quote:DAt is zeker keer op keer relaxt maar wil wel eens wat anders hooren. Heb 4 marley cd's en de rest op mp3.
Op maandag 18 februari 2002 20:23 schreef EvilFaith het volgende:
BOB MARLEY!! duhh...
quote:dan kan het wel eens gaan vervelen ja
Op maandag 18 februari 2002 20:28 schreef Dr.ska het volgende:[..]
DAt is zeker keer op keer relaxt maar wil wel eens wat anders hooren. Heb 4 marley cd's en de rest op mp3.
quote:Beef mag er zeker wezen!
Op maandag 18 februari 2002 20:29 schreef EvilFaith het volgende:[..]
dan kan het wel eens gaan vervelen ja
BEEF, vindk ook wel lekker klinken, beetje ska-reggae
vooral "Live In Pompeii"
Het zijn in ieder geval lange(soms 15 minuten+ !)lome trax, met zwaar accent op bas en geluidseffecten (veel echo en galm => niet voor niets dubinvloeden).
Floatation comp. op interchill label
quote:dan vind ik z'n laatste cd 'closer to the edit' nog relaxter om er eentje bij op te steken
Op dinsdag 19 februari 2002 09:12 schreef Buddha_Monk het volgende:
de oude mobb deep shit, de oude wu tang shit, cypress hill uiteraard, eek a mouse, de oude redman troep, ook de decks fx & 909 cd van richie hawtin doet het erg goed...
quote:Bach inderdaad goed te doen, ook redelijk zwaar is Wagner of Carl Orff, lekker is Rachmaninov, Ravel of voor heel licht Verdi of Vivaldi. En dan heerlijk staan mee dirigeren
Op dinsdag 19 februari 2002 12:58 schreef Uncle_Sam het volgende:
The Doors is inderdaad uitstekende muziek. Langzame gangsterrap a la Dre's "The Watcher" kan ik ook altijd wel waarderen. Maar de ultieme tripmuziek blijft voor mij Bach. Met name de Matthaus Passion is zeer imponerend, maar ook wel erg zwaar. Je moet er sterk voor in je schoenen staan (heb ik zelf ervaren), maar dit verschilt misschien van mens tot mens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |