Uhm nee. Ik wil graag m'n Radiohead collectie up to date hebben, maar niet met mapje mp3' tjes nummertjequote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
0 pond zelfsmaar ja dan ga je later weer lopen miepen dat de cd te duur is, het is ook nooit goed
Air Traffic, tja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:36 schreef -skippybal- het volgende:
Nog best aardig dat Air Traffic live. Wel een beetje jammer dat ze nog geen eens een uur spelen![]()
En Lieke ook gezien![]()
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:17 schreef MaJo het volgende:
Ook hier even:
Prijs voor Justice is bekend, ¤16,- euro ex. 13 oktober begint de vvk. Optreden is op 24 november om 1 uur 's nachts in paradiso
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:26 schreef Grobbel het volgende:
Ach ja, slowchat. Welk deel van dit topic is er niet groot mee geworden...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:20 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Hee, de band van mijn huisgenoot in jouw Last fm top tracks!Ik herken de naam van de nu en dan eens voor hun binnenkomende post hier, had gedacht dat het complete pingelbagger zou zijn.
Die recensie van 3voor12 over Kaf en Koren doet anders vermoeden, toch maar eens hem minder afbitchen dat-ie zijn schimmelafwas laat slingeren en wat meer zijn muzikale kwaliteiten waarderen.
![]()
En ja, ik verveel me.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:48 schreef Lieke_K het volgende:
- ik zag Grobbel naar binnen sneaken terwijl ik nog praktisch op het trottoir van de Groenewoudseweg stond;![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |