Staan ui.key.chromeAccess op 5 en ui.key.contentAccess op 4?quote:Op maandag 3 maart 2008 12:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wellicht een domme vraag, maar zowel Google als de zoekfunctie van het forum geven me geen afdoende antwoord.
Ik heb op de bekende manier mijn accesskeys op Alt staan, zodat ik toetsencombinaties als Alt-S kan gebruiken. Alt-1 geeft me de eerste pagina van het topic, Alt-2 de tweede, etc. In Firefox onder Linux geeft Alt-1 me echter niet alleen de eerste pagina van het topic, maar wordt ook de eerste tab van de browser geactiveerd. Ik kom er niet achter hoe ik het selecteren van tabs via de Alt-nummer-combi kan uitzetten. In about:config zie ik geen opties om dit te veranderen.
Nope, chrome staat op 5, content op 4.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Staan ui.key.chromeAccess op 5 en ui.key.contentAccess op 4?
Waarschijnlijk heb je ze allebei op 4 (of anders op 5) staan.
Kan je niet in de statistieken IP's excluden? Dat kan je meestal wel regelen.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:31 schreef mcDavid het volgende:
Hmm dan zou het gewoon moeten werken. Vaagheid.
Weet iemand trouwens een manier/extensie om een bepaalde bladwijzer in een externe applicatie te openen?
Ik wil namelijk wat objectieve statistieken over browsergebruik bijhouden op me site, maar dat gaat lastig als 50% van de hits van mij zijnDus mijn plan was die site alleen nog met opera te bekijken, aangezien opera tot nu toe steeds 0,01% had ofzo. Ofwel bij benadering 0.
denk het niet, stats worden bijgehouden door een webhost voor n00bsquote:Op maandag 3 maart 2008 17:44 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Kan je niet in de statistieken IP's excluden? Dat kan je meestal wel regelen.
Mmm, niet genoeg zelfbeheersing?quote:Op zondag 9 maart 2008 16:20 schreef straat_rat het volgende:
TVP'tje voor deze threaden tip:
Leechblock![]()
Blokkeert op door jou aangegeven tijden, door jou geselecteerde websites.
Voor mij erg handig als ik niet door FOK! enz. moet worden afgeleid maar gewoon aan het werk moet.
dan zet je die toch weer aan en fok je verder?quote:Op zondag 9 maart 2008 16:20 schreef straat_rat het volgende:
TVP'tje voor deze threaden tip:
Leechblock![]()
Blokkeert op door jou aangegeven tijden, door jou geselecteerde websites.
Voor mij erg handig als ik niet door FOK! enz. moet worden afgeleid maar gewoon aan het werk moet.
dat zou ik doenquote:Op zondag 9 maart 2008 19:50 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
dan zet je die toch weer aan en fok je verder?
Ja, werkt prima hier. check hier maar hoe het het moet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:16 schreef Badabingea het volgende:
Mensen al Hotmail accounts op de Thunderbird werkend gekregen?
Als je geheugengebruik wilt beperken kun je het best zo min mogelijk add-ons gebruikenquote:Op zondag 9 maart 2008 19:55 schreef DennisMoore het volgende:
Begin me steeds meer te ergeren aan 't geheugen- en CPU-gebruik van FF.
Heb al zitten experimenteren met addons en met about:config, maar het heeft geen effect.
Niet echt inderdaad.quote:
Mja, ik krijg het dus niet voor elkaar... heb maar een paar addons, heb ze een voor een uitgeschakeld etc.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:00 schreef mcDavid het volgende:
Als je geheugengebruik wilt beperken kun je het best zo min mogelijk add-ons gebruiken
en Google zoeken naar 'speed up firefox' geeft een hoop tips!
Maar op zich vind ik het geheugengebruik van firefox behoorlijk meevallen in vergelijking met andere vergelijkbare browsers.
300 MB wtf? Gebruik je Firefox Preloader ofzo?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, ik krijg het dus niet voor elkaar... heb maar een paar addons, heb ze een voor een uitgeschakeld etc.
FF groeit bij mij langzaam richting de 300MB... en dan restart ik 'm maar weer.
Nope, alleen CustomizeGoogle en een niet nader te noemen Content ehm... nouja.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:06 schreef Treveo het volgende:
300 MB wtf? Gebruik je Firefox Preloader ofzo?
Hier 93,5MB voor Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; nl; rv:1.8.1.12) Gecko/20080201 Firefox/2.0.0.12, en 37MB voor Thunderbird Versie 2.0.0.12 (20080213).quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:42 schreef PiRANiA het volgende:
hier ook 300MB @ 2.0.0.12
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |