Ja tof!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:34 schreef M0NTANA het volgende:
Kan op zich wel een interessante situatie opleveren, die BBB’s loslaten op de plek waar al die Akon-fans samenkomen. Misschien nog wat rechts-extremistische protestactivisten uitnodigen en tenslotte nog wat Ajax-jongens, dan wordt het een gedenkwaardige dag!
Haha daarvoor word je er niet uitgekickt hoor, buiten het stadion heeft de UEFA niks mee te maken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja tof!
Meteen uitgesloten worden van de UEFA cup! Lijkt me ook heel erg leuk!
ME, en veel, en rammen op alles dat lastig doet.
?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha daarvoor word je er niet uitgekickt hoor, buiten het stadion heeft de UEFA niks mee te maken.
Prachtig was dat iddquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:42 schreef Damzkieee het volgende:
Om met de woorden van Been te spreken: "hij ademt nog".
Ik geloof dat hij vandaag inderdaad onderzocht wordt. Wanneer daar nieuws over is, is naturlijk een tweede.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vandaag zou er toch duidelijkheid over Luque komen?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:44 schreef Damzkieee het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tte_schopt_kont.html
Die wilde ik ook jullie niet onthouden. Wel wat oud
hahahaquote:Arena een week lang in ‘Stijlloos’ Roze
Tuesday, 2 October 2007
De blauwe supportersschare van Dinamo Zagreb zal donderdag denken dat ze in het stadion van de Italiaanse club Palermo zijn beland. De Arena is tot 7 oktober namelijk geheel roze uitgelicht. Roze en Europees voetbal? De vorige keer ging dat niet goed.
De roze Arena is onderdeel van Oktober Borstkankermaand. Een lovenswaardig initiatief waarmee aandacht wordt gevraagd voor het belang van vroege opsporing van borstkanker en de zoektocht naar manieren om borstkanker te voorkomen en te genezen.
Tuurlijk, staan we allemaal geheel achter. Maar we hopen wel van harte dat met kameleonachtige gedrag van de Arena na 7 oktober definitief wordt gebroken. Ik ben rood, ik ben wit, ik ben de Arena.
Ik zou gewoon maar helemaal thuis blijven als ik jou was, het is knetter uitverkocht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:14 schreef TornadoDK het volgende:
Hoe zit het met de kaartverkoop.
ALs ik donderdag toch nog kan gaan, kan ik dan gewoon een kaartje bij het stadion halen. of kan ik beter eerst langs de sigarenboer gaan??
De wedstrijd is al uitverkocht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:14 schreef TornadoDK het volgende:
Hoe zit het met de kaartverkoop.
ALs ik donderdag toch nog kan gaan, kan ik dan gewoon een kaartje bij het stadion halen. of kan ik beter eerst langs de sigarenboer gaan??
Maar hoeveel mensen zullen er daadwerkelijk zitten? 30.000?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zou gewoon maar helemaal thuis blijven als ik jou was, het is knetter uitverkocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |