abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53603262

100 expeditieleden in nieuwe Expeditie Robinson
Van de rust op het onbewoonde eiland Sribuat in Maleisië blijft weinig over als de kandidaten voor de nieuwe reeks van ‘Expeditie Robinson’ worden gedropt.

Het wordt druk op het Maleisische eiland Sribuat. Van de rust op dit onbewoonde eiland blijft weinig over als de kandidaten voor de nieuwe reeks van ‘Expeditie Robinson’ worden gedropt. Dat zijn er dit keer extra veel. Maar liefst honderd expeditieleden starten aan deze nieuwe uitdaging en moeten de honger, ongedierte en ondraaglijke hitte trotseren. Wie heeft de langste adem en wordt de ultieme Robinson? Vanaf zondag 30 september zijn presentatoren Ernst-Paul Hasselbach en Evi Hanssen bij RTL 5 te zien met een nieuwe reeks van het spraakmakende en spannende ‘Expeditie Robinson’.

Moederziel alleen wordt de eerste kandidaat van deze nieuwe expeditie achtergelaten op het onbewoonde eiland. Hij heeft geen idee wat de bedoeling is. Is er al een groep ergens anders bezig? Moet hij misschien een paar weken alleen zien te overleven? In zijn eentje ontdekt hij de twee grote stranden op het eiland, een mysterieuze arena en een brief met een opdracht. Het is aan hem om uit de expeditieleden die nog gaan komen vier kampverantwoordelijken te kiezen. Maar wat hij niet weet, is dat hij moet kiezen uit heel veel expeditieleden. Een boot met 99 mede-kandidaten is onderweg en dat gaat tot een enorme chaos leiden. De honderd kandidaten verspreiden zich meteen over twee stranden. Als het ene kamp de vlotten waarmee men op het eiland is gekomen inpikt, ontstaat direct het eerste conflict.

Dat de groep dit keer zoveel groter is, zorgt ervoor dat veel expeditieleden zoekende zijn. Ze weten zich geen raad met de situatie die zo heel veel anders is dan ze verwacht hadden en willen soms direct naar huis. Door middel van democratische bijeenkomsten proberen de kandidaten houvast te vinden en beslissingen te forceren waardoor hun verblijf duidelijker en makkelijker wordt. Met een groot gedeelte wordt er keihard gewerkt om de opdrachten te vervullen terwijl anderen er met de pet naar gooien en liggen te luieren op het strand. Dit roept grote frustraties op waardoor de gemoederen hoog oplopen.

In dertien afleveringen is te zien hoe deze expeditie en afvalrace gaat verlopen. Uiteindelijk kan maar één kandidaat de ultieme Robinson zijn. De winnaar van deze ‘Expeditie Robinson’ moet in elk geval beschikken over de meeste wilskracht, uithoudingsvermogen en collegialiteit.

Expeditie Robinson wordt zondags om 21.30 uitgezonden op RTL 5

[ Bericht 47% gewijzigd door Nesle op 30-09-2007 22:47:56 ]
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_53603286
Ik vind 't nu al weer helemaal geweldig
X
X
X
pi_53603314
Volgende week dikke ruzie met die hippie .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53603323
Wat een ontzettende loser is die Bruno.
Trouwens die ex-militair met dat petje is ook ene triesteling.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 30 september 2007 @ 22:44:17 #5
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_53603328
Ik ben benieuwd naar het Robinson Parlement
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zondag 30 september 2007 @ 22:44:29 #6
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_53603335
En ik haat Bruno
  zondag 30 september 2007 @ 22:44:53 #7
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_53603346
quote:
Op zondag 30 september 2007 22:44 schreef golfer het volgende:
Wat een ontzettende loser is die Bruno.
Trouwens die ex-militair met dat petje is ook ene triesteling.
Die gaat volgende week ook ruzie maken geloof ik. "Kom maar dan, kom maar,"
pi_53603360
quote:
Op zondag 30 september 2007 22:39 schreef DuchessX het volgende:
Zij is model?
Dan moet ik toch nog eens goed kijken want het is mij beslist niet opgevallen dat ze bijzonder mooi is. Laat staan gewoon mooi.
Er zijn natuurlijk diverse gradaties modellen, niet iedereen is een Doutzen Kroes.

Meer Iraida:
http://www.vpro.nl/progra(...)leveringen/30576341/
pi_53603367
I do it on my Highway:

HIER WORDT TEVEEL GEDISCUTEERD !!
pi_53603377
Er zijn 2 topics.

Sven is een held .
Bruno een domme wannabe fuhrer .
Walter valt wat minder op .
En Mathilde......schijnt ook een leider te zijn .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zondag 30 september 2007 @ 22:47:15 #11
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_53603431
De bouw van een keuken, lijkt me niet echt een gruwelijk onmogelijke taak. Helaas, Bruno lijkt niet begaafd te zijn met de gemiddelde lengte. Ordnung muss sein! Wat een driftkikker, mijn god, bij deze is Bruno omgedoopt tot Meneer 12cm.
Even stoken, en wat dreigementen uitslaken, en dan als een Bokito op en neer springen. Weet je, ik mag die Kimo nu al.

Sven heeft het beter gevonden, en zijn groepsgenoten ook, snoepen tijdens het eten zoeken, dat geeft ze een leuk voordeel. Ik begin het Sven te gunnen.

Meneer 12cm toont weer aan dat hij volledig incompetent is, goddank is de rest het met me eens, net als dat fruitig ogende meisje. Ik hartje dat meisje.

Mijn god, 12cm probeert de schuld af te schuiven op de locatie, en gooit het op een complet. Ze zitten er nog geen week. Ik geloof dat zelf Björn niet zo snel zo veel mensen tegen zich in het harnas had gejaagd, en zelfs Björn deed er langer over om in een psychose te glijden waarbij zijn waanideeën pas na vier afleveringen werden uitgesproken.

Volgende week is het in ieder geval weer heerlijk drama. Deze opzet zint me wel! Ik heb er zin in. Het seizoen is goed begonnen!
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_53603482
quote:
Op zondag 30 september 2007 22:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er zijn 2 topics.

Sven is een held .
Bruno een domme wannabe fuhrer .
Walter valt wat minder op .
En Mathilde......schijnt ook een leider te zijn .
Heb in mijn topic al gemeldt dat het dubbel is met deze, met het verzoek om hier verder te gaan.... mag dan wel "koken met Bruno" in de topic titel?
  zondag 30 september 2007 @ 22:48:58 #13
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_53603483
Moest wel lachen dat Bruno over dat strand aan het rennen was als een kip zonder kop.......sukkeltje!!!

Die andere 3 leiders zijn wel o.k.
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_53603486
ik vind het heerlijke tv
pi_53603515
tvp..heerlijk was ie!
pi_53603524
quote:
Op zondag 30 september 2007 22:48 schreef winterapfel het volgende:

[..]

Heb in mijn topic al gemeldt dat het dubbel is met deze, met het verzoek om hier verder te gaan.... mag dan wel "koken met Bruno" in de topic titel?
Ik kon zo snel geen titel bedenken dus ik vind het prima
pi_53603537
Weer genoten. Alle ingredienten zijn weer aanwezig voor leuke TV.
* Deelnemers die het kunnen.
* Deelnemers die denken dat ze het kunnen, maar het absoluut niet kunnen.
* Deelnemers die het niet mogen, maar wel denken alles te weten.
* Deelnemers die het er toch niet mee eens zijn, wat er ook besloten wordt.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_53603563
quote:
Op zondag 30 september 2007 22:45 schreef Toeps het volgende:

[..]

Er zijn natuurlijk diverse gradaties modellen, niet iedereen is een Doutzen Kroes.

Meer Iraida:
http://www.vpro.nl/progra(...)leveringen/30576341/
Uhm waar precies kan ik haar zien? Ben wel eens benieuwd naar hoe ze uitziet als model.
#geen
pi_53603619
quote:
Op zondag 30 september 2007 22:51 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Uhm waar precies kan ik haar zien? Ben wel eens benieuwd naar hoe ze uitziet als model.
http://www.iraida.nl/
daar
pi_53603636
Mmmh de nieuwe opzet heeft wel potentie moet ik zeggen....
Dat is eens wat anders...
pi_53603714
Vond deze aflevering maar meh, mij nog veel te veel mensen om echt voor iemand te zijn of een band te voelen.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zondag 30 september 2007 @ 22:57:32 #22
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_53603722
Vrig jaar viel het tegen, maar dit jaar zit ik weer op de zondag voor de buis!
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_53603833
Geweldig deze opzet

Interessant fenomeen ook dat mensen volledig over de zeik gaan als iemand *1* keer van mening wisselt omdat ie na overleg en onderzoek uitvindt dat een andere locatie toch beter is.

Echt van die gasten die geen fuck uitvoeren en bij elke poging tot gezag elk woord op een weegschaal leggen zodat ze bij het geringste zuchtje wind direct de arme leider met een knuppel kunnen bewerken.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 30 september 2007 @ 23:01:30 #24
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53603839
Ik hoop dat de oude tune wel weer terug komt.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_53603922
Sjonge citaat van Iraida op haar site:
"Verder ben ik gewoon THE NEXT BEST THING … Hou je ogen en oren open.. Want over een paar maanden kan je NIET meer om mij heen….."

Bahbah.
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')