Daar valt natuurlijk ook wat voor te zeggenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarnaast heb ik van het verleden geleerd dat het beter is om je 'virtuele leven' gescheiden te houden van je 'echte leven'...
Gelukkig toon je het top-assortiment van Glenfiddich...quote:
Ik weet niet wat jij van onze akq-meet verwacht, maar echtscheidingen zitten daar niet echt in de lijn der verwachtingenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:51 schreef MadMaster het volgende:
Mijn schoonzus heeft via het internet haar Amerikaanse echtgenoot ontmoet, maar ik ken ook situaties waarbij internet-meetings de oorzaak waren van echtscheidingen...
Pas uit, ik sta niet voor onze Mad in hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:54 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij van onze akq-meet verwacht, maar echtscheidingen zitten daar niet echt in de lijn der verwachtingen![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig toon je het top-assortiment van Glenfiddich...
Een Fok whisky-meet moet dan toch een keer gebeuren.
Hadden we het daar al niet eens over gehad, in combinatie met kaas en bier?
En hallo Puntenslijpsel...
Ja ik kąn wel.... Maar ik weet niet of ik durfquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:59 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Kun je naar de meet? Maar pas wel op voor MadMaster![]()
Mogguhquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:05 schreef Etcetera het volgende:
goedemorgenwat heb ik lekker geslapen zeg
Zie je MM, Puntenslijpsel is ook geen studentequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hee Etc!
Oh ik ga er weer vandoor... School
Die laatste ken ik niet en de andere ben ik niet kapot van.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mmm wat toppers van Glenfiddich, Talisker en MacTarnahan.
Ik lees hier bijna niks anders dan bibliotheek, scripties, stagebegeleiders, studiepunten e.d.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:19 schreef Etcetera het volgende:
maar hebben we zoveel studentengeneuzel![]()
![]()
Ik heb de MacTaharnan van 15 jaar "jong" locaal geproefd en en kan wel zeggen dat ie heerlijk is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die laatste ken ik niet en de andere ben ik niet kapot van.
Net even gekeken voor die MacTarnahan en die moesten we misschien maar eens opzoeken.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees hier bijna niks anders dan bibliotheek, scripties, stagebegeleiders, studiepunten e.d.
Misschien kom ik wel en dan ga ik een goed gesprek met Puntenslijpsel houden. Die is nog onbedorven en is nog te kneden...
Ik heb haar al gewaarschuwdquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:59 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Kun je naar de meet? Maar pas wel op voor MadMaster![]()
sorryquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees hier bijna niks anders dan bibliotheek, scripties, stagebegeleiders, studiepunten e.d.
Misschien kom ik wel en dan ga ik een goed gesprek met Puntenslijpsel houden. Die is nog onbedorven en is nog te kneden...
Ik had even een foto gezocht met een beeld van hoe ik een FOK! Whisky Meet zie.quote:
Dan moet je naar Schotland, hier zal je niet of nauwelijks gevulde Schotse vaten aantreffen, omdat de Schotse wet geen export van vaten toestaat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had even een foto gezocht met een beeld van hoe ik een FOK! Whisky Meet zie.![]()
Lekker rechtstreeks uit het vat proeven.![]()
Maar dat komt omdat daar meer mensen over mee kunnen praten dan over werk. Daarnaast hebben studenten nog wel eens de tijd (of nemen ze die in elk geval) om te posten op internet op onschappelijke tijdstippen. En omdat er zelfdiscipline nodig is en wat groepsdruk daarbij kan helpen wordt er ook gepost "ik ga nu dat en dat doen" in de hoop dat er een reactie komt zoals "goed bezigquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik ook kom, durf je dan wel? Je kent me al wat langer vaagquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik kąn wel.... Maar ik weet niet of ik durf
Ik wil af en toe best wel eens 'Goed bezig' roepen, geen probleem.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat daar meer mensen over mee kunnen praten dan over werk. Daarnaast hebben studenten nog wel eens de tijd (of nemen ze die in elk geval) om te posten op internet op onschappelijke tijdstippen. En omdat er zelfdiscipline nodig is en wat groepsdruk daarbij kan helpen wordt er ook gepost "ik ga nu dat en dat doen" in de hoop dat er een reactie komt zoals "goed bezig"
Die moeten we ook ergens kwijt... als jij mag klagen over je werk, mogen wij dan blijven klagen over colleges?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil af en toe best wel eens 'Goed bezig' roepen, geen probleem.
Alleen hoef ik daar niet allerlei kreun- en steun-verhalen aan vooraf te horen...![]()
Mikkie werkt naast studie, Soempie en B. dacht ik ook. Ik krijg een redelijk riante ouderbijdrage en voorlopig hoef ik het nietquote:En moet je als student niet gewoon ook werken?
Ik zou graag eens iets meer horen over het leven van een barmedewerker, pizza-koerier of vaatwashulp...
Ik klaag niet over mijn werk, alleen over het niet naar de plee kunnen tijdens kantooruren...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die moeten we ook ergens kwijt... als jij mag klagen over je werk, mogen wij dan blijven klagen over colleges?
Nou, kom op dan met die smakelijke verhalen over werk. Die van Etcetera m.b.t. de DvhN-perikelen en van MaJo's interviews vind ik ook grappig.quote:Mikkie werkt naast studie, Soempie en B. dacht ik ook. Ik krijg een redelijk riante ouderbijdrage en voorlopig hoef ik het niet
Zal ik 5 cent naar je overmaken? Dat moet het bedrag wat jij betaalt aan mijn studiefinanciering wel overstijgenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik klaag niet over mijn werk, alleen over het niet naar de plee kunnen tijdens kantooruren...
[..]
Nou, kom op dan met die smakelijke verhalen over werk. Die van Etcetera m.b.t. de DvhN-perikelen en van MaJo's interviews vind ik ook grappig.
En jij zit dus mijn belastingcenten op te souperen...![]()
maar ik ben ook studentquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik klaag niet over mijn werk, alleen over het niet naar de plee kunnen tijdens kantooruren...
[..]
Nou, kom op dan met die smakelijke verhalen over werk. Die van Etcetera m.b.t. de DvhN-perikelen en van MaJo's interviews vind ik ook grappig.
En jij zit dus mijn belastingcenten op te souperen...![]()
Doe dat dan maar naar iedereen die belasting betaald...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zal ik 5 cent naar je overmaken? Dat moet het bedrag wat jij betaalt aan mijn studiefinanciering wel overstijgen
I know...quote:
Een tween van 100% naar 0% dus...quote:ik heb net iemand nog even laten zien hoe je in flash iets laat 'verdwijnen'. hij zei: ja, ik heb het jaren geleden 1x voor elkaar gekregen en ik weet niet meer hoe. ikwat bedoel je precies. ja dit en dat. oooooh maar dat is makkelijk
ik laten zien, hij helemaal
![]()
![]()
![]()
oh ja ik bedoel dus dat gedoe met alphatinten![]()
ja datquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know...
[..]
Een tween van 100% naar 0% dus...![]()
Zie je hoe nuttig zo'n topic is...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja dat![]()
heb ik ook weer wat geleerd
Oeh Mikkie in de hall of famequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:16 schreef Mikkie het volgende:
Ik sta voor de aankomende tien jaar vereeuwigd in de statuten van onze verenigingZe zullen over tien jaar weten welk bestuur er zoveel progressie heeft geboekt
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:06 schreef MaJo het volgende:Vanuit de uva bieb (sorry MM
![]()
) Twee tussenuren dus ik kan even bijkletsen hier op fok
Een uurtje, daarna ga ik heel braaf een uurtje leren (is er een beetje bij ingeschoten
)
Vanmiddag gaan we een algemeen overleg uit de tweede kamer naspelen, ik ben de SGP/ChristenUnie fractie![]()
Heb er een motie voor moeten schrijven, vet tof
En vanavond mijn eerste vrije avond van het filmfestival dus ik kan eindelijk gebruik maken van mijn medewerkerspas waarmee je gratis naar films kuntEn morgenavond ook
Uhuhquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:32 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
MaJo, jij komt toch wel naar de meet![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
UhuhEn ook naar de verjaardag van red daarvoor
Zijn jullie er ook met Eli?
Wil de kleine nu wel eens zien
sorry, ik ben m'n flash opnieuw aan het opbouwenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh Mikkie in de hall of fame
Waar is iedereen opeens?
Jeequote:
Niet iedereen zeurt er over tegen mij, dus neequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe dat dan maar naar iedereen die belasting betaald...
Dat wilde ik laatst ook doen. Het was even uitzoeken, maar het lukte redelijk snel. Convert to symbol hielp goedquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja dat![]()
heb ik ook weer wat geleerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |