abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 21:41:10 #51
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_53730920
Arme Poek
Gecondoleerd, Qwea.
En je weet vast wel dat het nergens op slaat een schuldgevoel te hebben, jij hebt je best gedaan.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  † In Memoriam † vrijdag 5 oktober 2007 @ 21:47:40 #52
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53731111
ja maar qwea, het IS ook beter voor poek, maar poek is er nu niet meer, alleen die leegte, dat gemis en dat vreselijke verdriet.
ik zit hier gewoon met je mee te janken.

eerdaags maak ik ook die gang naar de dierenarts.
en ik kan het ook niet aan, hoewel ik echt weet dat het dan beter is.

veel sterkte qwea.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 21:49:51 #53
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53731180
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 21:47 schreef lady-wrb het volgende:
ja maar qwea, het IS ook beter voor poek, maar poek is er nu niet meer, alleen die leegte, dat gemis en dat vreselijke verdriet.
ik zit hier gewoon met je mee te janken.

eerdaags maak ik ook die gang naar de dierenarts.
en ik kan het ook niet aan, hoewel ik echt weet dat het dan beter is.

veel sterkte qwea.

Het is echt zo ontzettend kut om daar te staan en te weten dat ze gewoon dood ligt te gaan terwijl je dr aait. Hoe ze je voor de allerlaatste keer aankijkt, toe mauwt en voor de allerlaatste keer kopjes geeft

Damn, waarom kon ze nog niet gewoon 2 jaar leven
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_53731270
Arme Poekie
Sterkte Qwea, het is zo kut om afscheid te moeten nemen van je lieve kat
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 21:55:21 #55
124870 TonnyD.Sacrell
I can see into your Dreams!
pi_53731345
Sterkte met je verlies.
Sylar says; "...Hailing frequenties closed, sir."
  † In Memoriam † vrijdag 5 oktober 2007 @ 21:58:02 #56
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53731463
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 21:49 schreef Qwea het volgende:

[..]

Het is echt zo ontzettend kut om daar te staan en te weten dat ze gewoon dood ligt te gaan terwijl je dr aait. Hoe ze je voor de allerlaatste keer aankijkt, toe mauwt en voor de allerlaatste keer kopjes geeft

ja maar na die 2 jaar sta je er weer net zo bij.

3 jaar geleden zag mijn dierenarts er al geen heil meer in en wou hij meteen maar tot euthanasie overgaan. ik heb hem gesmeekt om toch nog iets te proberen en met een infuus en nieuwe medicijnen krabbelde ze toch weer op.
nu zijn we 3 jaar verder en weer sta ik in dezelfde schoenen en nu is er waarschijnlijk niks meer aan te doen.
ik ben dankbaar voor de 3 extra jaren die we gehad hebben en elke dag die we nu nog hebben is er één.
maar ik word gek van het idee dat ze er binnenkort niet meer zal zijn.
mijn doerakje die mijn halve leven bij me is....
  Moderator vrijdag 5 oktober 2007 @ 22:33:25 #57
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53732497
Het is altijd te vroeg om afscheid te nemen

Heel veel sterkte Qwea
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 23:44:33 #58
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_53734352
Tis zonde

Ze gaan allemaal een keer, maar toch...

Heel veel sterkte Qwea!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 01:24:12 #59
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53736174
Godsamme, ik had niet verwacht dat dit zo'n impact op me zou hebben Ik kan er gewoon niet van slapen
pi_53736256
-ongepaste reactie-

[ Bericht 96% gewijzigd door Litso op 06-10-2007 02:15:51 ]
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 09:36:25 #61
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53738559
Ik heb poes dr eten maar even naar de DA gebracht. En ze hebben een fonds daar voor de opvang katten die in hun "hotel" wonen.

Dus ik verkoop de bench en de kattenbak en de opbrengst daarvan gaat naar het fonds. Dat zou Poek vast leuk hebben gevonden.

