Daar valt natuurlijk ook wat voor te zeggenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarnaast heb ik van het verleden geleerd dat het beter is om je 'virtuele leven' gescheiden te houden van je 'echte leven'...
Gelukkig toon je het top-assortiment van Glenfiddich...quote:
Ik weet niet wat jij van onze akq-meet verwacht, maar echtscheidingen zitten daar niet echt in de lijn der verwachtingenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:51 schreef MadMaster het volgende:
Mijn schoonzus heeft via het internet haar Amerikaanse echtgenoot ontmoet, maar ik ken ook situaties waarbij internet-meetings de oorzaak waren van echtscheidingen...
Pas uit, ik sta niet voor onze Mad in hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:54 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij van onze akq-meet verwacht, maar echtscheidingen zitten daar niet echt in de lijn der verwachtingen![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig toon je het top-assortiment van Glenfiddich...
Een Fok whisky-meet moet dan toch een keer gebeuren.
Hadden we het daar al niet eens over gehad, in combinatie met kaas en bier?
En hallo Puntenslijpsel...
Ja ik kàn wel.... Maar ik weet niet of ik durfquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:59 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Kun je naar de meet? Maar pas wel op voor MadMaster![]()
Mogguhquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:05 schreef Etcetera het volgende:
goedemorgenwat heb ik lekker geslapen zeg
Zie je MM, Puntenslijpsel is ook geen studentequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hee Etc!
Oh ik ga er weer vandoor... School
Die laatste ken ik niet en de andere ben ik niet kapot van.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mmm wat toppers van Glenfiddich, Talisker en MacTarnahan.
Ik lees hier bijna niks anders dan bibliotheek, scripties, stagebegeleiders, studiepunten e.d.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:19 schreef Etcetera het volgende:
maar hebben we zoveel studentengeneuzel![]()
![]()
Ik heb de MacTaharnan van 15 jaar "jong" locaal geproefd en en kan wel zeggen dat ie heerlijk is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die laatste ken ik niet en de andere ben ik niet kapot van.
Net even gekeken voor die MacTarnahan en die moesten we misschien maar eens opzoeken.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees hier bijna niks anders dan bibliotheek, scripties, stagebegeleiders, studiepunten e.d.
Misschien kom ik wel en dan ga ik een goed gesprek met Puntenslijpsel houden. Die is nog onbedorven en is nog te kneden...
Ik heb haar al gewaarschuwdquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:59 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Kun je naar de meet? Maar pas wel op voor MadMaster![]()
sorryquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees hier bijna niks anders dan bibliotheek, scripties, stagebegeleiders, studiepunten e.d.
Misschien kom ik wel en dan ga ik een goed gesprek met Puntenslijpsel houden. Die is nog onbedorven en is nog te kneden...
Ik had even een foto gezocht met een beeld van hoe ik een FOK! Whisky Meet zie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |