abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54257306
DIT HEEFT IEMAND GESCHREVEN BIJ GTST COURANT:

* Rik heeft aangegeven getraumatiseerd te zijn geraakt door de brand in Singapore en geeft zelfs te kennen maandenlang in therapie te zijn geweest. Hij zegt dat hij een hele tijd 'niet zichzelf' is geweest.

* Rik komt voortdurend bij Dian over de vloer, terwijl ze vroeger echt niets met elkaar te maken hadden. Ik vind het verdacht dat de schrijvers hun ineens tot 'best friends' heeft gebombardeerd.

* Rik was inderdaad degene die voor het huis van Dian te zien was. Dat zie je overduidelijk aan zijn jas. Waarom zouden ze hem anders zo 'mysterieus' in beeld laten komen?

* Rik geeft bij Milan aan dat hij allang niet meer met Anita en Dennis bezig is, maar dat hij momenteel met hele andere dingen bezig is. Het stalken van Dian!

* In de spoilers staat dat Nina erachter komt wie de stalker is en zich vervolgens met de trouwerij van Anita en Dennis begint te bemoeien. Ik denk dat Nina erachter komt dat Rik de stalker is en daarom wilt dat Anita uit zijn handen blijft en daarom aandringt dat Dennis en Anita snel moeten gaan trouwen, voordat Rik echt rare dingen gaat doen.

* Over twee weken krijgen Dennis en Anita ruzie over de stalker. De kans is dus groot dat ze erachter zijn gekomen dat Rik de stalker is en dat Dennis bang is dat hij ook Anita iets aan gaat doen.

* De 3500ste aflevering staat in het teken van de bruiloft van Dennis en Anita. De opnames waren namelijk twee weken geleden in een kerk in Woerden. Ik denk dat Rik die avond een duister plan bedenkt om de bruiloft te verzieken, maar hierdoor zijn eigen glazen ingooit en dat of hij (of een ander castlid) op dramatische wijze om het leven komt. Ik denk persoonlijk dat dit Rik is, aangezien het maar een gastrol is.

* Rik geeft te kennen Dian niet gestalkt te hebben. Dat past perfect bij de stoornis 'bordeliner' (meerdere persoonlijkheden). Hij weet ook écht niet meer dat hij Dian gestalkt heeft.

Kortom: Rik heeft bordeliner, weet niet dat hij Dian stalkt, maar is de stalker wél. En deze verhaallijn omtrent zijn ziekte komt tot een hoogtepunt in de 35000ste aflevering!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')