Volgend jaar Regionalliga in Duitsland?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 02:34 schreef Labrador1974 het volgende:
was even niet prettig om zondag VVV-fan te zijn helaas.... maar dat gevoel zal ik wel vaker hebben dit seizoen.
Schilder weerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:24 schreef Nashje het volgende:
Jong Sparta - Jong Ajax 2-3; Lewis, De Jong en Schilder.
Opmerkelijk: Goossens viel geblesseerd uit!
Kunnen we die layout ook bij de opties terug zetten?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:13 schreef Nashje het volgende:
http://www.dapprestrijders.nl/ in een nieuw jasje btw.
De vorige vond ik ook iets strakker en wat meer hebben. Mail zequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:19 schreef Blight het volgende:
[..]
Kunnen we die layout ook bij de opties terug zetten?.
Thnxquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:25 schreef BonJovi het volgende:
http://xs119.xs.to/xs119/07380/heitinga.jpg
quote:Ten Cate na de 6-1 tegen VVV: 'De volgende wedstrijd moeten de bezoekers dubbel betalen voor hun kaartje.'
hahaquote:Wetzel: Je merkt op den duur toch dat er een aanmerkelijk kwaliteitsverschil is.. Als je mijn gehele ploeg bij elkaar neemt dan hebben ze minder eredivisiewedstrijden gespeeld dan Johnnie Heitinga in z'n eentje..
ach 't is voor een goed doel, en ik moet eerlijk zeggen dat het minder lelijk is als ik verwacht hadquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:27 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
De supporters van Dinamo zullen ook wel raar opkijken donderdag![]()
Hallo lul,quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:52 schreef EdgarDavids het volgende:
Hey mannen!
De groeten uit Amerika! Het is hier fantastisch!
Liefs,
Ed.
Het is voor een goed doel inderdaad, maar het ziet er niet uit. Dit is meer iets voor die club uit rotterdam.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:42 schreef sexymofo het volgende:
[..]
ach 't is voor een goed doel, en ik moet eerlijk zeggen dat het minder lelijk is als ik verwacht had
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:52 schreef EdgarDavids het volgende:
Hey mannen!
De groeten uit Amerika! Het is hier fantastisch!
Liefs,
Ed.
WHATquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:27 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Stylie hoor..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:27 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
WTF?quote:PSV wil opzet competitie veranderen
Als het aan PSV ligt gaat de eredivisie zoals we die nu kennen op de schop. De Eindhovenaren pleiten bij monde van technisch directeur Jan Reker voor meer topwedstrijden, meer spanning en meer inkomsten.
Belangrijkste maatregel die men bij de landskampioen voor ogen heeft is het terugbrengen van het aantal ploegen van achttien naar zestien. Deze spelen vervolgens allemaal 30 wedstrijden tegen elkaar, waarna de bovenste acht en de onderste acht gescheiden zullen worden.
De bovenste acht spelen vervolgens zeven duels, waarna de kampioen bekend zal zijn. Deze ploeg wordt tevens genomineerd om deel te nemen aan de Champions League, terwijl de overige 4-5 plaatsen goed zijn voor UEFA Cup-voetbal.
Van de ‘verliezerspoule’, bestaande uit de onderste acht ploegen uit de reguliere competitie, degradeert alleen de nummer laatst rechtstreeks naar de Jupiler League. De club die als vijftiende eindigt is veroordeeld tot het spelen van promotie/degradatieduels met de nummer twee van de eerste divisie. Overigens wil Reker wél dat het aantal punten dat wordt behaald in de reguliere competitie van 30 wedstrijden gewoon meegenomen wordt tijdens de play-offs.
”In de nacompetitie spelen de beste vier clubs vier thuiswedstrijden en drie uitwedstrijden. Elke club is straks verzekerd van achttien of negentien thuiswedstrijden per seizoen en 37 wedstrijden in totaal. Je kunt de prijzen van de seizoenkaarten dus iets verhogen. Daarnaast is het voor de televisie interessant. Een extra editie van Ajax-PSV levert meer op dan Excelsior-Feyenoord. Bovendien bied je meer kwaliteit,” vertelde de TD in het Brabants Dagblad.
PSV heeft de plannen inmiddels voorgelegd aan de KNVB en de verenigde eredivisieclubs (ECV). Volgens Reker moeten in het seizoen 2008-2009 de voorwaarden worden gecreëerd om een jaar later met de nieuwe opzet van start te kunnen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |