen.
3. Ron
Vond het tijdens idols 2 meer de idool dan Boris. Misschien iets minder soepel in de stem maar een hele goede zanger.
Eigenlijk maakt het mij vanaf hier niet zo heel erg veel uit waar ze staan en is het meer een opsomming van namen.
4. Raffaela
5. Dewi
6. Christon
7. Floortje
8. Maud
9. Boris
10. Hind
11. Ellen
12. Sosja
13. Marieke
14. Marlies
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:42 schreef BVO het volgende:
Je mag hem er nog tussen zetten als je wil hoor.
Ik heb ook weinig mannen in mijn lijstje trouwens (van hoog naar laag: David, Boris, Jim, JK).
Was hij niet die excuusneger uit Idols waar je zusje mee lag te bonken?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:01 schreef BVO het volgende:
Ja, ik mocht hem toch wel... hij had een eigen stijl en vond hem niet onsympathiek.
Mwah.. ergens moet ik je wel gelijk geven. Als persoon zelf was ie wel ok. Maar als zangerquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:19 schreef BVO het volgende:
OMG. Wat komen verhalen snel de wereld in
. Ze sprak hem zo nu en dan, das alles hoor
. Ah, excuusneger... hij bracht z'n eigen genre best leuk. Niet denderend, maar hij was tenminst niet zo'n grijs muisje als de meesten
.
Ik heb mijn lijstje al klaar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:18 schreef BVO het volgende:
Een top 10 "Vervelendste/slechtste/iritantste/whatever Idols" zou ook wel grappig zijn trouwens.
Jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:18 schreef BVO het volgende:
Een top 10 "Vervelendste/slechtste/iritantste/whatever Idols" zou ook wel grappig zijn trouwens.
Maar eerst dit maar eens zien. Nu al meer lijstjes dan 2 jaar terug, dus dat gaat goed.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:43 schreef BVO het volgende:
Toch maar in dit topic.
Over oud-winnaars gesproken, er is net een poll geopend op www.idols.nl :
Welke winnaar uit de geschiedenis van Idols is jouw favoriet?
Jamai
33%
Boris
36%
Raffaëla
31%
Aantal stemmen: 75
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:15 schreef Andiyan het volgende:
Arme Charissa.
Tevens een schop voor dit topic, meer lijstjes zijn zeker welkomquote:Jamai
33%
Boris
25%
Raffaëla
42%
Aantal stemmen: 5209
Christon scoort ook hits met XYP... ik vond die eerste single zelfs goedquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Meike is laatste geworden, maar de enige met af en toe nog een top40 notering.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
3. Irma Beste stem van Idols 2. Eeuwig zonde dat ze te apart was voor het grote publiek. Luister Vlieg Met Me Mee nog maar eens terug, dan weet je weer meteen waarom Floortje zo'n sufkut is.
Ik vind hem in dat programma behoorlijk tegenvallen. Erg onzichtbaar tussen het geweld.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
9. Jamai Begin hem door Ranking the Stars weer wat meer te waarderen. En hij was toch best goed tijdens Idols 1.
Als Boris echt professioneel was geweest had hij niet zo kinderachtig gedaan en gewoon meegedaan aan Idols B4. Dan pas ben je een prof. Hij heeft zichzelf weer eens buiten alles geplaatst net als hij met zijn carriere heeft gedaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:23 schreef Cee het volgende:
1. Boris - multi-talent, goede looks, is niet het commerciële pad op gegaan maar het feit dat je geen barst van 'm hoort op de radio betekent niet dat hij niks kan. Van alle idol-wannabe's toch het professioneelst en wat mij betreft de beste zanger.
Daar heb jij helemaal gelijk inquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:04 schreef marky het volgende:
[..]
Als Boris echt professioneel was geweest had hij niet zo kinderachtig gedaan en gewoon meegedaan aan Idols B4. Dan pas ben je een prof. Hij heeft zichzelf weer eens buiten alles geplaatst net als hij met zijn carriere heeft gedaan.
Nog niet gedaan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:33 schreef BVO het volgende:
Er zijn toch wel mensen die de filmpjes uit de OP bekijken he?
Ik was het eigenlijk helemaal vergeten (druk enzo...)quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:10 schreef BVO het volgende:
Ja. Sowieso voor de eerste uitzending.
Stemmers moeten dus opschieten. Ook de mensen die zeiden dat het nog wel kwam (* BVO kijjkt naar Sven, CD, CDP, Flugeltje...).
Marble waar heb jij deze foto's gevonden?quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:33 schreef Marble het volgende:
1. [ afbeelding ]
2. [ afbeelding ]
3. [ afbeelding ]
4. [ afbeelding ]
5. [ afbeelding ]
6. [ afbeelding ]
7. [ afbeelding ]
8. [ afbeelding ]
9. [ afbeelding ]
10. [ afbeelding ]
`quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:04 schreef marky het volgende:
[..]
Als Boris echt professioneel was geweest had hij niet zo kinderachtig gedaan en gewoon meegedaan aan Idols B4. Dan pas ben je een prof. Hij heeft zichzelf weer eens buiten alles geplaatst net als hij met zijn carriere heeft gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |