quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Daarom dus. Ik nam nog net wel aan dat je niet naar binnen bent gesneaked in je strapless jurk![]()
Maarruhhh, gewerkt als wat?
Ik heb nogal last van uh,... m'n maag en een beetje koorts en zit dus heel leuk de hele dag binnen en verveel me dus kaputquote:
Ja maar, ja maar...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:21 schreef Love Mae King het volgende:
stil, erg stil...
Ah, was jij diegene die mij lastig viel met een camera op het Neudequote:Op zondag 7 oktober 2007 16:29 schreef MaJo het volgende:
ik heb filmpjes gemaakt voor het Filmfestival óver het filmfestival op hun website
Heulegaar nietquote:
Watskebeurt?quote:En ziekenhuizen zijn heul niet indie
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:37 schreef SnowCockroach het volgende:
Wanneer komt dat nieuwe album van WAS eigenlijk uit? 'Radio Busy' toch?
Cool. Zo indie ben ik:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:14 schreef -skippybal- het volgende:
Kijk mij 's even indie zijn zeg![]()
[ afbeelding ]
Alleen klopt er volgens mij geen fuck van, maar ach.
Hier je Last FM username invoeren
Ah, heb hem nu toch binnen...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:13 schreef -skippybal- het volgende:
Whehe![]()
Dat is je dank voor dit soort onzinacties steunen
Zo indie ben ik:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:14 schreef -skippybal- het volgende:
Kijk mij 's even indie zijn zeg![]()
[ afbeelding ]
Ik ga gewoon niet betalen voor wat bestandjes van 160 kbps waar ze nog geen eens de moeite bij namen om cover plaatjes bij te doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:46 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ah, heb hem nu toch binnen...
En ja, je kan wel een beetje lopen schoppen natuurlijk (jaja, ik had de smiley gezien), heel makkelijk. Maar ik ben op zich wel geinteresseerd in dit soort initiatieven. Ben allesbehalve een fan van radiohead, heb het album dus besteld uit (beroeps)interesse, maar betaal er dan ook een redelijke prijs voor...
Uhmmmmm, als een neger in een rok met veren aan z'n enkel die z'n ietwat vreemd gevormde feestattribuut aan het strelen is met een kwastquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:49 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Zo indie ben ik:
[ afbeelding ]
Gewoon af en toe op hun website kijken, en misschien komt het als een schok voor jequote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
LMK, waarom weet zij meer dan jij?![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:57 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Gewoon af en toe op hun website kijken, en misschien komt het als een schok voor je, maar ze zijn nu met z'n 4en.
quote:CRYSTAL CASTLES
Datum: zondag 11 november 2007
Voorverkoop vanaf: zaterdag 13 oktober 2007
kleine zaal: 22.30 uur
zaal open: 22.00 uur
entree: 7,50 excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
Nette prijs. Maar met die minimale hoeveelheid aan nummers die ze hebben zou het wel weer kort zijn...quote:
Zou best kunnen ja, al liepen er meer cameraploegen rond. Waar ging het over?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:04 schreef mindgames het volgende:
[..]
Ah, was jij diegene die mij lastig viel met een camera op het de Neude.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:57 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Gewoon af en toe op hun website kijken, en misschien komt het als een schok voor je, maar ze zijn nu met z'n 4en.
Volgens mij stonden ze een paar weken geleden nog in Den Haag, dus ik vrees dat je ze helaas hebt gemist.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:51 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom komt Digitalism eigenlijk niet naar Nederland toe? België, Engeland, Italië, Duitsland en zelfs Luxemburg of all places maar geen Nederland![]()
!? Dat meen je niet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:07 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Volgens mij stonden ze een paar weken geleden nog in Den Haag, dus ik vrees dat je ze helaas hebt gemist.
Hmm, das even kut. Naja, dan maar wachten op het volgende festivalseizoen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:07 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Volgens mij stonden ze een paar weken geleden nog in Den Haag, dus ik vrees dat je ze helaas hebt gemist.
Geen idee, hard doorgelopenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou best kunnen ja, al liepen er meer cameraploegen rond. Waar ging het over?
Op Reading Festival speelde hij ook al mee, al ging er technisch wel iets mis.quote:
Het is gewoon de schuld van dat b;ondje dat er iets mis gingquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:34 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Op Reading Festival speelde hij ook al mee, al ging er technisch wel iets mis.En toen begon hij mee te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |