Maar Cyberia! Jij bent er toch nog gewoon?quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Alleen jammer dat de voorbeeldfunctie is verdwenen...
Das waar natuurlijk. Royquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar Cyberia! Jij bent er toch nog gewoon?
heel best heb het helaas nog maar 11 uur totaal kunnen spelen dit weekend , maar het is wel een goed spelquote:Op zondag 30 september 2007 23:21 schreef wc-eend het volgende:
DJ: Hoe bevalt eternal sonata?
al die babes staan mij wel aan , erg sexy ogenquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een TT
Anyway mijn lieve CoD 4. Ik heb deze maand intens van je genoten en ik zal je een maand moeten missen
Serieus?quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat je nou een plaatje post uit het slechtste level uit die demo
In ieder geval niet voor de release, tenminste van de MP dan. De SP is een goede mogelijkheid en daar ben ik echt rete benieuwd naarquote:Op maandag 1 oktober 2007 01:16 schreef Niek. het volgende:
Zou er nog een demo komen? Had die beta maar geen live tot een paar dagen terug maar ben toen de hele beta vergeten te spelen....
Donderstraal toch op met de Gameplayquote:Voorverkoop Gameplay 07 is begonnen
De voorverkoop van Gameplay ’07 in begonnen bij Free Record Shop, Ticketbox en op www.gameplay.nl. De Gameplay is het grootste game-evenement van de Benelux en zal dit jaar op 23, 24 en 25 november in de Jaarbeurs Utrecht gehouden worden. Dagkaarten voor vrijdag, zaterdag of zondag kosten ¤15,00 en een weekendkaart voor zaterdag en zondag kost ¤24,50.
Groot verschil met vorig jaar is dat de Gameplay nu in de hallen 7 en 8 wordt gehouden. Dat is naast de hoofdingang en dus niet zo achteraf als vorig jaar. Daarnaast zullen de uitgevers en organisatie nog groter uitpakken. Zo bestaat de ijzersterke line-up onder andere uit games als Assassin’s Creed, Super Mario Galaxy, Crysis, Gears of War (PC), Call of Duty 4, Ratchet & Clank Future, Uncharted: Drake’s Fortune en Army of Two. Verder zijn er meer PC’s op de beursvloer, is er een marktplaats met games en hardware tegen mooie prijzen en worden natuurlijk de Game Awards bekend gemaakt.
Meer informatie vind je op de officiële website. InsideGamer zal groter dan vorig jaar aanwezig zijn en weer enkele acties organiseren. Daarover later meer.
Ho ho ho...wat dacht je van 9 november?quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:37 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik denk dat ik pas weer actief achter mn 360 ga zitten voor Guitar Hero 3 en Mass Effect!
ZO leuk vond ik CoD4 nou ook weer niet.. Leuke shooter, vast beter op de PC, vast ook wel aardige single player. Niks bijzonders verder.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ho ho ho...wat dacht je van 9 november?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |