Jij niet spraakzaamquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:38 schreef fraubitch het volgende:
TVPik vond het LEUK
Enter is een schatje, BA is tofTS is lief
![]()
ah jongens ik heb het leuk gehad, ondanks dat ik de helft van de tijd niet zo spraakzaam was
Wil ik best doen, maar ik was er niet bij.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:58 schreef purplerose het volgende:
Iedereen moet zn "wist u dat" lijstjes maken en posten!
Ze rookt niet.quote:
Ik wist het!quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:16 schreef TheSorrow het volgende:
Wist u dat Chris verdomd hard een pakje vloei in mijn oog gegooid heeft waardoor mijn vrolijke stemming binnen 5 minuten was veranderd in creperen van de pijn op bed?
Ik was er niet bij maar weet wel zeker van nietquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Slimme meid.
Heeft zij de coke opgemaakt dan waar eerder in dit topic over gesproken werd?
Als hij zo ruft geloof ik dat best.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:24 schreef purplerose het volgende:
Wist u dat het ongezond is om met outsidr in de auto te zitten
Wazig, want de bier voorraad was niet opquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:21 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik was er niet bij maar weet wel zeker van niet![]()
Normale honden slapen om 3 uur 's nachts, deze bleef bezig met zn houtzaagfabriek uit te breidenquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:27 schreef purplerose het volgende:
TheSorrow knows![]()
misschien heb de hond wel een lijn opgelikt Juup
De hond zag er wel sloom uit jaquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:27 schreef purplerose het volgende:
TheSorrow knows![]()
misschien heb de hond wel een lijn opgelikt Juup
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:30 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Geloof mij maar, het meurt FUCKING ERG
Ziek als ik ben denk ik dat het hier niet om een kaartspel gaatquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:38 schreef pussydeluxe het volgende:
Wist je dat...
... Er bijna gekwartet werd, maar dat Enter niet wilde...![]()
Aardig gekquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:38 schreef pussydeluxe het volgende:
Wist je dat...
... Er bijna gekwartet werd, maar dat Enter niet wilde...![]()
Verklaar plopquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:46 schreef purplerose het volgende:
Wist u dat...
BA en outsidr een geniale expressie op hun gezicht hadden toen ze "plop" hoorde en erachter kwamen dat ik onder de dekens bezig was bij Chris![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |