quote:
quote:
quote:
Ik vind gewoon, als er twéé treinen niet rijden, dan kondig je dat aan. Vantevoren. Niet nadat mensen al een kwartier op een trein of een bericht staan te wachtenquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik vind gewoon, als er twéé treinen niet rijden, dan kondig je dat aan. Vantevoren. Niet nadat mensen al een kwartier op een trein of een bericht staan te wachten
En dan staan er van die Veolia-mensen druk te bellen om ons te helpen, kunnen ze niemand bereiken. Iedereen kijkt ze kwaad aan, maar ze kunnen helemaal niks
Het smaakte ook zekerquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:44 schreef Soempie het volgende:
Klinkt lekker, Tim.Alleen die zilvervliesrijst niet.
![]()
Het is altijd nog beter dan je mond branden aan je eigen braaksel, want dan zijn er meer dingen misquote:Ik heb net m'n mond verbrand aan m'n eigen maaksel.![]()
![]()
Hoe is het met je? Lukt het nog een beetje met studeren?quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
OhNouja, dan heeft Sheep nu zn antwoord
Hoezo?quote:
Omdat jullie geen andijvie of ananas lusten denk ik zoquote:
Mja, wel aardig. Mn dipje is al geweest, zat er vrijdag echt doorheen. Ik ben nu aardig bij met lezen, heb voor wat kleinere opdrachtjes al goede punten gehaald en 1/3 van de college's is aardig interessant.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe is het met je? Lukt het nog een beetje met studeren?![]()
Nijmegen - Den Boschquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:51 schreef B.ertha het volgende:
Oja, ik kom niet naar die meet.
zo 14 oktober, werkzaamheden aan het spoor:
Venlo-nijmegen
Nijmegen-Arnhem
Arnhem-Utrecht
Utrecht-Amsterdam
Juist
zolang je blijft lezen en niet al te ver achter loopt komt het wel goed.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:06 schreef B.ertha het volgende:
Mja, wel aardig. Mn dipje is al geweest, zat er vrijdag echt doorheen. Ik ben nu aardig bij met lezen, heb voor wat kleinere opdrachtjes al goede punten gehaald en 1/3 van de college's is aardig interessant.
Ik heb vandaag nog helemaal niet gezegd dat ik naar de kroeg gaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |