Pfiew en toen stroomde alle stress weer uit je lichaamquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:24 schreef Mikkie het volgende:
Whehehe... bezorgdheid om niks
Denk ik net: ik zal eens kijken of er nog iets in m'n agenda staat voor morgen buiten de notaris en wat colleges, voelt de kaft van m'n agenda ineens hard aan. Blijkt dat ik 'm daar ergens tussen twee velletjes heb geschoven die om de één of andere reden aan elkaar plaktenIk had net al lopen schudden met dat ding, maar door die plakkende velletjes was ie er niet uit gevallen
Voor mij wel, maar met FOK! gaat het niet echt super sinds die format veranderingen.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:15 schreef MadMaster het volgende:
Back to the old school 'foksilver', ik heb nergens last van (gisterenavond wel)...
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:15 schreef MadMaster het volgende:
Back to the old school 'foksilver', ik heb nergens last van (gisterenavond wel)...
Ik denk dat de templates iets goedkoper zijn dan een beetje redelijke hardware, maar verspild geld is het wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:29 schreef PhysicsRules het volgende:Ik vind het nog geen verbetering.
Eigenlijk vind ik het sowieso jammer dat er tijd gestoken is in een nieuw template terwijl er eigenlijk tijd en geld in betere hardware en optimalistatie van de software gestoken zou moeten worden
dat begrijp ik ook, maar het geld dat nu hieraan is uitgegeven kan niet meer voor hardware gebruikt worden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat de templates iets goedkoper zijn dan een beetje redelijke hardware, maar verspild geld is het wel.
Zeker als je het 'baggerlayout' noemt...
Zei ik dat nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:36 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
dat begrijp ik ook, maar het geld dat nu hieraan is uitgegeven kan niet meer voor hardware gebruikt worden.
Hoewel het bijna bij mij om de hoek is, ben ik bang van niet, koudwatervrees...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:37 schreef PhysicsRules het volgende:
Komen jullie naar de meet bij Redleader en Tinuviel thuis?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zei ik dat niet
Ik onderstreepte juist je statement.
Ik wil wel een fles whisky meenemenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoewel het bijna bij mij om de hoek is, ben ik bang van niet, koudwatervrees...
Dat heb ik ook, misschien wil ik daarom ook niet naar de meet. Ik heb soms het gevoel de bezoekers hier, mede door het 'studenten gewauwel' zover van me af staan dat ik er op dergelijke momenten niet helemaal bij hoor.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarbij ik wil opmerken dat ik al het studenten-gewauwel hier aan me voorbij laat gaan en soms zelfs hele topics oversla.
quote:
De meet-organisator en de meeste aanmeldingen tot nu toe zijn allang geen studenten meer (of hebben nog een jaartje of 18 te gaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:45 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, misschien wil ik daarom ook niet naar de meet. Ik heb soms het gevoel de bezoekers hier, mede door het 'studenten gewauwel' zover van me af staan dat ik er op dergelijke momenten niet helemaal bij hoor.![]()
Whisky.........quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:42 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik wil wel een fles whisky meenemen![]()
Daarnaast heb ik van het verleden geleerd dat het beter is om je 'virtuele leven' gescheiden te houden van je 'echte leven'...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Dat heb ik ook, misschien wil ik daarom ook niet naar de meet. Ik heb soms het gevoel de bezoekers hier, mede door het 'studenten gewauwel' zover van me af staan dat ik er op dergelijke momenten niet helemaal bij hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |