Ik kan het ook, zie topic in ONZquote:Op zondag 30 september 2007 19:43 schreef Beelzebub85 het volgende:
Stiekem wil je dat je het ook kunt.
GRUMBL GRUMBLquote:Op zondag 30 september 2007 19:59 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg was jij niet die pokeraar?
Allright... Raymond to throw first. Game on!quote:Op zondag 30 september 2007 20:07 schreef Rorata het volgende:
ALL IN!
idd, en mensen die geirriteerd doen wanneer je zegt dat poker een kansspel isquote:Op zondag 30 september 2007 19:46 schreef steeg het volgende:
theorieën over een spel wat door 80% als kansspel wordt gespeeld tenzij de inzet hoger is wat niemand kan betalen. ik HAAT POKER!!!!lcmkrnvhgft
Ik ben een kansloze gokkerquote:Op zondag 30 september 2007 22:35 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
idd, en mensen die geirriteerd doen wanneer je zegt dat poker een kansspel is
Je mag van mij best een kansloze gokker zijn, maar kom er voor uit.
Jammer hé, verlies draaien.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:43 schreef Sigmund666 het volgende:
Poker is stiekem gewoon kut en saai. Je kunt nog beter blackjack spelen dan poker. Poker is voor boeren en paupers.
trieste van deze lui is dat ze vorig jaar nog over WoW of Runeschaap zaten te kletsen: "zo en zo ga je level omhoog" jank jank lolzquote:Op zondag 30 september 2007 19:35 schreef De_Ananas het volgende:
Moest ik vrijdag op de bus wachten in Tilburg, stonden er 2 van die nerds daar.
Nerd1: ''Ja man gisteren cashgame gedaan''
Nerd2: ''Ja bij cashgame moet je heads up blabla doen man joa''
Nerd1: ''Ja maar op de river etc blabal nerdtaaloverpokerblablal''
Nerd2: ''En dan zijn er van die jongens die in dat chatwindow zitten te whinen. Ik vind echt dat je je daarmee voor schut zet zeg!''
Nerd1: ''Ja daarmee geef je aan kansloos te zijn''
En dat een half uur lang!!!!
Klacht: Zie TT
I like fish. Wanna join my fishlist?quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:08 schreef TheVotary het volgende:
vieze vissen
Doen!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:54 schreef Zwansen het volgende:
Kan wel een filmpje van TS opzoeken waarin ie een kwartier wordt geinterviewd over poker.
Gister in de bus in Eindhoven:quote:Op zondag 30 september 2007 19:35 schreef De_Ananas het volgende:
Moest ik vrijdag op de bus wachten in Tilburg, stonden er 2 van die nerds daar.
Nerd1: ''Ja man gisteren cashgame gedaan''
Nerd2: ''Ja bij cashgame moet je heads up blabla doen man joa''
Nerd1: ''Ja maar op de river etc blabal nerdtaaloverpokerblablal''
Nerd2: ''En dan zijn er van die jongens die in dat chatwindow zitten te whinen. Ik vind echt dat je je daarmee voor schut zet zeg!''
Nerd1: ''Ja daarmee geef je aan kansloos te zijn''
En dat een half uur lang!!!!
Klacht: Zie TT
Tibia.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:07 schreef shakaboem het volgende:
Het is beter dan het hebben van vrienden die blijkbaar alleen over Tibia (:r) kunnen praten...
Maar ik speel het nooit/vind het niet leukquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:54 schreef Zwansen het volgende:
Kan wel een filmpje van TS opzoeken waarin ie een kwartier wordt geinterviewd over poker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |