Ah een voetbal fan. Wat een mooie vocabulaire hebben die mensen tochquote:
Jij extraheert dus op ingewikkelde termen, verwoord het voortaan dan in je onderschrift.. dan hou ik er wel rekening mee,quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:55 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ah een voetbal fan. Wat een mooie vocabulaire hebben die mensen toch
Kan ik al een paar dagen downloaden....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
EU STORE UPDATED!!
Demo's:
BladeStorm en Clive Barkers Jericho
Trailers:
graw2,
haze
snakeball
Wallpapers:
blast factor
flow.
NO PES2008 DEMO!!
TYFUS SONY KRIJG DE K****![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:55 schreef Kremers het volgende:
Hij doelt op de Clive Jericho demo, en niet op de PES2008 demo. Dat kan ook niet, want die bestaat niet.
Ja, die kunnen we iig. wel spelenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:45 schreef JDizzle het volgende:
Simpsons demo, kan eerlijk gezegd niet wachten. Wordt een topgame!
Ik vond GT altijd redelijk objectief maar de laatste tijd maken ze er wel ene potje van. De hele review staat vol van de positieve elementen... en toch geven ze het een 7.3... vb> er word gezegt dat het er echt geweldig uitziet, mooie graphics, originele stijl etc... en toch geven ze het maar een 7! Het verhaal, wat volgens mij heel erg origineell en diep is, op een mooie manier word verteld, krijgt ook maar een 7... Kom op zeg, er klopt daar gewoon iets niet IMOquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:24 schreef Athlon_2o0o het volgende:
En de Folklore videoreview van Gametrailers:
http://www.gametrailers.com/game/4861.html
Ja, het cijfer is te laag voor GT. Zeker vergeleken met bijvoorbeeld de MOH: Airborne-review, die totaal afgezeken wordt maar een 8 krijgt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:26 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Ik vond GT altijd redelijk objectief maar de laatste tijd maken ze er wel ene potje van. De hele review staat vol van de positieve elementen... en toch geven ze het een 7.3... vb> er word gezegt dat het er echt geweldig uitziet, mooie graphics, originele stijl etc... en toch geven ze het maar een 7! Het verhaal, wat volgens mij heel erg origineell en diep is, op een mooie manier word verteld, krijgt ook maar een 7... Kom op zeg, er klopt daar gewoon iets niet IMO
Maar goed, zijn allemaal mijn point of views en ik heb de game nog niet ervaren dus weet het ook allemaal niet
De history van de developper moet natuurlijk niets met het oordeel van de reviewers over de game beinvloeden. Zelfde Crap heb ik met Halo3... de history van de game heeft er geen reet mee te maken, Halo3 is gewoon een goeie game, maar zeker geen 98.... maar goed, laten we het maar niet over halo3 hebben. Als FFXIII of MGS4 straks niet de standaard halen die je verwacht bij zo'n game, dan moet de game gewoon afgebrand worden, ondanks dat deze games hele hoogstaande voorgangers hadden.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ja we hebben hier niet te maken met een hoogstaande dev zoals Capcom of een Square Enix natuurlijk. Het zijn de makers van de 1e klas wanproduct genaamd Genji: Days of the Blade. Dat het spel zo wisselvallig scoort is dan ook wel kenmerkend te noemen.
True. Alhoewel mijn reactie misschien wat kortzichtig was valt wel te concluderen dat Folklore nogal erg wisselvallig uit de bus komt. Ik bedoel als je een 5, een 6,6 en en vervolgens een 80 scoort lopen hun standpunten nogal uit een. En ja die 9.0 van IGN neem ik niet serieus, want die lopen wel vaker te strooien met hun cijfersquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:48 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
De history van de developper moet natuurlijk niets met het oordeel van de reviewers over de game beinvloeden. Zelfde Crap heb ik met Halo3... de history van de game heeft er geen reet mee te maken, Halo3 is gewoon een goeie game, maar zeker geen 98.... maar goed, laten we het maar niet over halo3 hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |