abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55061197
Okee. Zou wel heel leuk zijn. OJC 1 zit er ook nog in toch?

Achilles Veen staat in 1C wel aardig, heeft ook wel wat spelers van naam zoals Ramon van Haaren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 12 december 2007 @ 00:02:40 #177
7889 tong80
Spleenheup
pi_55206822
We staan laatste maar we komen terug

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_55206871
quote:
Op woensdag 12 december 2007 00:02 schreef tong80 het volgende:

Maak je zin af tong: we komen terug in de eerste klasse.
  Trouwste user 2022 woensdag 12 december 2007 @ 12:08:30 #179
7889 tong80
Spleenheup
pi_55213586
quote:
Op woensdag 12 december 2007 00:04 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Maak je zin af tong: we komen terug in de eerste klasse.
Ooit, maar niet volgend seizoen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_55221387
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:08 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ooit, maar niet volgend seizoen.

Ik hoop het voor je en voor alle andere NIVO'ers, maar ik vrees het ergste.
pi_55221726
NIVO gaat eruit vliegen, jammer maar helaas.

OJC 1 zit er ook nog in ja. Spelen de volgende ronde uit bij Theole, fysieke ploeg op kunstgras.
pi_55222443
Oh, Theole. Gaaf! Met held Walter van Ommeren in de spits! Maak de borst maar nat voor Wally.
www.thuisuiteten.nl
pi_55223805
Nee toch zeker . Is dat dit lange dweil voorin?
pi_55226111
Nee, heel erg lang is ie niet. Maar dit seizoen al regelmatig vier of vijf keer scorend in competitieduels.
www.thuisuiteten.nl
pi_55292709
De Zwerver - GPC Vlissingen 0-1 .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 december 2007 @ 20:21:46 #186
7889 tong80
Spleenheup
pi_55298082
quote:
Op woensdag 12 december 2007 00:02 schreef tong80 het volgende:

2-1 gewonnen bij de nummer 3 uit.

Ik zei het toch ?

pi_55298389
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 20:21 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik zei het toch ?

Schijnt bij de bookmakers enorm veel gegokt te zijn op die uitslag.
pi_55315143
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 20:21 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik zei het toch ?

Hoek was nummer vier. Maar desondanks een goede prestatie.
www.thuisuiteten.nl
pi_55315303
Proficiat tong.

OJC won zojuist met 1-0 van Gemert .

Nu m'n tenen weer wat op temperatuur zien te krijgen. Ze zijn gvd bevroren .
pi_55317154
quote:
Op zondag 16 december 2007 16:43 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hoek was nummer vier. Maar desondanks een goede prestatie.
Mwoah. Ondanks de driepunter tegen Kloetinge loopt het daar gewoon niet. Leushuis krijgt de boel niet op de rails. Op Hside roepen ze al om zijn hoofd, hoewel ik vermoed dat daar een stel pubertjes van 14 posten...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_55342842
Toch is het op dit moment niet uitgesloten dat Leushuis komend seizoen geen trainer van Hoek meer is, ondanks dat ze graag met hem verder willen.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 maandag 17 december 2007 @ 19:36:59 #192
7889 tong80
Spleenheup
pi_55343393
quote:
Op maandag 17 december 2007 19:13 schreef methodmich het volgende:
Toch is het op dit moment niet uitgesloten dat Leushuis komend seizoen geen trainer van Hoek meer is
Wat een kutzin

pi_55389849
OJC houdt twee door JVC Cuijk gewilde spelers:

http://www.zondaghoofdklasse.nl/nieuws.php?id=764

Wel een fikse blessure voor Meeuwsen zeg!
www.thuisuiteten.nl
pi_55390490
Dat nieuws hebben ze van mij gejat .

Hier het origineel, van ojcrosmalen.nl:
quote:
Wesley Meeuwsen dit jaar niet meer actief
Spits en doelman blijven bij OJC Rosmalen
Rosmalen, 18 December 2007

In de bekerwedstrijd tegen DBS van 25 november jl. viel Wesley Meeuwsen na een klein half uur geblesseerd uit. Na een prachtig doelpunt verstapte de OJC-spits zich direct bij de aftrap en moest hij met veel pijn naar de kant. Na een MRI-scan te hebben ondergaan en twee weken in spanning te hebben gezeten, kwam gisteren de uitslag als een donderslag aan.

De binnenmeniscus van de rechterknie bleek te zijn ingescheurd en de kruisband zelfs afgescheurd. De conclusie was hard: eerst volgt een meniscusoperatie en later moet ook de kruisband operatief hersteld worden. Hierdoor is Wesley 6 tot 9 maanden uit de roulatie en zijn seizoen dus helaas voorbij.

Gelukkig hebben we ook goed nieuws te melden over de 21-jarige Bosschenaar. Hij heeft de webredactie, ondanks een prima aanbieding van mede-hoofdklasser JVC Cuijk, namelijk laten weten ook volgend seizoen bij OJC te blijven spelen. Doelman Bart Tinus stond eveneens in de belangstelling van de Cuijkenaren, maar sloeg het aanbod ook af.
  Trouwste user 2022 woensdag 19 december 2007 @ 20:51:54 #195
7889 tong80
Spleenheup
pi_55398633
Ik las het in het BD, slecht nieuws voor jullie.

pi_55529871
Donderdag het jaarlijkse ASWH zaalvoetbaltoernooi. Deelname van ASWH, Barendrecht, Groote Lindt, Heerjansdam, Papendrecht, Rijsoord, RVVH en VVGZ.

Voorlopige selectie: Raymon Kuipers (doel), Damiën Vereecken, Danny Versluis, Danny Slingerland, Stefan van Dam, Sjoerd van der Waal en Rory van der Weijden.

De beste drie zaalvoetballers doen om uiteenlopende redenen dus niet mee.

Nog andere clubs die in de zaal gaan ballen?
www.thuisuiteten.nl
pi_55536792
Hier gaat het Den Bosch 800-toernooi, voor alle clubs uit Den Bosch en omstreken dus, helaas niet door.

RKJVV (het Bossche tuigclubje dat inmiddels is opgeklommen naar de 2e klasse) denkt dat het toernooi van hen is. Ze spelen alsof het om de Champions League gaat, met alles wat daarbij hoort (intimidatie, schoppen, enz). Helemaal niet nodig, want ze hebben sowieso een prima zaalvoetbalploeg met o.a. Johan Marcé van FCK De Hommel. Ze laten daarnaast ook jaar op jaar John de Bever meedoen - terwijl die volgens mij alleen steunend lid is, voor 5 euro per jaar - en dat alles waren de overige clubs beu.

Er is daarom na overleg een sabbatical year ingelast, om de draad volgend jaar hopelijk weer op te pakken. Heel jammer, want ik was de afgelopen jaren steeds heel wat avonden aanwezig en OJC had wederom een erg goede zaalvoetbalploeg op de been kunnen brengen!

De laatste twee finales gingen beide tussen RKJVV en OJC, zie deze (2006) en vooral dit verslag (2005).
  Trouwste user 2022 dinsdag 25 december 2007 @ 20:04:33 #198
7889 tong80
Spleenheup
pi_55537092
Zonde maar die tuig clubs hebben jullie altijd al gehad. Remember Bosche Boys

pi_55547755
Dat is zeker jammer Yeahinho. Kan me dat verslag van vorig jaar volgens mij nog wel herinneren, toen hadden we het nog over Pieter Schrassert Bert daarna geloof ik. Kan ook zijn dat die al van 2005 was.
www.thuisuiteten.nl
pi_55549563
Pieter is onze beste zaalvoetballer. Amper 1 meter 60, maar supertechnisch. Hij speelt inmiddels ook bij FCK De Hommel, samen met Wesley Meeuwsen. Nouja, Pieter zit hele wedstrijden op de bank en Wesley is inmiddels de rest van het seizoen uitgeschakeld (maar pakte wél aardig wat minuten mee).

In de zaalcompetitie waar mijn team in speelt (Berlicum) hadden ze vorig jaar een team met o.a. die twee en verder allemaal OJC 1 en oud FCDB-spelers. Die werden dus kampioen (duh) door van iedereen dik te winnen. Echt prachtig zaalvoetbal om te zien, maar niet om tegen te spelen als je OJC 9-niveau gewend bent...

Graag wil ik tot slot even van de mogelijkheid gebruik maken om te melden dat Wesley bij ons team zijn zaalcarrière is gestart (wij hebben em gescout bij de A1 destijds ) en dat ons team vorig jaar van hun ploegje won, met puur verdedigend/counterend spel (8-7), in de 'kampioenswedstrijd' . De bloemen konden toen een weekje de kast in .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')