Getimed zeker, zodat 'ie alvast een heldenimago heeft bij zijn introductie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
Het is gewoon de schuld van dat b;ondje dat er iets mis ging
Ohhh en Keithis nog steeds grijs
![]()
![]()
mislukt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:48 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Getimed zeker, zodat 'ie alvast een heldenimago heeft bij zijn introductie.![]()
Ah ok dan schiet het niet op neequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:46 schreef mindgames het volgende:
[..]
Geen idee, hard doorgelopen. En er liepen inderdaad tientallen cameraploegen rond.
Het/de/een Neude. Bedankt voor de correctie.
Das al vroeg in de verkoop. Zal toch wel niet zo snel gaan of moet ik echt al binnenkort kaartjes halen?quote:Voicst + support
vrijdag 25 januari 2008 - Open 20:00 | Start 20:30
Normaal ¤ 11,00
Student RU/HAN ¤ 9,00
CJP ¤ 9,80
Die wil ik eigenlijk wel zien.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:58 schreef Toad het volgende:
Voor de liefhebbers van Joy Division:
Control van Anton Corbijn (over Ian Curtis + Joy Division)
O ja dat is na LC, kost me al genoeg aan treinkaartjesquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:04 schreef mindgames het volgende:
Zoals ik ook al in het Jack Peñate-topic gepost had, speelt hij op zondag 4 november in Tivoli (de Helling) in Utrecht! Kaartjes zijn maar 9 euro...

quote:The Fiery Furnaces
Nov 29
Paradiso, 11:00pm
Weteringschans 6-8
Amsterdam
Noord-Holland
1017 SG
Netherlands
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hier moet ik dus gewoon heen! Pittige tijd alleen wel. Dat gaat dus crashen op CS worden.
Op LIF zitten mannen die met vrouwenbroeken rondlopen en vrouwen die met trainingsbroeken de straat op gaan omdat dat "hip" is. Dus tja...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:30 schreef lienelien het volgende:
eh, ben ik verdwaald? is dit LIF?
The Fiery Furnaces zijn geniaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |