iteejer in betere jaren?quote:

quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:50 schreef Escaflowne het volgende:
@TS: mooi gedaan! ik lag in een deuk!![]()
![]()
Wanneer krijgen we de volgende episode???![]()

Ow de grapjes-gestapo. We mogen zeker het woord ijsmeis niet meer bezigen. Terwijl ze toch zelf dr punani ging showen voor een foto. Nigga Please.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Laat ijsmeis eens erbuitenOoit is een onderwerp toch als een melkkoe uitgetapt? Of uitgemolken in niet bier-termen te spreken.
Goede paint-skills

Gestapo wil ik het niet noemenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:39 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ow de grapjes-gestapo. We mogen zeker het woord ijsmeis niet meer bezigen. Terwijl ze toch zelf dr punani ging showen voor een foto. Nigga Please.![]()

Ja gestapo allitereerde zo lekker met grapjes.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Gestapo wil ik het niet noemen
Ik vind een grap die uitgekauwd is niet grappig meer, maar goed, iedereen zijn eigen humor.
The sixth sense kijk ik bijvoorbeeld ook niet 10 keer achter elkaar.
Goddanks is de britney huillie gek hype voorbij op FOK!. Stel je eens voor dat gaat jaren doorIk zou vluchten hier.

Als ijsmeis nu eens in Burka wordt afgebeeld voor de afwisseling, maar wie weet is dat ook al eens voorbij gekomenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:53 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja gestapo allitereerde zo lekker met grapjes.![]()

quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Als ijsmeis nu eens in Burka wordt afgebeeld voor de afwisseling, maar wie weet is dat ook al eens voorbij gekomen

Paul

Paul

OMG zeg dan volgende x ff dan dek ik jequote:Op donderdag 29 november 2007 01:02 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik was ff unrealen ik had zo de vlag !

trusten
 trusten

Paul

Paul

quote:Op donderdag 29 november 2007 01:04 schreef Dibble het volgende:
[..]
OMG zeg dan volgende x ff dan dek ik je
trusten

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|