Ik moest wel even slikken toen ik de praktijk binnenstapte en de tafel zag waarop ze Poekie heeft laten inslapen
  † In Memoriam † zaterdag 6 oktober 2007 @ 10:28:26 #62
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53738886
je bent een kei. je hebt het beste voor je dier gedaan.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 10:33:17 #63
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_53738927
Oh, wat verdrietig, Qwea.

Veel sterkte ermee.
The love you take is equal to the love you make.
pi_53760254
Och wat verdrietig. Ik was er al bang voor. Onze toen 18 jarige Kruimel had dat vorig jaar ook. Eerst een hersenbloeding en een week later toen ze weer wat okee was de tweede. Ik weet hoe je je moet voelen nu. Het is zo leeg zonder haar hé. Heel veel sterkte met het verlies van je Poekie.
pi_53760404

Ik hoopte (haast tegen beter weten in) dat Poek toch weer op zou krabbelen. Verder weet ik even niks te zeggen behalve: sterkte.

En het is niet gek dat je Poekie nog heel lang zult missen, zo niet altijd. Mijn kat is 2 jaar geleden overleden en ik denk nog elke dag aan hem en op momenten als deze mis ik hem extra.

Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 7 oktober 2007 @ 12:34:59 #66
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53760577
Het is idd erg leeg. Ik troost me een beetje met de gedachten dat het misschien maar beter is zo voor haar.

Ik ben druk alles aan het verkopen om vanuit Poekie's naam strax een donatie in het Jochem Fonds van onze dierenarts te doen.

Zou ze vast fijn hebben gevonden
pi_53760950
Qwea, wat een vervelend nieuws!

Ik wens je heel veel sterkte toe. Je kan echt zo vreselijk verdrietig zijn om het verlies van je maatje! Het is gewoon vreselijk kut!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 7 oktober 2007 @ 17:37:55 #68
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53769243
Thnx Tico.

Ik blijf mezelf maar inpraten dat het het beste was. Maar ik voel me gewoon zo ontzettend schuldig

Ik heb haar hier in de tuin begraven dus ze is iig weer thuis. Maar toch Ik mis dr gewoon.

2 foto's van besteld bij de hema voor aan de muur
pi_53783233
Wat goed dat je een donatie doet aan het fonds.
Ik heb ook een hele mooie foto van mijn kat op een mooi plekje op de kast staan.

En fijn zeg, dat weer 'thuis' is. Heb je altijd nog een plekje waar je naartoe kunt gaan. Maar het blijft ontzettend k*t de komende tijd.

Edit: niet schuldig proberen te voelen hoor! Poekie heeft een goed leven gehad en haar lichaam wilde niet meer, het was op. Je hebt voor haar het beste gedaan wat je op dat moment kon doen.
Poekie zou een leven binnen, terwijl ze niet goed kan lopen en springen, volgens mij helemaal niet zo fijn hebben gevonden. Ze klonk in ieder geval als een echte buitentijger.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_53783289
Het is stom om te zeggen, maar gelukkig is het maar tijdelijk zo moeilijk.

Ik had het bij het overlijden van onze kitten ook enorm zwaar. Ik voelde me ook flink schuldig omdat ik haar dood misschien had kunnen voorkomen.... Ik kon me echt niet voorstellen dat de pijn en het schuldgevoel minder zouden worden, maar gelukkig heelt de tijd een hoop wonden.

Gewoon toegeven aan je verdriet en de boosheid...
  maandag 8 oktober 2007 @ 09:04:58 #71
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_53783678
Ik vond de eerste paar dagen na het laten inslapen ook verschrikkelijk zwaar. Ik wist niet dat ik zo verdrietig kon zijn. Het was alsof het hele gebeuren toen nog als een grote schok in mijn lijf zat. Die beelden die je steeds weer afdraait, de pijn is dan nog zo rauw.

Gelukkig gaat dat voorbij. Het verdriet blijft, maar een stuk draaglijker.
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:35:26 #72
105263 Litso
Interlectueel.
pi_53785413
Wat Lienekien en Ticootje zeggen is gelukkig heel erg waar. Het is gewoon even heel erg klote, maar binnenkort kan je weer gewoon met weemoed terugdenken aan Poekie, en je herinneren hoe leuk ze was
Heel veel sterkte Qwea
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_53785727
Inderdaad.
Een paar collega's wisten dat mijn kat ziek was en niet lang meer te leven had. Toen hij overleden was heb ik het tegen één collega gezegd en haar gevraagd het stil te houden omdat ik er de eerste week niet over kon praten zonder . En tranen moeten eruit en mogen natuurlijk, maar op de werkplek vond ik het niet echt handig, zeg maar.

Na een weekje trok dat bij en met een paar maanden slijten de scherpe kantjes van die rauwe plek echt wel. Maar er blijven nog steeds momenten dat ik hem ontzettend mis. En zo zal het bij jou ook gaan.

Er is zo'n gezegde: 'je bent pas dood als niemand meer aan je denkt' of zoiets dergelijks. En dat vind ik wel een mooie gedachte. Dat hij toch nog doorleeft op die manier.
  maandag 8 oktober 2007 @ 11:35:27 #74
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53786795
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 10:48 schreef Cat22 het volgende:
Inderdaad.
Een paar collega's wisten dat mijn kat ziek was en niet lang meer te leven had. Toen hij overleden was heb ik het tegen één collega gezegd en haar gevraagd het stil te houden omdat ik er de eerste week niet over kon praten zonder . En tranen moeten eruit en mogen natuurlijk, maar op de werkplek vond ik het niet echt handig, zeg maar.

Na een weekje trok dat bij en met een paar maanden slijten de scherpe kantjes van die rauwe plek echt wel. Maar er blijven nog steeds momenten dat ik hem ontzettend mis. En zo zal het bij jou ook gaan.

Er is zo'n gezegde: 'je bent pas dood als niemand meer aan je denkt' of zoiets dergelijks. En dat vind ik wel een mooie gedachte. Dat hij toch nog doorleeft op die manier.
Meestal als ik over Poekie praat doe ik ook nog . En elke keer als ik door de tuin loop naar het hek, de schuur, de vuilniscontainer ect ect, dan kom ik langs het plekje waar ze ligt en dan bekruipt me toch een raar kloten gevoel .
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:48:19 #75
103012 Nies
Die hekse
pi_53788603
Aah, verdomme. Wat ontiegelijk kut om te lezen dat Poekie het na zo lang vechten toch niet gehaald heeft.
Je hebt voor haar gedaan wat je kon. Ze heeft een fantastisch leven bij je gehad. Dit was het laatste wat je voor haar hebt kunnen doen, ook al voel je je nu schuldig, het is de juiste beslissing geweest. Na een goed leven verdient ze ook een eerlijk afscheid.
Ik hoop dat je over een tijd met een glimlach en heel veel liefde aan haar terug kunt denken.
Heel veel sterkte!
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_53789408
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 10:35 schreef Litso het volgende:
Wat Lienekien en Ticootje zeggen is gelukkig heel erg waar. Het is gewoon even heel erg klote, maar binnenkort kan je weer gewoon met weemoed terugdenken aan Poekie, en je herinneren hoe leuk ze was
Heel veel sterkte Qwea

En je moet je echt niet schuldig voelen, je hebt juist goed voor haar gezorgd en gedaan wat je kon.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  maandag 8 oktober 2007 @ 13:44:57 #77
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_53789736
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 21:49 schreef Qwea het volgende:

[..]

Sterkte!

(En ik zou gewoon een nieuwe poekie uit het asiel halen)

[ Bericht 2% gewijzigd door Ps2K op 08-10-2007 14:01:26 ]
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:25:08 #78
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53790690
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 13:44 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Sterkte!

(En ik zou gewoon een nieuwe poekie uit het asiel halen)
Ten eerste is Poekie niet te vervangen, en ten tweede kan ik geen nieuwe kat halen aangezien ik een hond heb die poesjes niet leuk vindt.
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:37:08 #79
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_53790943
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ten eerste is Poekie niet te vervangen, en ten tweede kan ik geen nieuwe kat halen aangezien ik een hond heb die poesjes niet leuk vindt.
Nadat onze kat was doodgereden hadden we binnen een week twee hele lieve kittens uit het asiel (broer + zus, laatste uit het nest) En wij hebben drie honden die het niet zo op katten hebben
Na een paar weken lagen ze gewoon bij de honden in de mand te slapen.

Maarja dat is voor iedereen persoonlijk
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:44:07 #80
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53791138
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:37 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Nadat onze kat was doodgereden hadden we binnen een week twee hele lieve kittens uit het asiel (broer + zus, laatste uit het nest) En wij hebben drie honden die het niet zo op katten hebben
Na een paar weken lagen ze gewoon bij de honden in de mand te slapen.

Maarja dat is voor iedereen persoonlijk
Ik ken mijn hond . En ik wil ook niet hals overkop zomaar een nieuwe kat "ter vervanging van". Poek had ik vanaf mn 1ste levensjaar en ze is dus mn hele leven praktisch bij me geweest.

Maar goed iig bedankt voor alle steunbetuigingen
pi_53791166
Wij hebben onze kat ook niet "vervangen" hoor. Maar goed voor ons is het anders, wij hebben nog 3 katten lopen.
  † In Memoriam † maandag 8 oktober 2007 @ 15:41:21 #82
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53792486
hier is het nu ook gebeurd
maar ik moet er niet aan denken om (nu) een andere kat in huis te halen.
misschien ooit, maar nu voelt het gewoon niet goed.
ik weet nog niet wat ik met doerak's spullen ga doen.
de bak heb ik weggeborgen, de draagtas staat nog buiten.
haar mandje had ze nog maar een paar maanden, maar ik vind het eng om er ooit een andere kat in te hebben. ik denk dat ik die naar het asiel breng. doerak heeft er maar een paar weken ingelegen, daarna wou ze er niets meer van weten. nu ligt ze erin opgebaard
pi_53792561
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:41 schreef lady-wrb het volgende:
haar mandje had ze nog maar een paar maanden, maar ik vind het eng om er ooit een andere kat in te hebben. ik denk dat ik die naar het asiel breng. doerak heeft er maar een paar weken ingelegen, daarna wou ze er niets meer van weten. nu ligt ze erin opgebaard
Persoonlijk: Ik zou het mandje weggooien...

Jij ook sterkte!
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:04:25 #84
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53792961
Heel veel sterkte lady, ik weet helaas echt maar al te goed hoe het voelt
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:16:41 #85
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_53793260
quote:
Ach gos! Die lieve oude Doerak!

Voor jou ook heel veel sterkte.
  maandag 8 oktober 2007 @ 22:00:02 #86
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_53800580
Damn! Poekie ook al?
Ik lees dit topic nu pas.

Q, jij ook heel veel sterkte, ik weet hoe het voelt.
En zelfs na 2 jaar krijg ik nog traanoogjes als ik het er over heb, maar nu herrinner ik me vooral de leuke dingen die ik heb meegemaakt samen met mijn RIP-poezzies

En lwrb ook hier nog ff sterkte.

voor jullie allebei!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_53804741
Shit, ik lees dit nu pas
Poekie toch.... sterkte Qwea, je kende haar je hele leven dus al.
Je hebt je best gedaan met haar en alle kansen gegeven die ze nodig had.
pi_53806220
quote:
Sterkte lady-wrb. Uit je berichten begreep ik al dat ze het niet al te lang meer zou zijn, maar evengoed blijft het hard.

Het mandje zou ik niet meteen weggooien. Als je het moeilijk vindt om ernaar te kijken zou je het tijdelijk kunnen opbergen. Wie weet denk je over een poosje anders over de adoptie van een nieuwe kat. Of misschien komt er wel weer een FOK actie oid. Als je het weggeeft voor een goed doel, maakt het het vaak ook gemakkelijker.

Ga je Doerak een mooi grafje geven in je tuin?

Het lijkt altijd zo oneerlijk om onze poezels af te moeten geven. maar de andere kant: zouden jullie ze nooit gekend willen hebben? Hoeveel pijn het ook doet om afscheid te nemen, ik ben blij dat ze in mijn leven waren!

voor alle achterblijvers (posters en lurkers).
  † In Memoriam † dinsdag 9 oktober 2007 @ 08:49:07 #89
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53806595
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 08:05 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Sterkte lady-wrb. Uit je berichten begreep ik al dat ze het niet al te lang meer zou zijn, maar evengoed blijft het hard.

Het mandje zou ik niet meteen weggooien. Als je het moeilijk vindt om ernaar te kijken zou je het tijdelijk kunnen opbergen. Wie weet denk je over een poosje anders over de adoptie van een nieuwe kat. Of misschien komt er wel weer een FOK actie oid. Als je het weggeeft voor een goed doel, maakt het het vaak ook gemakkelijker.

Ga je Doerak een mooi grafje geven in je tuin?

Het lijkt altijd zo oneerlijk om onze poezels af te moeten geven. maar de andere kant: zouden jullie ze nooit gekend willen hebben? Hoeveel pijn het ook doet om afscheid te nemen, ik ben blij dat ze in mijn leven waren!

voor alle achterblijvers (posters en lurkers).
ik heb er in de sc meer over geschreven cat.
pi_53854858
Hoe gaat het met je Qwea? Heb je al een mooie foto van Poekie aan de muur?
  donderdag 11 oktober 2007 @ 07:01:54 #91
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53855169
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 02:43 schreef Mirre het volgende:
Hoe gaat het met je Qwea? Heb je al een mooie foto van Poekie aan de muur?
Het gaat wel. Ik mis dr ontzettend.

A.s Zaterdag kan ik de foto's afhalen bij de Hema

Lief dat je het vraagt
pi_53867621
Ik weet nog hoe kut ik me voelde toen we vorig jaar bijna een maand na elkaar bij ons thuis twee poezen in moesten laten slapen. Die waren ook 18 en ineens ziek. Knopie is nooit duidelijk geworden wat er mis was. De dierenarts gokte op een tumor in d'r koppie. Ze was zomaar ineens helemaal verlamd vanaf d'r nekkie en Kruimel had hetzelfde als jou Poekie heeft gehad. Eerst één hersenbloeding en week erna nog eentje. We hadden toen nog maar één poes over van de drie. Het werd zo vreselijk stil in huis. Pas na 'n jaar waren we zover om er weer een kleintje bij te nemen. Izzy is nu bijna een half jaar oud en een echte sodemieter. Vergeten zal ik Knopie en Kruimel nooit. Ik ben blij dat ik veel foto's van ze heb. Ik heb zelfs nog een paar filmpjes. Die zijn me nu erg dierbaar.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 18:33:13 #93
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_53868069
Bah . Altijd zo moeilijk. Poesjes worden niet zo oud als de mens, dus zul je altijd helaas de dood van je huisdiertje meemaken. Maar het blijft zo moeilijk . Iig veel sterkte gewenst, Qwea .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 11 oktober 2007 @ 18:53:48 #94
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53868501
Dank je wel Semtex

@Mirre ; Ik heb ook foto's van Poekie en filmpjes En ik heb bloemetjes op dr graf gelegd

Gelukkig weet ik dat ze een fijn leven heeft gehad. En stil is het hier gelukkig niet, ik heb een drukke goldenretriever rondlopen Maar ik mis Poekie wel ontzettend hoor. Elke keer als ik de koelkast lostrek is er geen Poekie die komt kijken of er wat te halen valt. En geen Poekie meer op de container, in de tuin, op de stoel, op de tuintafel, onder de BBQ of in de vensterbank
pi_53869323
Lees het nu pas

Heel veel sterkte ermee Qwea. Afscheid nemen van je huisdier is nooit leuk
  donderdag 11 oktober 2007 @ 20:10:49 #96
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53870210
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 19:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Lees het nu pas

Heel veel sterkte ermee Qwea. Afscheid nemen van je huisdier is nooit leuk
Dank je wel En nee,afscheid is keikut
pi_53910182
Ik lees nu pas dat poekie overleden is, ik wens je veel sterkte...haal maar mooie herinneringen aan haar op.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 18:44:52 #98
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53911078
I will, and I do

Gekke poekiepoes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')