Waarom is dat zo handig voor Firefox eigenlijk? Je moet dan steeds met je muis naar rechtsonder gaan om hem uit je tray te halen. Firefox kan ik hier gewoon met 1 knop openenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik gebruik FF met:
Minimize to tray![]()
Heb ik ook. Inmiddels 2.0.0.12. Iemand een oplossing?quote:Op maandag 4 februari 2008 14:34 schreef tim2308 het volgende:
Als ik veel filmpjes op sites als Youtube heb bekeken gaat mijn FF raar doen: de downloadindicator gaat gewoon verder, maar de player laat 1 seconde zien en dan stopt ie. Er is dan ook geen geluid. Als ik FF herstart is het probleem opgelost. Wie weet de oplossing? Firefox 2.0.0.11
Hij is vooral handig voor TB maar ik ben allergisch voor veel schermen in mijn taakbalk dus ik wil FF uit de weg hebben als ik met iets bezig ben maar wil dan wel de mogelijkheid hebben om verder te gaan waar ik gebleven ben.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 08:22 schreef Treveo het volgende:
[..]
Waarom is dat zo handig voor Firefox eigenlijk? Je moet dan steeds met je muis naar rechtsonder gaan om hem uit je tray te halen. Firefox kan ik hier gewoon met 1 knop openen
Oplossing: Alt+Shift+A en Alt+Shift+M gebruiken. Volgens mij is dat al in 2.0 gewijzigd om te voorkomen dat access keys van een pagina de access keys van Firefox zelf (bijv. Alt+B voor Bookmarks) blokkeren. Je kunt het natuurlijk wel weer zelf aanpassen via about:config (zie http://kb.mozillazine.org/Ui.key.contentAccess)quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:03 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb nu 2.0.0.12 net geinstalleerd, die kwam als nieuwe update. Nou doen de ALT-toetsen op bijvoorbeeld Fok het niet meer.
Alt-A en ALt-M enzo dus.
Enig idee wat de oplossing is?
Dankje, maar dat had ik al gedaan. Ik had shift-alt geprobeerd, maar dat werkte ook niet. Na een paar restarts van fx werkt het opeens weer wel. Vaag.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:25 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Oplossing: Alt+Shift+A en Alt+Shift+M gebruiken. Volgens mij is dat al in 2.0 gewijzigd om te voorkomen dat access keys van een pagina de access keys van Firefox zelf (bijv. Alt+B voor Bookmarks) blokkeren. Je kunt het natuurlijk wel weer zelf aanpassen via about:config (zie http://kb.mozillazine.org/Ui.key.contentAccess)
Ik denk aan het forum... maar ik gebruik de oude layout, dan heb ik geen last van met ABP aanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:59 schreef Thorical het volgende:
ABP Fucked het forum dus die heb ik hier moeten uitzetten om het forum normaal te kunnen lezen.
Ligt dat aan adblock plus of aan de opbouw van de Fok Forum schermen?
quote:AMSTERDAM - Een nieuwe versie van Firefox repareerde donderdag tien lekken in de webbrowser, maar enkele uren later dook een nieuwe, zeer ernstige kwetsbaarheid op.
De Nederlandse hacker Ronald van den Heetkamp ontdekte dat het voor kwaadwillenden mogelijk is om de inhoud van de map te bekijken waarin de browser is geïnstalleerd. Zo kan een aanvaller de lokatie achterhalen waar de instellingen van de gebruiker zijn opgeslagen, legt Van den Heetkamp uit.
Firefox heeft vaker te kampen gehad met dergelijke lekken, maar tot dusverre kwamen die alleen voor als gebruikers extensies hadden geïnstalleerd, kleine plugins die extra functionaliteit aan de browser toevoegen. Bij het nieuwe lek is dat niet nodig.
Nieuwe versie
Mozilla, de organisatie achter Firefox, heeft nog niet gereageerd op het nieuwe lek. Alom wordt echter aangenomen dat de ontwikkelaars van de browser snel met een nieuwe versie zullen komen.
Add-on FEBE installerenquote:Op maandag 11 februari 2008 19:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Uuh ik heb FF3 Beta nu sinds 3 weken draaien ofzo, nooit problemen gehad, niks naka nada
Net herstart van laptop gedaan en me FF liep meteen vast, weer herstart moeten doen, daarna waren al me instellingen weg, me snelkoppelingen, wachtwoorden, addons en noem het maar op
Kan ik dit ergens herstellen of terughalen?
Dan moet je eerder in de instellingen van windows wezen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:02 schreef UrbanExplorer het volgende:
Omdat de w-toets niet functioneert, wil ik de sneltoets CRTL + W aanpassen.
Echter, in about:config kan ik niks over sneltoetsen vinden?
Lijkt me dat dat over 2.0.0.12 gaat.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://www.nu.nl/news/143(...)_lek_in_Firefox.html misschien hier iets mee te maken?
[..]
Het is een laptop, dus een nieuw toetsenbord laat zich moeilijk kopen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan moet je eerder in de instellingen van windows wezen.
Of gewoon een nieuw toetsenbord kopen
http://extensionroom.mozdev.org/more-info/keyconfigquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:40 schreef UrbanExplorer het volgende:
[..]
Het is een laptop, dus een nieuw toetsenbord laat zich moeilijk kopen.
Maar begrijp ik hieruit dat de tabsluitfunctie CRTL + W zich niet laat aanpassen?
geen idee, ik draai 2.0.0.12quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
3.03b update net binnen gehad maar wat is er anders aan?
Dat weet ik niet, maar ctrl-W is gewoon een windows-brede sneltoets. Werkt ook om verkenner vensters te sluiten enzo.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:40 schreef UrbanExplorer het volgende:
[..]
Het is een laptop, dus een nieuw toetsenbord laat zich moeilijk kopen.
Maar begrijp ik hieruit dat de tabsluitfunctie CRTL + W zich niet laat aanpassen?
Ik herhaal:quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ctrl-W is gewoon een windows-brede sneltoets. Werkt ook om verkenner vensters te sluiten enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |