quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:30 schreef Juup© het volgende:
Dit is tenminste een topic met "normale" mensen, en niet met huilende trieste pubers.
Hier is het lachen
betekent dat ook dat je de volgende keer ook naar een meet komt?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik van u mag blijven lezen en posten in jullie topics?![]()
Euhmmmm, die kans is klein. Ik ben te oud en al getrouwdquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:44 schreef fraubitch het volgende:
[..]
betekent dat ook dat je de volgende keer ook naar een meet komt?![]()
tssssssquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:49 schreef Juup© het volgende:
Nee ik doe niet aan meetings, is niet mijn ding zeg maar.
maar als dat de criteria is om hier te mogen posten, dan, dan , dan....
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:30 schreef Juup© het volgende:
Dit is tenminste een topic met "normale" mensen, en niet met huilende trieste pubers.
Hier is het lachen
Wat? Normale mensen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:30 schreef Juup© het volgende:
Hier is het lachen
Oe!quote:
En niet mijn dekbedquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
Oe!![]()
En niet me slaap tshirt onderkwakken he
Sproeide Chris ook jou dekbed onder dan?quote:
De hele kamerquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:40 schreef purplerose het volgende:
[..]
Sproeide Chris ook jou dekbed onder dan?![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:00 schreef enter het volgende:
[..]
De hele kameren het was echt geen regen
![]()
omgquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:00 schreef enter het volgende:
[..]
De hele kameren het was echt geen regen
![]()
quote:
je hebt het goed te pakken bio.quote:
Hoj Tommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoi Fraubitch.
hoj piemelquote:
Beiden wisten ze exact waar ze heen gingen....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:53 schreef purplerose het volgende:
[..]
omgDus niet alleen chris was de weg kwijt maar ook zijn zaad
![]()
![]()
Ik ben nieuwsgierigquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:32 schreef pussydeluxe het volgende:
Volgens mij zijn alle foto's nog niet langs geweest. Die van Fraubitch en Enter bijvoorbeeld.
Huur een sportzaal afquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:17 schreef TheSorrow het volgende:
En ben benieuwd wie er volgende x allemaal zijn danWorden wel 5 huisjes vol zo
Ik ben al bezig met een "luxe" FOK!/LAN/Orgy/Drugspartyquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:17 schreef TheSorrow het volgende:
En ben benieuwd wie er volgende x allemaal zijn danWorden wel 5 huisjes vol zo
Ik denk dat je neit alsnog een PM hoef ts sturen he?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met een "luxe" FOK!/LAN/Orgy/Drugsparty.
Stay tuned..
Mensen met interesse kunnen mij een PM sturen.
lolquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:52 schreef TheSorrow het volgende:
Wist u dat... TheSorrow echt dacht dat er een jacuzzi zou zijn, en zelfs zn zwembroek bij had?
Ow dat is ook wel leuk!!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:14 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik ben al bezig met een "luxe" FOK!/LAN/Orgy/Drugsparty.
Met Anusch eensch isquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:35 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik denk dat je neit alsnog een PM hoef ts sturen he?
I'm in!![]()
Met Tom eensch isquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:05 schreef TheSorrow het volgende:
Van mij weet je al hoe relaxed ik het vond PDL, nuff said
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |