Ooit, maar niet volgend seizoen.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:04 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Maak je zin af tong: we komen terug in de eerste klasse.
quote:
Schijnt bij de bookmakers enorm veel gegokt te zijn op die uitslag.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]2-1 gewonnen bij de nummer 3 uit.
Ik zei het toch ?
Hoek was nummer vier.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]2-1 gewonnen bij de nummer 3 uit.
Ik zei het toch ?
Mwoah. Ondanks de driepunter tegen Kloetinge loopt het daar gewoon niet. Leushuis krijgt de boel niet op de rails. Op Hside roepen ze al om zijn hoofd, hoewel ik vermoed dat daar een stel pubertjes van 14 posten...quote:Op zondag 16 december 2007 16:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hoek was nummer vier.Maar desondanks een goede prestatie.
Wat een kutzinquote:Op maandag 17 december 2007 19:13 schreef methodmich het volgende:
Toch is het op dit moment niet uitgesloten dat Leushuis komend seizoen geen trainer van Hoek meer is
quote:Wesley Meeuwsen dit jaar niet meer actief
Spits en doelman blijven bij OJC Rosmalen
Rosmalen, 18 December 2007
In de bekerwedstrijd tegen DBS van 25 november jl. viel Wesley Meeuwsen na een klein half uur geblesseerd uit. Na een prachtig doelpunt verstapte de OJC-spits zich direct bij de aftrap en moest hij met veel pijn naar de kant. Na een MRI-scan te hebben ondergaan en twee weken in spanning te hebben gezeten, kwam gisteren de uitslag als een donderslag aan.
De binnenmeniscus van de rechterknie bleek te zijn ingescheurd en de kruisband zelfs afgescheurd. De conclusie was hard: eerst volgt een meniscusoperatie en later moet ook de kruisband operatief hersteld worden. Hierdoor is Wesley 6 tot 9 maanden uit de roulatie en zijn seizoen dus helaas voorbij.
Gelukkig hebben we ook goed nieuws te melden over de 21-jarige Bosschenaar. Hij heeft de webredactie, ondanks een prima aanbieding van mede-hoofdklasser JVC Cuijk, namelijk laten weten ook volgend seizoen bij OJC te blijven spelen. Doelman Bart Tinus stond eveneens in de belangstelling van de Cuijkenaren, maar sloeg het aanbod ook af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |