quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:47 schreef lady-wrb het volgende:
ja maar qwea, het IS ook beter voor poek, maar poek is er nu niet meer, alleen die leegte, dat gemis en dat vreselijke verdriet.
ik zit hier gewoon met je mee te janken.
eerdaags maak ik ook die gang naar de dierenarts.
en ik kan het ook niet aan, hoewel ik echt weet dat het dan beter is.
veel sterkte qwea.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is echt zo ontzettend kut om daar te staan en te weten dat ze gewoon dood ligt te gaan terwijl je dr aait. Hoe ze je voor de allerlaatste keer aankijkt, toe mauwt en voor de allerlaatste keer kopjes geeft
Damn, waarom kon ze nog niet gewoon 2 jaar leven![]()
Meestal als ik over Poekie praat doe ik ook nogquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:48 schreef Cat22 het volgende:
Inderdaad.
Een paar collega's wisten dat mijn kat ziek was en niet lang meer te leven had. Toen hij overleden was heb ik het tegen één collega gezegd en haar gevraagd het stil te houden omdat ik er de eerste week niet over kon praten zonder. En tranen moeten eruit en mogen natuurlijk, maar op de werkplek vond ik het niet echt handig, zeg maar.
Na een weekje trok dat bij en met een paar maanden slijten de scherpe kantjes van die rauwe plek echt wel. Maar er blijven nog steeds momenten dat ik hem ontzettend mis. En zo zal het bij jou ook gaan.
Er is zo'n gezegde: 'je bent pas dood als niemand meer aan je denkt' of zoiets dergelijks. En dat vind ik wel een mooie gedachte. Dat hij toch nog doorleeft op die manier.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:35 schreef Litso het volgende:
Wat Lienekien en Ticootje zeggen is gelukkig heel erg waar. Het is gewoon even heel erg klote, maar binnenkort kan je weer gewoon met weemoed terugdenken aan Poekie, en je herinneren hoe leuk ze was
Heel veel sterkte Qwea
Sterkte!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is echt zo ontzettend kut om daar te staan en te weten dat ze gewoon dood ligt te gaan terwijl je dr aait. Hoe ze je voor de allerlaatste keer aankijkt, toe mauwt en voor de allerlaatste keer kopjes geeft
Damn, waarom kon ze nog niet gewoon 2 jaar leven![]()
Ten eerste is Poekie niet te vervangen, en ten tweede kan ik geen nieuwe kat halen aangezien ik een hond heb die poesjes niet leuk vindt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:44 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Sterkte!
(En ik zou gewoon een nieuwe poekie uit het asiel halen)
Nadat onze kat was doodgereden hadden we binnen een week twee hele lieve kittens uit het asiel (broer + zus, laatste uit het nest) En wij hebben drie honden die het niet zo op katten hebbenquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ten eerste is Poekie niet te vervangen, en ten tweede kan ik geen nieuwe kat halen aangezien ik een hond heb die poesjes niet leuk vindt.
Ik ken mijn hondquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:37 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nadat onze kat was doodgereden hadden we binnen een week twee hele lieve kittens uit het asiel (broer + zus, laatste uit het nest) En wij hebben drie honden die het niet zo op katten hebben
Na een paar weken lagen ze gewoon bij de honden in de mand te slapen.
Maarja dat is voor iedereen persoonlijk
Persoonlijk: Ik zou het mandje weggooien...quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:41 schreef lady-wrb het volgende:
hier is het nu ook gebeurd
maar ik moet er niet aan denken om (nu) een andere kat in huis te halen.
misschien ooit, maar nu voelt het gewoon niet goed.
ik weet nog niet wat ik met doerak's spullen ga doen.
de bak heb ik weggeborgen, de draagtas staat nog buiten.
haar mandje had ze nog maar een paar maanden, maar ik vind het eng om er ooit een andere kat in te hebben. ik denk dat ik die naar het asiel breng. doerak heeft er maar een paar weken ingelegen, daarna wou ze er niets meer van weten. nu ligt ze erin opgebaard
Ach gos! Die lieve oude Doerak!quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:41 schreef lady-wrb het volgende:
haar mandje had ze nog maar een paar maanden, maar ik vind het eng om er ooit een andere kat in te hebben. ik denk dat ik die naar het asiel breng. doerak heeft er maar een paar weken ingelegen, daarna wou ze er niets meer van weten. nu ligt ze erin opgebaard
quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:41 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb er in de sc meer over geschreven cat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sterkte lady-wrb. Uit je berichten begreep ik al dat ze het niet al te lang meer zou zijn, maar evengoed blijft het hard.
Het mandje zou ik niet meteen weggooien. Als je het moeilijk vindt om ernaar te kijken zou je het tijdelijk kunnen opbergen. Wie weet denk je over een poosje anders over de adoptie van een nieuwe kat. Of misschien komt er wel weer een FOK actie oid. Als je het weggeeft voor een goed doel, maakt het het vaak ook gemakkelijker.
Ga je Doerak een mooi grafje geven in je tuin?
Het lijkt altijd zo oneerlijk om onze poezels af te moeten geven. maar de andere kant: zouden jullie ze nooit gekend willen hebben? Hoeveel pijn het ook doet om afscheid te nemen, ik ben blij dat ze in mijn leven waren!
voor alle achterblijvers (posters en lurkers).
Het gaat wel. Ik mis dr ontzettend.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 02:43 schreef Mirre het volgende:
Hoe gaat het met je Qwea? Heb je al een mooie foto van Poekie aan de muur?
Dank je welquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Lees het nu pas![]()
Heel veel sterkte ermee Qwea. Afscheid nemen van je huisdier is nooit leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |