abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 oktober 2007 @ 16:10:09 #101
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_53670268
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_53673421
quote:
zou echt geweldig zijn! Kan ik hem toch nog eerder in huis haen dan ik dacht
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_53673466
http://www.gametrailers.com/player/25890.html

Interview over de game waar ik toch wel het meeste naar uitkijk: MGS4.

Het idee met dat hele flashback gedoe vind ik erg leuk klinken en denk dat het zeker goed gaat werken!!
pi_53673651
quote:
Lair scoort goed in de Famitsu

Factor 5's nieuwste game, Lair, kreeg in Amerika veel kritiek en ontving lage cijfers. Het grootste nadeel was de besturing van de draak. In Japan hebben ze daar kennelijk minder last van, want de game scoort alles behalve slecht in de nieuwste Famitsu.

Famitsu gaf de game twee negens, één acht en één zeven mee, waarmee Rise from Lair, zoals de game daar heet, uitkomt op 33/40. Hiermee is het, samen met Project Gotham Racing 4 (Xbox 360) de best scorende game deze maand in de Famitsu.

Lair zal hier later deze maand uitkomen, zodat wij eindelijk ook kunnen uittesten wie er gelijk heeft; de Amerikaanse pers of de Famitsu.
PSN id: NL_SToRM
pi_53673898
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 18:53 schreef SToRM81 het volgende:

[..]
Die jappers ook altijd, wat wij uitkotsen vinden zij weer geweldig.
PSN tag: Nick595 (Beter wist ik niet)
pi_53674218
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 18:53 schreef SToRM81 het volgende:

[..]
Ik denk dat ze daar een goed punt hebben: Jappaners staan daar veel meer open voor. Het gaat ze bij hun niet om het grafische geweld en realisme, maar echt om de gameplay. Dat je daar even aan moet wennen bij een game als Liar die alleen de Sixaxis gebruikt, daar kan ik helemaal mee inkomen.
pi_53674569
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 19:12 schreef KoosyNL het volgende:

[..]

Ik denk dat ze daar een goed punt hebben: Jappaners staan daar veel meer open voor. Het gaat ze bij hun niet om het grafische geweld en realisme, maar echt om de gameplay. Dat je daar even aan moet wennen bij een game als Liar die alleen de Sixaxis gebruikt, daar kan ik helemaal mee inkomen.
Famitsu heeft wel vaker van zulke vreemde scores (Nintendogs 40/40 ). En volgens mij viel de gameplay van de groundbattles ook sterk tegen + repititieve missies, dus dat 'ze zijn meer van gameplay' klopt ook niet helemaal. Gewoon laten liggen dus, Lair.
pi_53674806
Trouwens voor de PES liefhebbers, dit zag ik op het officiele forum gepost door Nyx:

Voor de PES fans die er aan denken om PES te kopen, is misschien het volgende wel iets interessant voor jullie:

Als je deze maand een abonnement neemt op OPM voor 1 jaar, krijg je gratis een PES2008 exemplaar. Een abo kost 69,95¤, dit is zowat de gemiddelde prijs van een PS3 spel, dus het overwegen waard.

Ik heb in augustus een abonnement genomen, toen kreeg je een exemplaar van GRAW2.
http://www.playstationmagazine.be/abonnementen.php
pi_53675683
Ja, maar mijn abbonement eindigt in November/December, dus moet nog eventjes wachten.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 20:45:41 #110
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_53676672
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 19:31 schreef Mindstate het volgende:
Trouwens voor de PES liefhebbers, dit zag ik op het officiele forum gepost door Nyx:

Voor de PES fans die er aan denken om PES te kopen, is misschien het volgende wel iets interessant voor jullie:

Als je deze maand een abonnement neemt op OPM voor 1 jaar, krijg je gratis een PES2008 exemplaar. Een abo kost 69,95¤, dit is zowat de gemiddelde prijs van een PS3 spel, dus het overwegen waard.

Ik heb in augustus een abonnement genomen, toen kreeg je een exemplaar van GRAW2.
http://www.playstationmagazine.be/abonnementen.php
Hou d'r wel rekening mee dat je PES dan waarschijnlijk niet met release datum hebt maar mss wat later opgestuurd krijgt

Verder kan ik de OPM van harte aanraden, lekker dik magazine met mijns inziens goede reviews.
pi_53677128
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 20:45 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Hou d'r wel rekening mee dat je PES dan waarschijnlijk niet met release datum hebt maar mss wat later opgestuurd krijgt

Verder kan ik de OPM van harte aanraden, lekker dik magazine met mijns inziens goede reviews.
Alleen zouden die demo's nog wel even voor de Ps3 mogen werken, omdat ik halverwege mijn abbonement ben overgestapt van 2 naar 3, zit ik nu opgeschept met allemaal demo's die niet meer afspelen.
pi_53679515
Uncharted: Drake’s Fortune (Update)
quote:
Yes, we will be creating a downloadable demo for the PSN. We don’t have a final date on when it will be up, but it will be before our release date.
quote:
Team ICO werkt aan sequel?

Team ICO, bekend van de cult-hits Ico en Shadow of the Colossus voor de PlayStation 2, werkt zeer waarschijnlijk aan een sequel voor de PlayStation 3. Dat blijkt uit een brief in de laatste Britse OPM waarin de redactie verwijst naar een interview met enkele hoge lieden bij Sony.

Quote:
We asked Sony boss Kaz Hirai what was going on with Team ICO a couple of months back. As he was pleading ignorance, one of the other execs present blurted out. "I'm pretty sure they're doing the sequel." Our fearless reporter immediately asked. "What, the sequel to ICO or Shadow of the Colossus?" Then the room filled with knockout gas...

Een van de mensen van Sony zei dus dat hij 'erg zeker was dat Team ICO werkt aan een sequel'. Toen de journalist van OPM vroeg of het een sequel op Ico of op Shadow of the Colossus was, viel er een doodse stilte in de kamer.

Het is dus even afwachten met wat Team ICO op de proppen komt, maar dat er iets aan zit te komen in dezelfde sferen als Ico en Shadow of the Colossus, is vrij aannemelijk.
Pleeeeeeeeeeeeeeeeeease let it be true
pi_53679943
http://uk.ps3.ign.com/articles/824/824614p1.html
Folklore 9.0 van IGN.

Edit: en de videoreview is er ook (maar de link werkt niet als ik deze op het forum zet).

[ Bericht 30% gewijzigd door Athlon_2o0o op 04-10-2007 02:04:45 ]
pi_53681197
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 22:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
http://uk.ps3.ign.com/articles/824/824614p1.html
Folklore 9.0 van IGN UK.

Edit: en de videoreview: http://media.video.ign.com/ev/av.html?dlURL=http://ps3movies.ign.com/ps3/video/article/824/824567/folklore_vidreview_100207_flvhighwide.flv&object_ID=826967
Nice! Kan eerlijk gezegd niet wachten op deze, demo was toppie.
pi_53685120
jaaa.... folklore! Wil ik ook zeker gaan spelen!
pi_53686194
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 22:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[knip]
Team ICO werkt aan sequel?
OH.MIJN.GOD! ...maar laat het dan wel aub een vervolg op ICO zijn.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 09:40:40 #117
126005 Tumble
Ik val en sta weer op
pi_53686409
hier alvast de store update voor de US store morgen ochtend vroeg
games:
Go! Sports Ski (2.99 US) - Go! Sports Ski is a visually stunning, skiing simulator that harnesses the
SIXAXIS controller.

Demos:
The Simpsons demo
Bladestorm: The Hundred Years’ War demo

Tutorials:
NBA 08 key control play calling tutorial video
Eye of Judgement tutorial video

Other video:
Uncharted: Drake’s Fortune BTS
Haze Dev interview
Tekkonkinkreet video
Surf’s Up BD trailer

let op deze content zal er dus vannacht om een uur of 1 pas opstaan!
Life never gets darker then midnight
pi_53686579
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 09:29 schreef NutKees het volgende:
[..]
OH.MIJN.GOD! ...maar laat het dan wel aub een vervolg op ICO zijn.
Reken gewoon op een nieuwe game. SotC heeft ook tot een paar maanden voor release ico2 geheten. Dus nu krijgen we maanden lang SotC2 en ico2 en uiteindelijk komt er gewoon een veel toffere nieuwe game

-

Heu. The simpsons demo. Kan iemand die even gaan spelen en vertellen hoe die is
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  donderdag 4 oktober 2007 @ 09:55:15 #119
152383 DeToXiC
Ik Heersch..!!!
pi_53686694
En krijgen we een PES demo in de Europese Store?
Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
  donderdag 4 oktober 2007 @ 10:03:59 #120
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_53686852
Vandaag misschien een PS3.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_53686930
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 10:03 schreef rakotto het volgende:
Vandaag misschien een PS3.
Succes
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_53688518
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 09:49 schreef disjfa het volgende:

Reken gewoon op een nieuwe game. SotC heeft ook tot een paar maanden voor release ico2 geheten. Dus nu krijgen we maanden lang SotC2 en ico2 en uiteindelijk komt er gewoon een veel toffere nieuwe game
Daar ben ik ook al blij mee. Weten we in ieder geval zeker dat ze niet ineens het rad omgooien en bijvoorbeeld random fps #9301 zijn aan het maken, maar dat het in de stijl/trend van ICO/SotC blijft.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 13:51:28 #123
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_53691852
edit.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 13:52:59 #124
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_53691882
EU STORE UPDATED!!
Demo's:
BladeStorm en Clive Barkers Jericho

Trailers:
graw2,
haze
snakeball

Wallpapers:
blast factor
flow.

NO PES2008 DEMO!!

TYFUS SONY KRIJG DE K****
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_53691895
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 13:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zie ik het goed, en is mijn bericht verwijderd? Fucking censuur op F@K! krijg de **
Zakk, je hebt in het WarHawk topic gepost

Neem een pilletje, drink een kopje thee, en doe eens rustig..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')