hij zag de groep van 5 blijkbaar als vriendschapquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:13 schreef Stupidisco het volgende:
wat lult ie nou over vriendschap ? Het pact heeft toch niets te maken met vriendschap.
Zo wordt het spel dus gespeeld. Een strategische verandering van Brian is volledig gebaseerd op informatie van buiten. Hij geeft het zelfs toe.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Dank je Dreamboy!!
Nix ontkent alles maar Brian heeft het gezien.
Ja...quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:13 schreef droomkoningin het volgende:
deze was eerst?
echt niet....... hij heeft Dennix nooit gemogen.... meneer schijnheiligheid spreekt zoals hem uit beste uitkomt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:14 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
hij zag de groep van 5 blijkbaar als vriendschap
Maar dat wil Brian niet. Eerst moet Dennis alle informatie die Brian van zijn familie heeft gehad door Dennis bevestigd krijgen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:13 schreef wie.. het volgende:
haha Brian: Ja Jaapie heeft dat bevestigt
Dennis: Dan wil ik Jaap er ook bij hebben !
quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:15 schreef dgk_fan het volgende:
Dennis douwt Brian helemaal de grond in !!!! GA ZO DOOR Den !!!!
Nix weet er eigenlijk niks meer van, hij vertelde het alleen aan Nadia omdat hij toen zo omging met Amandaquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix heeft een heel lang "Ja maar" verhaal
Brian : "Nou, toen en toen, in de kapsalon, met je roze shirt aan, toen zei je ........ "
Brian heeft z'n verhaaltje goed ingestudeerd ......
Hij krijgt aardig tegenspel.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:18 schreef schatje het volgende:
Mwoah, valt tegen. Brian is te soft.
Brian heeft thuis naar Youtube gekeken.. hij weet precies wat Dennis voor kleding aan hadquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix heeft een heel lang "Ja maar" verhaal
Brian : "Nou, toen en toen, in de kapsalon, met je roze shirt aan, toen zei je ........ "
Brian heeft z'n verhaaltje goed ingestudeerd ......
Wie bedoel je??quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:20 schreef beequeen het volgende:
Duidelijk dus, niks tandartsbezoek maar streams gekeken bij de FEBO en een nieuw script voor Dennix.
Hij kán bijna niet meer terug nadat hij met iedereen apart eerst een gesprek heeft gehad om de breuk met Dennis aan te kondigen..quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian bind helemaal in. Hij wil maar 1 ding, focussen op Huub en Lieke, voornamelijk op Lieke.
Zo klaar is het gesprek. Wordt niks het blijft gewoon 5-2.
Stelletje lafaards
Ja precies, dan wordt je al snel in een hoekje gedrukt omdat je er niks van snapt.... Tja, communicatie diploma hequote:Op maandag 1 oktober 2007 18:30 schreef noekje het volgende:
Brian kan alles zo uit het verband rukken en met argumenten gaan gooien die werkelijk nergens op slaan.
tuurlijk wel. Dit gaat zometeen bij de 5 in de doofpot en ze gaan gewoon weer samen verder.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:31 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij kán bijna niet meer terug nadat hij met iedereen apart eerst een gesprek heeft gehad om de breuk met Dennis aan te kondigen..
ik ben er ook bang voor jaquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:33 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Dit gaat zometeen bij de 5 in de doofpot en ze gaan gewoon weer samen verder.
Nadia is een kreng.Ze gebruikt Dennis alleen maar voor de sex en ondertussen laat ze hem belachelijk maken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Denkt Nix nou dat hij een belangrijke speler is??
Nadia klieft Nix's keel door als het om het spel gaat. Zij is veel slimmer dan Nix
quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja precies, dan wordt je al snel in een hoekje gedrukt omdat je er niks van snapt.... Tja, communicatie diploma he
Ik begin haar wel te waarderen eigenlijk, zo doortrapt, veelal zo subtiel. Ze doet het goed.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nadia is een kreng.Ze gebruikt Dennis alleen maar voor de sex en ondertussen laat ze hem belachelijk maken.
Brian lult weer zoveel dat ie zichzelf ook niet meer snapt. Ik snap ondertussen deze hele discussie niet meer.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:34 schreef beequeen het volgende:
Waar gaat dit over? Brian zou Dennix aanpakken maar mag dat misschien niet van de FEBO, wat een ontzettend BS gesprek, ze liegen en draaien allebei.
Plotseling mogen ze elkaar, ook dat nog.![]()
nóg meer media aandacht...quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:38 schreef Carlaa het volgende:
Strax in RTL Boulevard : Natasja uit doodsbedreiging...
Natasia heeft het maar druk met al die contractuele DGK promotieactiviteiten....quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:38 schreef Carlaa het volgende:
Ik dacht dat het aan mij lag. Maar inderdaad, dit gaat zo hak op tak door Brian omdat hij nergens antwoord op heeft.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:40 schreef Meganog het volgende:
Het gesprek tussen deze verbale reuzen is lastig te volgen.
D: "Dan krijg je alleen maar dit .... of dit"quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:42 schreef Varen het volgende:
Dennis: als wij breken dan krijg je alleen maar dit.
Ik weet niet wat hij bedoelt
De hele dag zit iedereen te wachten op dit gesprek, en nu vinden ze elkaar aardigquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian lult weer zoveel dat ie zichzelf ook niet meer snapt. Ik snap ondertussen deze hele discussie niet meer.
quote:
Ahhh spannend. Zou amanda dat nou ook zien als een leuke schnabbel??quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:38 schreef Carlaa het volgende:
Het is toch niet te geloven dat mens moeten ze echt opsluiten,ik hou mijn hart vast als Huub en Lieke uit de kooi komen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:38 schreef Carlaa het volgende:
Wat? Dat kapsel niet?quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:48 schreef bosb het volgende:
Dat kapsel van Dennis is echt heel erg raar..... Maargoed hij geeft nu aan Nadia aan dat hij het allemaal niet zo erg vindt.
Brian is geen ABC figuur.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:40 schreef noekje het volgende:
Dennis: ik heb geen angsten hoor.
Brian: ik heb wel angst hoor. Ik ben een mens. Angst is gezond
Dennis: zeker, angst is gezond.
Brian laat zijn kwetsbare kant zien.![]()
Dennis vindt het opeens gezond.![]()
Klopt, hij weet nu ook dat jaap niet altijd te vertrouwen is en achter zijn rug ompraat.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:48 schreef noekje het volgende:
Dennis moet zich wel kut voelen. Jaap en Nadia hebben het ook toegegeven. Wie heeft hij nu nog?
Nadia: ik wilde wel voor je opkomen maar hij had gewoon gelijk.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:51 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Klopt, hij weet nu ook dat jaap niet altijd te vertrouwen is en achter zijn rug ompraat.
LOL@prikvraagquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:55 schreef Varen het volgende:
Brian gaat even lopen, dat is om scherp te blijven.
Amanda moet aan Dennis vragen of hij Nadia of Jaap naar huis zou stemmen. Dat is een prikvraag
En het mooie is dat Brian dat letterlijk zo gezegd heeft inderdaad.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:54 schreef noekje het volgende:
Nadia zegt tegen Dennis dat hij misschien wel afgunst heeft omdat Brian wel een gespierd lichaam heeft.
Dennis: ja daaaag echt niet!!
Lekker toch zo'n vriendin die je door dik en dun steunt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:55 schreef beequeen het volgende:
Naad tegen Dennix: Ik heb het niet echt voor je opgenomen maar Brian heeft eigenlijk gelijk.
Mata Hari is weer goed bezig.
Ik trap er niet in hoor, wie wel?quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:01 schreef akveor het volgende:
Wat mij een beetje stoort aan dit hele Brian verhaal is dat het uberhaupt een verhaallijn is..... Het vertrouwen in iemand opzeggen? Wat een flauwekul.... Aaan wie is ie een verklaring schuldig. Speel gewoon je spel.
Het enige wat ik hiervan begrijp dat Flens een mooi promotiefilmpje voor Brian aan het maken is. En laat het ook nog eens toevallig de week van de PP zijn.
Dennix had die jongen mee uitgevraagd....quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:03 schreef 2live het volgende:
Brian heeft een homo ontmoet die met Dennis op stap wilde gaan. Dennis en hij kennen elkaar van DGK selectie.
Dennix wilde met die jongen opstapquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:03 schreef 2live het volgende:
Brian heeft een homo ontmoet die met Dennis op stap wilde gaan. Dennis en hij kennen elkaar van DGK selectie.
De nieuwe butler en is übergayquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:06 schreef Varen het volgende:
Wie is Ricardo?
de nieuwe woensdag butlerquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:06 schreef Varen het volgende:
Wie is Ricardo?
Natas heeft die jongen gisteren meegebracht.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt dat hij weet dat Dennix iets wilde met een jongen na de selectieronde, een gay dus.
Natasja kwam er ook in voor maar dat werd me niet helemaal duidelijk.
Wat is FOK focking traag.![]()
Ik zie hier wel een soort van Bonnie St Clair inquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:01 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Cursus werpt zijn vruchten af.![]()
Natas had die jongen bij zich.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt dat hij weet dat Dennix iets wilde met een jongen na de selectieronde, een gay dus.
Natasia was met die jongen komen aanzetten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
Nee, ik ben er ook.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:08 schreef noekje het volgende:
Fok draait niet lekker bij mij. Ben ik alleen?
Nadia vraagt zich af of Dennis en Jaap haar nog wel info gaan geven. Vertrouwen ze haar dan nog wel? Dennis zegt van wel.
Ben benieuwd wat Jaap zegt!
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia is superverliefd op Nix.
* denk erbij, onschuldige barbi oogjes*
Ze is zo sneaky, ik hou er wel van, wordt een beetje fan van Nadia
Dus Brian heeft gisteren ook de zwarte heks gesproken, gezellig.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:08 schreef 2live het volgende:
[..]
Natas heeft die jongen gisteren meegebracht.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus Brian heeft gisteren ook de zwarte heks gesproken, gezellig.
Als je alleen was ging het vast een stuk sneller....quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:08 schreef noekje het volgende:
Fok draait niet lekker bij mij. Ben ik alleen?
Nadia vraagt zich af of Dennis en Jaap haar nog wel info gaan geven. Vertrouwen ze haar dan nog wel? Dennis zegt van wel.
Ben benieuwd wat Jaap zegt!
Die gast heeft het leuk voor elkaar. Vanuit z'n studie moeten ze hele verslagen schrijven over stage's. Een tijd geleden verteld hij Huub 'n keer dat hij gewoon filmpjes van de streams inleverd en DGK als stage is geaccepteerd. Heel clever, veel minder werk en het valt beslist op als een orginele aanpak (altijd goed voor een paar puntjes).quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Jan Willem is gewoon ook zo'n coole gast, heerlijk
Ik denk dat de tekst hier op slaatquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Shirtje uit de Bijbel van de Twee Stijltangen ?
[afbeelding]
Door telefoontjes was ik even weg, waar is Japio ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:29 schreef riri het volgende:
wat een gezelligheid aan tafel nu jaap er niet bij is en dennix in zijn eentje nergens meer is en zich niet achter jaap zijn rug kan verstoppen
gaat toch over een indiaas meisje dat heel graag wil voetballen of zo maar dat niet magquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:30 schreef kit2u het volgende:
bend it like Beckham, da's nou precies zo'n film die een hetero man met ballen niet gaat zien.
Wordt steeds duidelijker dat hij in de kast zit.
Ik begrijp niet wat je bedoelt. Wat heeft deze film te maken met homosexualiteit?quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:30 schreef kit2u het volgende:
bend it like Beckham, da's nou precies zo'n film die een hetero man met ballen niet gaat zien.
Wordt steeds duidelijker dat hij in de kast zit.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
gaat toch over een indiaas meisje dat heel graag wil voetballen of zo maar dat niet mag
Gokje, bij de FEBO om zijn plannen door te spreken hoe het nu verder moet met Dennix?quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Door telefoontjes was ik even weg, waar is Japio ?
volgens mij hoorde ik lieke zeggen dat hij aan het trainen was maar ik kan me vergissenquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gokje, bij de FEBO om zijn plannen door te spreken hoe het nu verder moet met Dennix?
Omdat het een film is over een meisje! Een meidenfilm! En homofilm, dusquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:38 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp niet wat je bedoelt. Wat heeft deze film te maken met homosexualiteit?
Ja, het is een redelijk leuke film over cultuurverschillen; maar het komt allemaal goedquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
gaat toch over een indiaas meisje dat heel graag wil voetballen of zo maar dat niet mag
Film gaat inderdaad niet over homosexualiteit. Net zo als het Eurosongfestival of het koninklijk huis.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je bedoelt. Wat heeft deze film te maken met homosexualiteit?
Als je alles doorslikt of anaal naar binnen krijgt wordt je niet zwanger Amanda.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Lenzen lijkt me zo verschrikkelijk. Ik vergeet m'n pil al iedere dag, ik moet er niet aan denken dat ik lenzen moet dragen"
ja mijn conclusie is dan ook dan een nadia zelfs een dennis niet verdient.....het is gewoon een serpent dat mens....quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:54 schreef Meganog het volgende:
Nadia laat Dennis feitelijk gewoon vallen.
Nice cumshot!quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:53 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Als je alles doorslikt of anaal naar binnen krijgt wordt je niet zwanger Amanda.![]()
Wieswie?quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:12 schreef mspoez het volgende:
Wiesdat??
Dat zal er wel een zakelijke deal niet doorgaan... daar wordt Jaap pas echt verdrietig van.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:07 schreef schatje het volgende:
Jaap heeft een vervelende brief gekregen.
volgens mij nietquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:13 schreef Clank het volgende:
Huub en Lieke hebben helemaal niets gemerkt van alle gedoe rondom Dennis vandaag??
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:13 schreef Clank het volgende:
Huub en Lieke hebben helemaal niets gemerkt van alle gedoe rondom Dennis vandaag??
Wow, dwiequote:
ja daar heb je gelijk in. Sluw zijn ze alledrie en toevallig is dennis nu het haasjequote:Op maandag 1 oktober 2007 20:17 schreef lillkiss het volgende:
hey nadia heeft tog ook al die dingen over brian gezegd? En jaap?
Ps. mooie site!!!
ja egt he.... ik kan daar zo niet tegen!quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:18 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja daar heb je gelijk in. Sluw zijn ze alledrie en toevallig is dennis nu het haasje
nou ja.....om het spel te kunnen winnen moet je niet door sluwheid en moraal dwarsgezeten worden lijkt mijquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:20 schreef lillkiss het volgende:
[..]
ja egt he.... ik kan daar zo niet tegen!
dit gesprek van brian was natuurlijk in opdracht van mamaNettyquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:20 schreef Ziet het volgende:
wat lult brian nou.. hij heeft zelf nog nooit iets uitgevoerd
behalve dit gesprek met dennis
(waar hij eigenlijk ook onder de tafel door is geluld,
maargoed, hij heeft voet bij stuk gehouden)
Mijn God, wat een nonsens wordt er toch ook verkondigd daar. Alsof wie met homo's omgaat door het 'virus' wordt besmet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:21 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda. Brian die heeft een jongen ontmoet die iets met dat gay temaken..ik kan het niet zo goed uitleggen
Nadia. neeee
[afbeelding]
Flens is al weken bezig met Brian promoten.... en toevallig is het ook nog eens de week van de PP. Volgens mij kun je in een paar woorden het vertrouwen in iemand opzeggen.... Het is nu welhaast al 24 uur een item...quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:24 schreef lillkiss het volgende:
ik begon brian een beetje redelijk te vinden maar op dit moment zakt ie weer aardig!
Je vergeet het HOS virusquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn God, wat een nonsens wordt er toch ook verkondigd daar. Alsof wie met homo's omgaat door het 'virus' wordt besmet.
Stelletje dombo's.
Het gaat nergens over. Brian houdt nix niet langer uit de wind. Nou big deal..... nix was toch al een nobody die onnodig groot is gemaakt.... verloren tijd en veel ergernis van mijn kant.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:31 schreef Kinga het volgende:
Ik blijf dit een leuke verhaallijn vinden![]()
En Natasia heeft gisteren dat kadootje voor hem meegebracht.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:29 schreef Dreamboy het volgende:
Brian. Dennix heeft een keer een jongen uitgenodigt voor een afspraakje.
Was vanmiddag een jongen deed dat naar Dennis.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:30 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. ik zat is een keer met Dennix in de auto en hij zat gewoon met zijn vinger bij zijn kont.
En van die vinger heeft ze ook nog zelf de wereld in geholpen!quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:32 schreef riri het volgende:
Is toch raar....wordt er zo over je vriendje gesproken door je medebewoners en dat staat ze daar te lachen....ik snap daar niets van dat ze daar niet op aangesproken wordt....ieder normaal mens vliegt toch naar haar vriendje en vraagt om uitleg.....wat is dat toch voor rare relatie?
Ja, dat werd allemaal zo verwarrendquote:
Hahahaha dat verzin je zelf joh...je laat de helft van het verhaal weg..quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:30 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. ik zat is een keer met Dennix in de auto en hij zat gewoon met zijn vinger bij zijn kont.
jah het is al vaker gezegd met een vriendin als Nadia heb je geen 10 vijanden meer nodig.....quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:37 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Hahahaha dat verzin je zelf joh...je laat de helft van het verhaal weg..![]()
Nadia vertelde dat ze met Dennis in de auto zat in Amsterdam ( tandarts) en dat ze stopten bij een tramhalte en dat daar een jongen stond die naar nadia keek en daarna langs haar naar dennis en toen met zijn vinger achter zijn billen ging staan..verwijzend naar het vinger in anus verhaal...![]()
Je moet voor de prive gaan werken..DB...hahahahahaha![]()
waarom niet?quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:40 schreef ricofromrio het volgende:
Hoop niet dat Huub zich aansluit bij Jaap en Dennix
Misschien Matt Hoorn, lekker betrouwbaar idd.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:33 schreef Deisyy het volgende:
Nadia vraagt of Brian die homo-info over Dennis van een betrouwbaar persoon heeft gehoord. Het blijkt een vriend van Natasia te zijn. Ja das echt betrouwbaar![]()
hmmm...jij neemt het niet zo nauw met het precies verwoorden wat iemand zegt heb ik gemerkt..quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:37 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap. ik heb het iedee dat Brian bij mijn loopt te vroeten om jou los te laten dan ga ik nog liever samen met Huub en Lieke sam werken om Brian er uit te krijgen.
Zou het dan toch?quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:37 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap. ik heb het iedee dat Brian bij mijn loopt te vroeten om jou los te laten dan ga ik nog liever samen met Huub en Lieke sam werken om Brian er uit te krijgen.
Wie zegt dat, Dennix?quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:42 schreef ThomasSlayer het volgende:
Wat ook lekker is is dat je met een ruw washandje en...uh ...?...huh. lelelelelele
Maakt mij eigelijk niet uit.Vind het ook wel leuk als Brian en Amanda het eens moeilijk krijgen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:40 schreef ricofromrio het volgende:
Hoop niet dat Huub zich aansluit bij Jaap en Dennix
niks is wat het lijkt .........quote:
nadia is zo n onnoemelijk kutwijf waarom vraagt ze dennis niet gewoon naar het verhaalquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:43 schreef Py het volgende:
Nu zijn ze een hele opzet aan het bedenken hoe ze aan Dennis zo achteloos mogelijk het best de foto van de vermeende homovriend van Dennis. Nadia moet gaan vragen of ze Brian's foto's mag zien op zijn toestel. En dan gaan ze samen kijken en als die foto dan komt dan wil Brian wel vragen of Dennis die jongen kent.
kun je kappen met lelelelelel?quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:42 schreef ThomasSlayer het volgende:
Wat ook lekker is is dat je met een ruw washandje en...uh ...?...huh. lelelelelele
Nouhou... Patrick, de vriend van SpongeBob Squarepants heeft roze boxers en schijnt een nicht te zijn. Ik weet genoeg.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
De jongen waar Brian over spreekt heet Patrick, so what?![]()
Zijn daar foto"s van dan?quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:43 schreef Py het volgende:
Nu zijn ze een hele opzet aan het bedenken hoe ze aan Dennis zo achteloos mogelijk het best de foto van de vermeende homovriend van Dennis. Nadia moet gaan vragen of ze Brian's foto's mag zien op zijn toestel. En dan gaan ze samen kijken en als die foto dan komt dan wil Brian wel vragen of Dennis die jongen kent.
nee hoorquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:42 schreef ThomasSlayer het volgende:
nou ik vindt dit een losse flodder! wat doet hij met INFO van Jaap NIX....durft HIJ niet!quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als Brian dit zelf heeft bedacht, is het wel een meesterlijk bommetje ......
DIt komt door Brian volgens mij. Die moet altijd moeilijk doen. Waarom heeft die hem niet en plain publique alles voor de voeten gesmeten?quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nadia is zo n onnoemelijk kutwijf waarom vraagt ze dennis niet gewoon naar het verhaal
jaap stelt dat hij dennis niet loslaat
Natasia heeft dat vriendje neegebracht naar Brian tijdens zijn verlof. En Brian heeft hem blijkbaar gekiektquote:
volgens mij is het toch nadia die elke nacht met dennix de lakens zuur maakt en 5 keer haar hoogtepunt bereikt....Naar wie zou zij dan loyaal zijn ......dat ligt toch voor de hand zou ik zeggen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:49 schreef Py het volgende:
[..]
DIt komt door Brian volgens mij. Die moet altijd moeilijk doen. Waarom heeft die hem niet en plain publique alles voor de voeten gesmeten?
Ja idd! Redaktie is Dennix waarschijnlijk ook spuugzat!quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:53 schreef avonne het volgende:
Even tussendoor en off topic:
In de uitzending van vanavond werd er heel zwaar ingezet op een breuk tussen Dennis en Nadia.
Weten jullie nog dat op het jaarfeest Dimitri af en toe achter Nadia aanrende? Het werd geknipt en geplakt alsof Nadia en Dimitri de hele avond samen hebben doorgebracht.
Terwijl in werkelijkheid Nadia en Dennis verschrikkelijk aan het kleffen waren die avond.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:53 schreef IkWeetNiets het volgende:
Is het al weer popo en dus SMS tijd ?
Aha, thanx maar ik denk dat het een broodje aap verhaal is.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:50 schreef Py het volgende:
[..]
Natasia heeft dat vriendje neegebracht naar Brian tijdens zijn verlof. En Brian heeft hem blijkbaar gekiekt
Maar toen Brian gisteren terugkwam was hij degene die dit wist. En vanavond heeft hij een heel 'gesprek' met Dennis gehad. Nu weten Amanda en Nadia het ook maar worden tegelijk gemanaged door Brian.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
volgens mij is het toch nadia die elke nacht met dennix de lakens zuur maakt en 5 keer haar hoogtepunt bereikt....Naar wie zou zij dan loyaal zijn ......dat ligt toch voor de hand zou ik zeggen.
maar ja misschien ben ik wel niet normaal![]()
Ik hoorde ook de naam Huub..ze moeten de zelfde kleding aan trekken als bij de testiquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
De Testi's van Naad en Dennix moeten over, ze moeten dezelfde kleding aan. Mislukte Testi's?![]()
Streamlock![]()
Vreemd, ik dacht dat de verhaallijn uitgemolken zou worden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:53 schreef avonne het volgende:
Even tussendoor en off topic:
In de uitzending van vanavond werd er heel zwaar ingezet op een breuk tussen Dennis en Nadia.
Weten jullie nog dat op het jaarfeest Dimitri af en toe achter Nadia aanrende? Het werd geknipt en geplakt alsof Nadia en Dimitri de hele avond samen hebben doorgebracht.
Terwijl in werkelijkheid Nadia en Dennis verschrikkelijk aan het kleffen waren die avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |