Dan mag het nog niet hoor.Dus gooi Kim er maar in vanavondquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan is het geen exit want Kim is slechts een gastspeler.
Ik denk dat sommigen te veel eer aan Luc geven.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:05 schreef Copycat het volgende:
Toch wel typisch dat er een buitenstaander aan te pas moet komen om dit balletje (en het hoofd van Dennis) te laten rollen.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:45 schreef Ziet het volgende:
en jaap stookt het nog ff op door te zeggen dat er toch alleen positieve post de GK in mogen komen,
dus dat het ook vreemd is van de buren dat ze de zak hooi goedkeuren
(als het goedgekeurd is)
Hij wil laten zien dat hij er NIET bij zit als een zak hooi.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is er in Brian gevaren, wat een babbels heeft hij vandaag.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:46 schreef Kinga het volgende:
LOL Brian op zijn teentjes getrapt? Wat een baby!
Het mooiste is dat hij zegt dat hij er niet mee zit.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:47 schreef avonne het volgende:
Wat maakt Brian zich toch druk.
In feite is dit dezelfde vraag als men aan Kim heeft gevraagd, maar dat was op een veel agressievere manier.
Bij Palma durft hij dat niet.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het mooiste is dat hij zegt dat hij er niet mee zit.
En Amanda nu ook.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Opvallend dat Japio zich er ook mee moet bemoeien
Moet ook niet kunnen natuurlijk. Wees nou eerlijk...quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:49 schreef Ziet het volgende:
nu weer over de nena-brief, die ook niet gekeurd is vantevoren door achter
en net stond hij nog te pochen dat hij zoveel info van buiten had gekregenquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:49 schreef Ziet het volgende:
nu weer over de nena-brief, die ook niet gekeurd is vantevoren door achter
Schitterend.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:51 schreef beequeen het volgende:
Ze zijn bang dat Palma ook last heeft van het HOS virus![]()
whahaha, ik heb geen streams maar lig helemaal in een deuk.......quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:51 schreef beequeen het volgende:
Ze zijn bang dat Palma ook last heeft van het HOS virus![]()
Jaaaa, want personeel moet neutraal zijn. (volgens Amanda)quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:52 schreef Larisje het volgende:
Goh de 5 zijn nooit boos als Palma Lieke weer eens loopt te bashen en nu gebeurt het andersom en dan hoor je ze wel hoor.
quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:52 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Ik hoop dat je hier van geleerd hebt.
Palma: Ik heb hem geen zak hooi genoemd, dat was jij zelf.![]()
A: "Ja maar ik heb een relaaaasie met Brian."quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:52 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Ik hoop dat je hier van geleerd hebt.
Palma: Ik heb hem geen zak hooi genoemd, dat was jij zelf.![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:55 schreef beequeen het volgende:
José zegt dat het een initatief van VOL kwam en het dus een DGKfandag was, maar ze geloven het nog steeds niet.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:55 schreef beequeen het volgende:
José zegt dat het een initatief van VOL kwam en het dus een DGKfandag was, maar ze geloven het nog steeds niet.
José dimt niet en verdedigt zich goed.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:55 schreef itsme het volgende:
Hoe reageert Palma nu? Net zo fanatiek tegen een huub en een lieke of dimt ze wel tegen brian en soortgenoten?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:55 schreef itsme het volgende:
Hoe reageert Palma nu? Net zo fanatiek tegen een huub en een lieke of dimt ze wel tegen brian en soortgenoten?
Maar hij is wel teleurgesteld dat Palma het gedaan heeft, omdat ze zo'n goede band hebben.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:56 schreef Kinga het volgende:
Neeeeeeuh, het doet Brian helemaal niks.
Haar echte naam is Joséquote:
Verdedigt? normaal valt ze altijd aan. Tegen h en L iigquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
José dimt niet en verdedigt zich goed.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:57 schreef Meganog het volgende:
[..]
Maar hij is wel teleurgesteld dat Palma het gedaan heeft, omdat ze zo'n goede band hebben.
Ik zit hier met tranen in mijn ogen.
Ja neutraal of tegen Huub en Lieke, dan is het ook goed.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:53 schreef Meganog het volgende:
[..]
Jaaaa, want personeel moet neutraal zijn. (volgens Amanda)![]()
Net zo blind als hij zelf en zijn sletteke?quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:59 schreef Larisje het volgende:
En maar blijven volhouden dat deze actie hem niet heeft geraakt. Hoe blind denkt Brian dat we zijn??
BBoon van Vol, maakt veel gave filmpjes (dat is wat ik weet iig)quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
De naam BBoon valt van Vol maar daar mag niet over gesproken worden.
Iemand heeft daar dus contact mee, ik kon niet volgen met wie, iemand?
Nee, helaas.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:57 schreef Nomrc2 het volgende:
kan dat 19 jarige kut wijffie der bek ff houden
BBoon heeft ruzie gehad met Talp over de YouTube filmpjes. Op een bepaald moment waren die allemaal weggehaald. Nu plaatst BBoon onder verschillende namen de filmpjes.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
De naam BBoon valt van Vol maar daar mag niet over gesproken worden.
Iemand heeft daar dus contact mee, ik kon niet volgen met wie, iemand?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:58 schreef Nomrc2 het volgende:
brian vraagt of iemand eerlijk is ?
De grootste ophef wordt eigenlijk gemaakt door Brian. Hij blaast de zaak geweldig op door dit gesprek.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:00 schreef pullup het volgende:
Degene die de zak hooi heeft gegeven heeft waarschijnlijk dikke pret om de para die ze veroorzaakt heeft
Dat weet ik maar José zie tegen Amanda of Brian dat een van de 2 contact heeft met BBoon, vandaar.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
BBoon heeft ruzie gehad met Talp over de YouTube filmpjes. Op een bepaald moment waren die allemaal weggehaald. Nu plaatst BBoon onder verschillende namen de filmpjes.
Jaap geloof ik.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik maar José zie tegen Amanda of Brian had een van de 2 contact heeft met BBoon, vandaar.
kan me niet voorstellen.. BBoon is niet voor hunquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik maar José zie tegen Amanda of Brian had een van de 2 contact heeft met BBoon, vandaar.
Hoe kan dat dan, ze hebben al weken geen internet.quote:
Dat is nu eens een goede aktiequote:Op maandag 1 oktober 2007 15:04 schreef Nomrc2 het volgende:
zullen we een inzamelingsactie houden om aqmanda's stembanden te laten verwijderen
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan, ze hebben al weken geen internet.![]()
Yep, naar ZIJONLINE.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:08 schreef Larisje het volgende:
Hebben jullie al van de nieuwe bedreigingen van Natasia gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |