ja en ook hij doet wederom een flinke duit in het zakje sint schijnheiligheidquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:10 schreef Ziet het volgende:
het grappige is,
dat wat Brian juist niet wilde
(het achter zijn rug om lullen)
nu alleen maar meer is geworden.
iedereen lult achter ieders rug om
Jah, 100%, ik zweer het...quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:06 schreef ericahysterica het volgende:
het kakt aardig in nu......zou het nog gaan knallen vanavond?
Op FOK iig niet, wat een ellende.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:06 schreef ericahysterica het volgende:
het kakt aardig in nu......zou het nog gaan knallen vanavond?
ja luc lijkt me een erg aardige jongenquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:10 schreef Clank het volgende:
Grappig hoe Luc met iedereen in de villa een leuk gesprek kan voeren.
Heeft hij ook pinky swear gedaan met Whitney?quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:11 schreef willem-jozef het volgende:
hij (stoere luuk) is gek op witnie en heeft drie keer 'de bodywarmer' gezien en gehuild..
verder 'n erg hoogstaand gesprek...![]()
gestemd, ook naar 3040 voor Huub (6x)quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:04 schreef ericahysterica het volgende:
Poll: Wie zie je het liefst DGK winnen?
we kunnen weer stemmen; het polltopic is er weer!
en ja....... leuk manneke hoor!
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:15 schreef Varen het volgende:
[..]
gestemd, ook naar 3040 voor Huub (6x)
Een testimonial, is een soort van interview wat ze gebruiken voor de tv-uitzending.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:18 schreef StephanL het volgende:
Wat is een testi?
een kort interview voor het tv programmaquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:18 schreef StephanL het volgende:
Wat is een testi?
Ok, lang niet meer gezien idd, of ik kijk te weinig op tv.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een testimonial, is een soort van interview wat ze gebruiken voor de tv-uitzending.
(Heb ik hier vorige week geleerd, toen ik hetzelfde vroeg)
Dat is haar normale schjmoel, hamster en sjaggo ineen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:20 schreef Kinga het volgende:
Wat is er met Nadia? Gaat bijna janken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |